Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lederudvikling mm. - website for konsulentvirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

www.effektfuld.dk præsenterer jer for en konsulentvirksomhed, der bl.a. leverer udviklingsforløb for ledere.

Hvad er jeres vurdering af websitet - er der informationer nok til at I kan danne jer et billede af firmaet?

Er det et firma, I vil overveje at bruge?

på forhånd tak

Kristian Echwald

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 13:02

Hej Kristian!

Min ærlige mening er, at jeres hjemmeside overhovedet ikke matcher jeres tilsyneladende solide produkt- og kundegrundlag. Både udseende og funktionalitet trækker jeres identitet ned. Der er absolut ingen grund til at lade det udvikle i flash. I giver fx. unødvendige og irriterende ventetider for bare at præsentere noget tekstindhold. Når flash indholdet desuden er indpakket i så mange grafiske layoutfejl, som i har, så fremstår jeres site endnu mere amatørpræget, hvilket jeg mener er den forkerte profil til jeres forretning.
Efter min mening skulle det laves om.

Jeres bedste webaktiv er jeres referencer, så bliv ved med at vises dem mest mulig. Om jeg er overbevist? Det afhænger af prisen, og den har jeg ikke kunnet finde - ej heller indikationer om prisniveau.

Bedste hilsener
Aleksander

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 13:51

Hej Kristian.

Jeg har kastet et blik på siden og her er mine kommentarer:

Jeg får generelt det indtryk, at I er en seriøs virksomhed med mange kompetente medarbejdere. Det er et plus Yes

Jeg synes til gengæld, at jeg oplever en del forvirring, når jeg surfer rundt på siden. Der er utroligt mange muligheder at klikke på - særligt på forsiden. Her har I både en menu, hvor man kan vælge koncept og ligeledes kan man i teksten lige ved siden af vælge nøjagtigt det samme. På forsiden ville jeg forvente en tekst noget i stil med den i har under punktet 'Om effektfuld', hvilket i mine øjne siger mere end jeres nuværende forside.

Jeg kan ikke finde priseksempler eller beskrivelser af, hvordan et tingene forløber, hvis jeg hyrer jer.

Under punktet 'Hvem er vi' lægger I op til, at man kan kontakte de enkelte medarbejdere. Jeg synes det ville fungere bedre, hvis I valgte den medarbejder, der bedst kunne varetage mine interesser. Ellers bliver det lidt en gætteleg for mig som kunde.

Her er nogle konkrete punkter, som I relativt nemt kan ændre på:

1. Logo: Jeg er ikke specielt vild med det. Det siger mig ikke rigtig noget og I kunne overveje at få lavet et nyt.

2. Design: Jeg synes, at det er lidt kedeligt og opsætningen kunne være bedre. Det er svært at skabe sig et overblik over siden.

3. Slogan: Jeg savner et slogan. For eksempel kunne det være: "Sparring for ledere og medarbejdere"

4. Print: Man kan printe forsiden, hvilket I viser med et lille printlogo. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal bruge det til...

Det var min mening om siden. Jeg håber, I kan bruge det til noget. Smile

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:12

Jeg kan desværre kun tilknytte mig det der er blevet skrevet.. Og så er jeg ikke vild med at farven skifter når man vælger en udtalelse fra et firma.

Udover det vil jeg lige nævne for jer at i er meget velkomne til at profilere jer gratis på min karriereportal karrieredrøm.dk, da jeres koncept relatere til nogle af vores emner.

Om ikke andet så held og lykke med siden.

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:30

Hej

Tak for jeres gode og uddybende svar. Man må sige, at der er noget at gå videre med; det bliver dog nok først i det nye år.

mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)