Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øverst på Google

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det spørgsmål kommer sikkert tit herinde, men kunne ikke lige finde det jeg søger. For mit er ikke vedr. Ad-Words reklamerne helt øverst eller ude til højre, men alle de annoncer som kommer under.

Hvordan kommer man til at komme højre op. Jeg sælger designertøj til kvinder og ved i følge designerene, at jeg er den i Danmark der har det største udvalg, og alligevel er jeg ofte omme på side 2-3 ??? Hvad gør jeg helt forkert i forhold til mine "kollegaer" ?

Masser af hilsner fra

Janni/ www.Agusta.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:21

Din webshop er mildt sagt teknisk bagud.

Fejl:

Frames på din løsning

Manglende SEF urls

Manglende sidetitler

HTML kode i side titler

Ens side titler

Statiske META data.

Det var lige det mest åbenlyse - Du skal have skiftet din shopløsning ud hvis du vil gøre dig håb om at komme længere op af listerne pt. er den tekniske del simplethen for ringe og forældet til at du kan konkurrere med de andre.

Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 14:42

1000 tak fordi du gad svare. :-)

Fatter ikke lige så meget af det du skriver, men jeg vil straks gå i gang og forsøge mig frem.
Håber jeg selv kan lidt af det, også må jeg ellers bede min shopløsning om hjælp. :-)

PS : Hvordan kan du se at jeg mangler alle disse ting ? Altså det med HTML vises jo kun inde i min shop.

Janni/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:10

Det var ret lige til et kan alle se ved at højre klikke i deres browser og vælge "vis kilde" - så holder man bare musen hen over de respektive frames imens også kan man se koden for hver frame.

Shopløsningen er teknisk forældet.

Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 15:13

Okay. Så har jeg lige lært noget nyt.

Jeg kan bare sælge tøj, så det med søgeoptimering er en jungle for mig.

God dag og tak.

Janni

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:09

Det var så lidt.

Jeg håber din udbyder kan hjælpe dig til noget nyere og ellers skal du være velkommen til at sende en mail.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 19:43

Når du har fået styr på det tekniske omkring siden så er der 3 vigtige ting.  Links, links og links!!

Tjek dine konkurrenters backlinks og prøv at komme ind forskellige steder.

Og brug så det fantastiske gratis statistikprogram woopra hvor du realtime kan følge dem rundt på siden og evt. chatte med dem.

Se mere her http://www.voipbloggen.dk/woopra-trafikanalyse-afmystificeret/

Jeg kan godt hjælpe dig i gang med den del, hvis du er interesseret.

Flemming Møller
Kæret 25  7400 Herning
tlf 8236 3300

Kajakbutik med prøvesø
www.kajaksalg.dk

Biobrændsel og fyringsanlæg
www.biofyr.dk

Fragtforum, Gratis fragtdating for lastbiler og gods
www.fragtforum.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:39

Hej Janni

Den er god nok, den er gal. Siden er bygget op i frames, og der ville være spild at søgemaskineoptimere på shoppen som den er nu. Da jeg kan forstå at du ikke har den store opbakning på den tekniske side vil jeg anbefale dig kraftigt at overveje en løsning på Dandomains nyeste shopløsning. Årsagen til at jeg anbefaler den er at den har rigtigt gode anbefalinger med sig også på søgemaskineoptimering. Så vælger du denne løsning kan du stort set ikke gøre noget galt eller komme til at vælge noget forkert.

Med andre systemer ville du skulle ud og undersøge om det understøtter søgemaskineoptimering ordentligt, og der vil risikoen for at vælge forkert være meget større.

Så start med at få det teknisk epå plads først, så kan vi komme med en masse gode råd til hvad du kan gøre.

Mvh Jesper

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:47

Jeg er helt enig i at Dandomains løsning er tiptop og nem at bruge. www.automaatter.dk  er lavet i dette system. Du kan prøve den gratis i 30 dage.

Flemming Møller
Kæret 25  7400 Herning
tlf 8236 3300

Kajakbutik med prøvesø
www.kajaksalg.dk

Biobrændsel og fyringsanlæg
www.biofyr.dk

Fragtforum, Gratis fragtdating for lastbiler og gods
www.fragtforum.dk

Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 23:02

TAK. Jeg er vildt glad for jeres svar.............. men hvis jeg nu skal få Dandomains nye shop løsning, skal jeg så ikke oprette ALT igen ?

Har lige brugt en masse tid på at få lagerstyring, hvor jeg skulle ind på hvert enkel style plus str. GAB, det var kedeligt.

God aften

Janni :-)

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)