Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk på T-shirts og caps

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står og skal have fremstillet nogle T-shirts og caps med mit logo/navn på.
I den forbindelse har jeg indhentet nogle tilbud, men jeg syntes det er enormt svært når man ikke kender de forskellige leverandører og dere priser svinger rigtig meget.
Er der nogle her der har fået lavet ovenstående effekter og som kan anbefale mig nogle leverandører ?
Prisen er selvfølgelig en vigtig faktor, men kvaliteten spiller også en rolle.
På forhånd tak
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Michael,

I MediaMouse (min grafiske virksomhed) tilbyder vi bl.a. tryk af den slags du efterlyser. Hvis det er små oplag (1 > 20) så laver vi det selv - hvis det er større mængder, så sender vi det ud til en af vores samarbejdspartnere.

Den måde vi selv trykker på Tshirts og lignende er via Flock eller Transfer. Det giver et super godt tryk, som er mere holdbart en traditionelle tryk som f.eks. gummitryk. Det kan bl.a. tåle vask på 60 grader og tørretumbler. Transfer giver også mulighed for at trykke på sort og mørkt tøj, da man også kan trykke med lyse farver (f.eks. hvid). Den eneste ulempe ved disse teknikker er, at det kun er solide farver - det er ikke muligt at trykke glidende farveovergange m.m. og der er derfor ikke muligt at trykke f.eks. et fotografi. Til dette findes der så en anden slags transfer, som desværre kun fungerer nogenlunde på hvidt tøj (den slags fotohandlerne benytter sig af).

Men du er velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret - Det kan jo være at vi kan finde en god pris til dig   jesper snabela mediamouse.dk

/Jesper


 
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Mail sendt, men andre må gerne komme med input også )
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hvis det er et mindre parti du har brug for, vil jeg nok råde dig at bestille det i Dk. Jeg har startet med at bestille T-shirts og kasketter i Denmark hos Tune Tekstil Tryk - dem kan jeg godt anbefale. Priserne var rimelige, dog alt er relativt.

Jeg har fået en meget god service, god kvalitet og varer til tiden. Hvis du gerne vil vide mere om deres priser, er du velkommen at skrive til mig.

 


Hvis det er i størrelsesorden 1000 styk per design, så skal du til Kina. Jeg kan give dig et navn på en leverandør (meget fin service), samt videresende billeder og priser. Men en T-shirt med tryk lægger på 2,97$ per styk. Heroveni kommer transport, fortoldning, spedition.


 


 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Har har fået en tilbud fra Tune Textil Tryk og det er vel ok priser de fører. Hvordan er kvaliteten af deres tryk, er det ok og holdbart ?
Det jeg syntes er svært er alle de forskellige typer T-shirts og caps der er at vælge imellem, om det er 150g eller 175g siger mig desværre ikke en fis .......
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Michael,


 


 


Ja, priser per T-shirts lægger i den fornuftige klasse. Den afgørende forskel vil være hvilket tryk du vil bestille (dvs. hvor mange farver) + skal du påregner styrings kort udgifter, hvilket er enegangs beløb, men den lægger på 1800 kr. + moms.


Hvis det er et lille parti du vil bestille, så vil det klart forøge kost pris af varer betydeligt.


 


Jeg har valgt at tage ned hos dem for at kigge på forskellige muligheder og kvaliteter. Men de fremsender også de såkaldte mapper med stof prøver og farvekort.


 


Jeg har solgt T-shirts og kasketter (fra den ordre fra Tune Tekstil Tryk) i 1 ½ år. Vasket og tørre tumblet: upåklageligt.


Du kan se produkterne og produkt beskrivelse af mine varer på http://www.jiyu.dk/category.14.article.35 , der er close up på billederne, så du kan se kvaliteten.


 


Ja, du har ret i, at det er svært at bestemme sig for hvilken kvalitet man skal vælge. Jeg har brugt noget tid i deres show room.


Du skal tage udgangspunkt i, hvad vil du signalere over for dine kunder med dine reklameprodukter. Du vil nok ønske at blive husket for kvaliteten, og ikke for at forære nogen noget billige lo… (undskyld udtrykket).


 


Jeg har valgt et kompromis løsning: da vi sælger både i voksende og børnestørrelser, har jeg valgt god kvalitet til stor størrelser og lidt letter udgave til børn.


De har de helt billige udgaver – de såkaldte kampagne T-shirts. Dem vil jeg fraråde dig at tage. De vil ender meget hurtigt som pudseklude.


 


Hvis det er måde for dig at markedsføre dig på, så vælg noget lækkert kvalitetsmæssige (de har nogen rigtige gode til 90 kr., tror jeg). Folk vil synes, at de er behagelige at har på og vil selv gå rundt med det.  


 


Du er velkommen til at kontakte mig, hvis der er mere jeg kan hjælpe dig med.


 


 


 

Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
i øvrigt, Michael, meget flot hjemmeside du har. også de forskelige løsninger i har lavet - flot grfik, meget stil rent.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Iflg. det tilbud jeg har fået fra Tune, så er der ikke nævnt noget om styringskort til kr. 1800,- men kan det mon hænge sammen med den lille ordre på 20 T-shirts og 20 caps med tryk i 2 farver ?

Det er ikke noget jeg skal bruge til at sælge, det er "blot" som rekvalme materiale

Det kan godt være jeg skal tage ned og besøge dem og så få en snak med dem samt mærke på varerne

Iøvrigt tak for de rosende ord omkring vores website og ja, jeg kan lide det simple som kan være en kunst i sig selv

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
HeY!
Jeg stod i samme problem for et par måneder siden, og jeg startede gangske enkelt med at finde 10 gode muligheder på nettet, derefter ringede jeg til dem alle og forklarede hvilke krav vi havde mht. kvalitet osv. Samtidig sad jeg og noterede alle plusser og minusser ved de forskellige firma'er og aftalte med de fleste at de skulle sende mig et tilbud og allerede der røg de første fem firmaer, de sendte ganske nada.

Tilbage var bare at udvælge det tilbud jeg fandt bedst (ikke billigst) og mit valg faldt på
 http://www.stormtextil.dk/ har kun haft gode erfaringer med dem.
 

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Apropos Kina, så har EU lavet en import-kvote af tøj fra Kina - og den blev opbrugt efter få dage - så nu står der en masse tøj rundtomkring i forskellige havne, og kan ikke komme til DK. Altså kina-ideen er nok rimelig død - for i år ihvertfald..

 
 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)