Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering på google ud fra keyword

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok fyret godt op under søgningen så! :-) 

Mon ikke det går i sig selv igen med lidt påpasselighed.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Anders Saugstrup:

Du har nok fyret godt op under søgningen så! :-) 

Mon ikke det går i sig selv igen med lidt påpasselighed.

Der skal jo arbejdes ha ha ha.
Jeg forstår dem godt. Sidder jo her og bomber dem søgninger. Fejlen var at min rang er dårlig, så var helt oppe i 1000 søgeresultater. det tar lidt kræfter.

Ellers må jeg jo bare lege med noget proxyværk :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:33

Som altid må man jo som iværksætter hver især vælge hvor man lægger sine kræfter bedst - hvor man får mest ud af det og hvad man nu er bedst til :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:36

Jeg har endnu ikke oplevet problemer med Free Monitor for Google eller Rankchecker. Hvis du bare tager det stille og roligt, skal der alligevel noget til for at genere Google så meget.

At tjekke helt op i resultat nr. 1.000 er vel også spild af tid. Sæt den til et par hundrede, det må være rigeligt og det skaber langt færre søgninger hos Google.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44

Mikkel deMib Svendsen:

Som altid må man jo som iværksætter hver især vælge hvor man lægger sine kræfter bedst - hvor man får mest ud af det og hvad man nu er bedst til :)

Fuldstændigt rigtigt. Og jeg kan allerede mærke nu at jeg køber SEO Supporten. Har kigget lidt på jeres site, og det ser ret godt ud. Pengene LIGE NU, skal bruges anderledes. Så når sitet er korrekt launched, så tilmelder jeg mig SEO supporten. Det er det jeg skal bruge.

Jeg gider simpelthen ikke bikse for meget med det her SEO. Spild af tid for mig, når der findes et godt produkt som seo supporten.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)