Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter program til TV2

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige inden jeg skriver hvad mit ærinde er, vil jeg gerne præsentere mig selv. Jeg hedder Torben Kruse, er caster - altså en person som finder deltagerer til forskellige tv-programmer.

Jeg er ansat på Nordisk Film, et produktionsselskab, som skal lave et program om iværksætterer til TV2. Til det program, søger jeg kontakt med nogle iværksættere, som har ideen, og lyst til at dele den med seerne.

Er du nysgerrig, er du velkommen til at kontakte mig.

Denne "opfordring" er godkendt at Martin Thorborg" - tak for det iøvrigt.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 13:52
Har du en mail man kan træffe dig på...? :)

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Kære Torben. Det har vi i høj grad hos ENGODSAG.DK, hvor der sker en masse spændende og nye ting over de kommende måneder, som er fortrolige. Men ring mig op på 61 69 81 11 eller send en mail til jonathan@engodsag.dk. Så fortæller jeg meget gerne mere. Der er både gode historier og billeder i det og en masse iværksætteri :-) Håber at høre fra dig!
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:02

Hej Torben

Giv mig et kald på 3095 2701, vil gerne vide lidt mere om det inden, jeg siger ja eller nej tak

Venligst

René Buch

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:14

Det ville nok være en god ide, hvis du beskrev lidt nærmere hvad det er I er på udkig efter og ikke mindst hvad I tænker på når I siger "Iværksætter" :) - som tidligere diskuteret her på Amino er "Iværksætter" et temmelig løst begræb som der langt fra er enighed om hvad egentligt er.

Personligt opfatter jeg mig bestemt som iværksætter, og du skal være meget velkommen til at kontakte mig på 22 27 07 10, eller email mikkel(at)joyzone.dk - jeg sidder dog i en flyver det meste af de næste 12-15 timer, så jeg er nok svær at fange før fredag eftermiddag ...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:27

Hej Torben

Jeg vil anbefale dig at læse de tråde, der har været om iværksættere i tv-programmer.
Når det er sagt, vil jeg da gerne have mulighed for at præsentere nogle af mine projekter på landsdækkende TV.

Det kunne være mit lokale månedsmagasin Thyholm Nu, eller det kunne være min nordvestjyske tilflytterkampagne herud.dk.
Jeg har også andre projekter i støbeskeen, hvoraf nogle måske kunne have alemen interesse.

Du kan læse om mig på www.kjers.com

mvh Hans
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:00
Dato: 4/27/2006 1:30:10 PM Forfatter:Torben

Lige inden jeg skriver hvad mit ærinde er, vil jeg gerne præsentere mig selv. Jeg hedder Torben Kruse, er caster - altså en person som finder deltagerer til forskellige tv-programmer.

Jeg er ansat på Nordisk Film, et produktionsselskab, som skal lave et program om iværksætterer til TV2. Til det program, søger jeg kontakt med nogle iværksættere, som har ideen, og lyst til at dele den med seerne.
Er du nysgerrig, er du velkommen til at kontakte mig.
Denne ''opfordring'' er godkendt at Martin Thorborg'' - tak for det iøvrigt.
Mvh

Hej Torben

Du kan besøge vores hjemmesidewww.plbrake.dk eller sende en private besked via forummet.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:03

Tag det ikke ilde op hvis jeg husker forkert.

Men er der ikke en af d''herrer som allerede har svaret på tråden som havde gang i noget swingerklub ?

Sådan et projekt vil da sælge billetter på TV !

Mvh/
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:58
Ikke for at være tvær eller lignende, men skal programmet have samme stil af at hænge nybegyndende iværksættere ud som en flok amatører som den sidste serie desværre bar tydelig præg af?

vh
Brian Knudsen
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:34

Hej Torben

Skal du bruge firmaer der lige er startet, for de fleste her har nok været i gang i et stykke tid, så hvis du leder efter firmaer hvor du kan følge dem helt fra ideen til lokaler osv.. så måske du kan skrive lidt mere om hvilken profil du leder efter..:-)
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)