Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øverst på Google

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pjevs.

Cyklopstudio kan du godt benytte, men du skal være opmærksom på at det ikke er en billig løsning. På trods af din dandomain rabat vil det stadig være en dyr løsning.

Med venlig hilsen

Mads 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:26

SMS business:

Hej Pjevs.

Cyklopstudio kan du godt benytte, men du skal være opmærksom på at det ikke er en billig løsning. På trods af din dandomain rabat vil det stadig være en dyr løsning.

Med venlig hilsen

Mads 

Hej Mads

Jeg har et par gange været i berøring med Cyklopstudio via kunder, og jeg er hver gang lige forbavset over, hvor billige de er i forhold til, hvad de leverer. Af ren og skær nysgerrighed: Hvad er det, der gør, at du mener, de er dyre? Du sammenligner ikke prisen på en ny VW Touareg med en brugt Daihatsu, vel?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det her spørgsmål er til Jesper.

Du skriver på den blog du henviser til at det er vigtigt at bruge H1, H2, H3 tags. I går var jeg lige til et SEO fordrag hvor vi var inde på emnet. Han mente dog at det var fuldstændig lige meget. Pga google brugte noget med cementing.

Så det vil være fedt hvis du gider lige at uddybe omkring de her tags Whisper

Noget helt andet er om du laver SEO arbejde for andre, og hvad dine priser er? Du må meget gerne sende mig en PM hvis det er noget du laver. Da jeg nok snart for brug for det Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:09

Det kunne være interessant at høre, hvem der holdt det foredrag ... Det lyder ikke somom du gør klogt I at lytte så meget på det der blev sagt :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:58

LOL :-)

Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:19

Jeg sidder og læser lidt med i den spændende debat og bliver lidt nysgerrig på Jeres e-commerce snak. For en ting er at blive fundet og drive trafik til hjemmesiden. Uden det, er der i hvert fald intet salg :-)

Men hvad så når brugerne lander på webshoppen. Hvordan holder i styr på full pathing, conversion rate, Fallout rapports. Hvordan måler eks. hvilken google kampagne der performer bedst? Målt i omsætning. Klik, sidevisninger, brugere osv. er da interessante, men fordi et keyword eller kampagne driver trafik, betyder det jo ikke salg.

Det optimale vil måske være et analyse program som selv sender en ugenlig rapport som viser præcis hvilke marketing kampagner der levere mest omsætning. Måske kørt sammen med lagersystemet så man i samme rapport, ikke kun har overblik over omsætning, men også udgifter på de solgte varer og dermed = indtjening. Og så har man hver dag/uge/måned dokumenteret, hvilken kampagne (MSN, Yahoo, Google eller AD server eller ander) som levere den største profit. Måske kørt sammen med ens email-marketing, de nyhedsbreve man sender ud. Og lave samme målning som ovenstående, på ens email-marketing (nyhedsbreve). Hvis man sender 1000 ud, hvor mange kr.øre. driver det så ind?

Så kan man jo optimere dem der performer bedst og fjerne dem som kun giver mange klik men ingen business.. Og fokusere på at drive indtjening og profit til ens side, i stedet for kliks :-)

Hvad tænker i ?

God weekend.

Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:49

Hej Remy

"Page Segmentation" har det sikkert været. Man kan vende det lidt på hovedet. Hvis Page segmentation virkeligt er så effektivt, så kunne Google lige så vel droppe at kigge på title tagget. <h1> tagget i særdelshed giver en enestående mulighed for at fortælle hvad hele siden handler om. I en situation hvor Google ved skal filtrere milliarder af sider ned til de 10 der skal vises ved en søgning har de brug for al den hjælp de kan få om hvad siden handler om. Jeg tror ikke de har siddet hos Google og sagt "Hey, vi ved at en masse webmastere har brugt en masse tid på at udfylde <h1> tagget, men skal vi ikke se bort fra dets indhold alligevel?"

Du kan læse mere om Google Search Engine Ranking Factors her. De skriver om H1 tagget øverst på siden.

Jeg sender en PM så vi ikke får hijacket tråden.

Mvh Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:00

Hej Søren

I Google Adwords er der salgssporing (conversion tracking) hvor man kan se de gennemsnitlige omkostninger per salg ned på keyword niveau, hvilket er super fedt.

For andre kanaler, kan du sætte sitet op til E-commerce sporing i Google Analytics. Her skal sættes en bestemt kode ind på salgssiden hvor du kan angive et beløb for salgets størrelse. Er du fingernem kan du selv vælge om du tracker omsærningstallet eller dækningsbidraget så du får lige de statistikker du ønsker.

Vadskær har skrevet Hvordan sporer man links fra nyhedsbreve eller andre reklamer end Adwords i Google Analytics?

Denne burde du kunn ebruge til dine mange kanaler.

Mvh Jesper Jørgensen 

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 23:01

Tak for det. Ja det var det han skrev på tavlen. Jeg viste du var manden der viste det! Jeg læser lige lidt mere omkring det på dit link! Jeg smider også lige linket op på Worldnews.dk

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 23:20

Hvis du har nogle gode links så må du meget gerne smide en mail til mig på remy@680.dk

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)