Da jeg har en mindre tegnestue og ønsker at skabe et godt fundament for fremtidige udvidelser, har jeg et enestående tilbud til jer brugere her på Amino. Da der er så meget fokus omkring miljø og co² i disse tider, ønsker jeg i samarbejde med mine faste samarbejdspartner at bevæge os over på markedet for miljørigtige huse, også kaldt passivehuse i daglig tale. Da vi kan se der er et potentiale i at skabe nogle huse der beskytter miljøet, men samtidige bidrager til en bedre udnyttelse af de ressourcer man har. Derfor vil vi give jer som bruger mulighed for at være med helt fremme i skoene, ved at bidrage med vores ydelser inden for projektering således vi sammen kan opnå et godt resultat. Da informationsniveauet omkring dette emne generelt er meget lavt i Danmark ønsker vi via denne proces at skabe noget viden der kan være med til at forbedre forholdene omkring disse byggerier. Derfor har tegnestuen valgt at give 2 Amino brugere mulighed for at erhverve vores assistance til langt under markedsprisen, blot vi kan bruge disse opgaver som videns indsamling til vores fremtidige projekter. Skulle der være nogen spørgsmål er I meget velkommen til at rette henvendelse til os på nedenstående kontaktinformationer.
|
Hvordan kommer co2 ind i billedet? Vil i også bygge CO2 neutrale boliger? Et passivhus er mig bekendt ikke kendetegnet af at være CO2 neutralt.
Jimmy