Hej! Er der nogle som har nogle gode anbefalinger på firmaer/personer der formidler venture kapital?
Mvh Henrik |
Hej Elev,
Du kan kikke på www.dvca.dk.
Held og lykke.
Tak for hjælpen!. Lige den side jeg har søgt! Henrik |
Tak for linket. Har du nogen råd om hvordan en business angels kontaktes..... Hvor meget info skal man sende med i første henvendelse, hvad med fortrolighed osv?? Mvh Hek |
Hej Hek,
Er ret overbevist om at de har tavshedspligt. Når det er sagt, skal du overveje med dig selv, hvor meget du ønsker at sælge ud. Dette skal forståes på følgende måde, vil du riskere at få få en fornuftig løn i en given periode for sluttelig, at riskere at komme til at sidde på bagsædet af din egen bil. Retfærdigvis skal det nævnes, at det ikke er alle investeringsfonde, der arbejder på denne måde. Nogle vil have tilført i deres kontakt en exit mulighed, med uanset hvad skal du hvis du kommer dertil have fat i en advokat. Alternativt kan du gratis oprette dit projekt på min side herunder, under forudsætning af, at du opfylder de betingelser vi har sat.
|
Kan den her bruges:
Kh,
Merle |
Hej, |
Hej Merle! Hvis du ikke skulle have set det, så investerer Executive Capital primært i virksomheder med en eksisterende omsætning på mellem 25 og 250 mio. kr. Du bør som kapitalsøgende også interessere dig lidt for hvor stor VC's fond er, især hvis de er nystartede. Har de kapital nok, evt til en anden runde investering? Det kan også være, at de kun vil udbetale deres penge trinvist. Er der en risiko for, at du så ikke får alle de penge, som du regner med at få? Bedste hilsener |
@aleksander Jeg så ikke nogle beløb i tråden... Men undskyld hvis mit input ikke kunne bruges...... Kh, Merle |