Hey Hvor skal jeg købe ovenstående programmer, hvis jeg ønsker den billigste pris? |
www.qxl.dk og www.dba.dk giver sommetider mulighed for nogle gode besparelser pga. andres fejlindkøb :)
Hey Hvor skal jeg købe ovenstående programmer, hvis jeg ønsker den billigste pris? |
www.qxl.dk og www.dba.dk giver sommetider mulighed for nogle gode besparelser pga. andres fejlindkøb :)
|
vær dog meget varsom når du køber igennem qxl eller dba.
|
Ok, har allerede fundet Dreamweaver til 400,- Og tak Martin, rimelig vigtig detalje du der påpeger
Er der nogen der har erfaringer med paint shop pro, photoshop el.lign?
Jeg har ikke rigtig styr på billedeprogrammerne, men skal bruge et relativ prof program der kan de meste indenfor grafik, billederedigering osv.
Mvh
Nikolaj Astrup Madsen
|
Prøv beskriv lidt mere hvilke opgaver du har brug for at lave i photoshop. For der kan evt være en besparrelse på at købe paint shop pro og photoshop elements istedet for photoshop. |
Ok;
Jeg køber Dreamweaver så jeg kan lave nogle lidt mere spændende sider.
Det foto-/billederedigerings-/grafikprogram jeg skal bruge skal både kunne bruges til at lave grafik til hjemmesider og simpel billedredigering.
Jeg synes fandme de programmer er dyre, men man er vel for nærig
Hvad skal jeg bruge/kan jeg nøjes med?
Mvh
Nikolaj Astrup Madsen
|
|
Lad for himlens skyld være med at købe dem på en on-line auktion !!
For det første er det faktisk ulovligt at videresælge licenser på den måde, men for det andet, så kender jeg en del som er blevet taget godt og grundigt i røven og er endt med at købe en licens som allerede var aktiveret (og så kan man altså ikke aktivere den igen, da den officielt og juridisk tilhører en anden person/virksomhed).
Prøv at kigge på vildepriser.dk - de har de billigste licenser jeg ihvertfald har set.
Vi har indimellem købt licenser derigennem, istedet for at betale 10/15% ekstra og købe dem igennem en af vores normale software/hardware-pushere
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
og så skrev jeg det samme som Martin havde skrevet i starten af indlægget. Dagens lektie:
Lær at læse HELE indlægget før du begynder at svare på det....
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Hvis du ikke har brug for mere, syntes jeg at du skal overveje GIMP. Det er et opensource program til billedbehandling som kan alt det du efterspørger. Photoshop er det faktisk de færreste der har brug for, med mindre de arbejder virkeligt meget med billeder, eller har brug for de meget avancerede funktioner. ...og GIMP koster jo nada-njet-nix-nul-hurra Vil som ovenstående lige advare mod ''brugte'' licencer. Hvis de fx er registreret en gang, kan man ikke give licencen videre. Derfor vil en brugt licens være lige så ulovlig som en fra piratskibet. Held og lykke med projektet. |