Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pengemaskine!!?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har denne rigitg gode rejse hjemmeside, hvor jeg tjener penge på googles annoncer via Adsense. I starten gik det rigtig godt, men nu står det lidt stille. Jeg har lagt mit link ud til rigtig mange hjemmesider, som linker tilbage til mig, jeg har prøvet at skrive så mange søgeord i teksten som mulig, jeg skriver jævnligt artikler osv. Er der nogen der ved hvad man ellers kan gøre, eller skal jeg bare fortsætte og vente til min side bliver ældre og dermed mere "vigtig" for google, så jeg kommer op på forsiden af google søgning, når man skriver: afbudsrejser

http://billigerejsernu.dk

Hilsen

Marie

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 14:40

Kan du sætte nogle flere reklamer påIck!

Det er sgu ikke for at være negativ, men gid det ikke kunne betale sig med disse totalt ubrugelige reklamesider- Pisse irriterende, de dukker op i google.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:10

Hvis jeg var dig, ville jeg arbejde noget mere på at få lidt reelt indhold på siden. Altså skrive nogle reelle, brugbare artikler om de emner, som du tager op på siden.

De der Made-For-Adsense sider er ikke just Googles livret, og den risikerer at falde til bunds i indekset en dag, hvis du er uheldig.

Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:21

Udover de allerede nævnte pointer bør du måske overveje at omstrukturere din side så din menu f.eks. ikke ligner reklamer.

Ærligt talt så tog jeg 1 kig på siden og dismissede den som en af de her sider man kommer ind på hvis man staver forkert i en kendt URL -- og jeg tror ikke jeg er den eneste der har opbygget den refleks. Jeg kan INTET indhold se før jeg når at navigere væk.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:39

Du bør nok også lige få kigget lidt på din linkstruktur. Efter at jeg havde klikket på et par link på dit site, ja så var URLen pludselig: http://billigerejsernu.dk/Billigerejsernu.dk/Afbudsrejser.html - hvorfor i alverden har du dit domænenavn med to gange i URLen?

Derudover, så må jeg nok også indrømme, at det, under normale omstændigheder, er den type sider jeg er væk fra i samme splitsekund som jeg ankom.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 21:40

Frank Hellerup Madsen:
Hvis jeg var dig, ville jeg arbejde noget mere på at få lidt reelt indhold på siden. Altså skrive nogle reelle, brugbare artikler om de emner, som du tager op på siden.

Enig. Brug gerne egne erfaringer og beskrivelser og få fat i artikler om billige rejser. Få f.eks folk til at komme med vurderinger af rejsemål, hoteller, campingpladser, rejseburearuer osv.

Så bliver din side meget mere interessant Smile

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:41

billigerejsernu.dk:
Jeg har lagt mit link ud til rigtig mange hjemmesider, som linker tilbage til mig, jeg har prøvet at skrive så mange søgeord i teksten som mulig, jeg skriver jævnligt artikler osv.

Hej Marie!

Det er ikke nok at du og en anden linker frem og tilbage til hinanden der skal helst være en 3. person med og jo flere jo bedre, for ellers tager google det bare som spam! :s og det er jo ikk så heldigt :)

Et lille input fra mig! ;)

Forsat god aften!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:28

Hej Marie

Som flere af de andre skriver er Google ikke specielt glad for websites som ikke indeholder ret meget information, men primært er lavet for at tjene penge på Adsense. Prøv at tænk dig rigtig godt om og se dit website ud fra de brugere som havner derinde. Vil du selv føle at du fandt det du søgte?

Jeg tror grunden til at du har tjent en del penge på Adsense i starten er at de besøgende der blev "lokket" ind på dit website ikke har tilbragt ret lang tid derinde, og efter lidt tid har de brugt "nød-døren" dine adsense annoncer for at finde hen til et andet site som har det de søgte. Det er jo godt nok his du "bare" vil tjene penge på dit site, men med knap så meget indhold vil du sikkert opleve det du står i nu, at folk ikke vender tilbage og dermed at du også fortsætter med at tjene penge på sitet.

Jeg tror du skal tænke lidt mere på de besøgende du får ind på dit website frem for dig selv og at lukke alt information inde i en skal af annoncer, det er hverken kønt eller brugbart for de personer der kommer ind på sitet.

Har du installeret google analytics på websitet? For med dette faktiske program installeret kan du gå ind og analysere på de mange data der kommer ind at ligge med tiden. Hvor lang tid tilbringer dine besøgende på websitet? Hvor stor en afvisningsprocent har du? osv osv

Jeg er sikker på at du vil opnå et bedre resultat ved at ændre sidens opbygning, skrive flere informative artikler og integrere dine annoncer bedre på sitet fremover. Ville det ikke være rart hvis folk vendte tilbage til sitet igen og igen, så du kunne "tjene på dem" mere end blot èn gang?

Held og lykke med videreudviklingen Smile

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:39

Til alle der har svaret

Tak for alle jeres indlæg, det kan jeg helt klart godt bruge til noget. Jeg vil straks gå i gang med, at gøre min side mere lødig og med færre annoncer, alt i alt er det jo også rarest at have en side folk faktisk kan bruge til noget. Så kan I tjekke den ud om nogle dage, og se om I får lyst til at søge mere på siden.

Hilsen

Marie

http://billigerejsernu.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:05

Hej Marie

Når du nu copy-paster dit link herinde, så er det lidt smart også at ligge linket ind i det, ved at markere teksten og klikke på "kæde" ikonet og ligge linket ind der...

og jo, nu fik jeg copy-pastet dit link til min browser og jeg må give de andre ret, det er fylder mindst på sitet er indholdet, det er ganske svært at finde!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)