Hej med jer www.effektfuld.dk præsenterer jer for en konsulentvirksomhed, der bl.a. leverer udviklingsforløb for ledere. Hvad er jeres vurdering af websitet - er der informationer nok til at I kan danne jer et billede af firmaet? Er det et firma, I vil overveje at bruge? på forhånd tak Kristian Echwald
|
Hej Kristian!
Min ærlige mening er, at jeres hjemmeside overhovedet ikke matcher jeres tilsyneladende solide produkt- og kundegrundlag. Både udseende og funktionalitet trækker jeres identitet ned. Der er absolut ingen grund til at lade det udvikle i flash. I giver fx. unødvendige og irriterende ventetider for bare at præsentere noget tekstindhold. Når flash indholdet desuden er indpakket i så mange grafiske layoutfejl, som i har, så fremstår jeres site endnu mere amatørpræget, hvilket jeg mener er den forkerte profil til jeres forretning.
Efter min mening skulle det laves om.
Jeres bedste webaktiv er jeres referencer, så bliv ved med at vises dem mest mulig. Om jeg er overbevist? Det afhænger af prisen, og den har jeg ikke kunnet finde - ej heller indikationer om prisniveau.
Bedste hilsener
Aleksander