Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fion.dk

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmuskaae

Det er rigtigt at Frederik Stokholm er startet på universitetet, og havde derfor sin sidste arbejdsdag hos fion.dk d. 1/9.

Med venlig hilsen

Nicky

Direktør

Nicky Glaven

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Gudfader bevares!

Det er simpelthen en af de mest talentløse idéer jeg har hørt om længe.

Det er jo bare endnu et annoncemedie og ikke en fis andet. Er det bare mig eller giver det overhovedet ingen mening at dem der i forvejen er bange for e-handel skulle blive mere sikre fordi at et eller andet pladderfirma tilbyder dem en garanti på kr. 5.000,- ??? Og skal der så oprettes et nyt firma der kan garantere for at garantien bliver udbetalt ?

Fis og pladder.. men god fornøjelse til dem der til stadighed ikke ønsker at bruge intelligens og tid på markedsføring.. men kun penge.

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Dagen før dette indlæg blev skrevet - altså den 09. september 2008 klokken 14:46 - skrev du:

Til orientering kan oplyses:

Axel Stockholm er ansat som kørende konsulent og har ellers ikke noget med ejerskabet at gøre.

 

men dagen efter har denne kørende konsulent på +40 pludselig skiftet status til fhv. og universitetsstuderende. Men det må da selvfølgelig også være svært at holde rede på alle de 16 ansatte ...

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn,

Er det ikke dig der blander de to navne Frederik Stokholm og Axel Stockholm sammen? Han skriver da vist ingen steder at Axel Stockholm er blevet studerende...

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt.

 

Jeg har for et par dage siden modtaget en uopfordret mail fra Fion hvor de forsøger at sælge deres ydelse. Som bekendt er denne slags uopfordrede henvendelser via mails (spam) ulovlige, med minder man på forhånd har giver afsenderen lov. Derfor er det jo dybt useriøst at bruge denne slags metoder.

 

Det "sjove" er dog at Fion i deres spammail skriver bl.a. dette: 

"  Vi skelner ikke mellem store og små butikker, men kun om de er seriøse, og ønsker at overholde gældende lovgivning. På denne måde får vi skilt de butikker fra, som kan være skadelige for os alle." Fed markering er foretaget af mig.

 

Hvad med om de selv starter med at overholde lovgivningen inden de begynder at stille sig til dommer over for andre.

I øvrigt synes jeg der er lige lovlig megen fokus på de 10 mio. kroner til reklamekampagnen. Hvis der er hovedargumentet for at man skal benyttte deres service ser det sløjt ud.

 

Hvad gør I andre normalt når I modtager spam fra danske afsendere? De udenlandske har jeg selv opgivet, men bør man ikke følge de danske til dørs? Og i giver fald hvordan?

 

/martin

 

 

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mjaeh, er der ikke noget med at firmaer gerne må opsøge andre firmaer uopfordret. Det sker i hvert fald tit at annonce-sælgere og andet godtfolk ringer til firmatelefonen hos os.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky og velkommen til amino

De produkter jeg har...vil jeg gerne sælge. Kan din service være med til det, må I gerne kontakte mig i næste uge på 60191144

 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmuskaae:

Mjaeh, er der ikke noget med at firmaer gerne må opsøge andre firmaer uopfordret. Det sker i hvert fald tit at annonce-sælgere og andet godtfolk ringer til firmatelefonen hos os.

Hej Rasmus,


Firmaer må gerne ringe, sende breve eller sågar møde fysisk op hos andre firmaer for at sælge varer. Men det er forbudt at sende mails og sms uopfordret, uanset om det er til privatpersoner eller virksomheder.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :


Firmaer må gerne ringe, sende breve eller sågar møde fysisk op hos andre firmaer for at sælge varer. Men det er forbudt at sende mails og sms uopfordret, uanset om det er til privatpersoner eller virksomheder.

 

Ok, det vidste jeg ikke. Personligt vil jeg hellere have at sælgere sender mig en e-mail/brev frem for at de tropper op på adressen eller kimer mig ned på telefonen.

Jeg har lagt mærke til at det specielt sker når vi ændrer i data til CVR - så nogen overvåger registret og handler efterfølgende :-)

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

rasmuskaae:
Personligt vil jeg hellere have at sælgere sender mig en e-mail/brev frem for at de tropper op på adressen eller kimer mig ned på telefonen.

Problemet med dette er, at hvis det var lovligt ville alle mennesker i Danmark dagligt modtage tusindevis af reklamemails. Det er simpelthen for nemt at udsende reklame på den måde.

Det jeg gør når nogle ringer for at sælge et eller andet er, at bede dem sende noget materiale til mig, som jeg kan tage stilling til. Med skriftligt mener jeg pr post og ikke pr mail. Det er en god metode til at få sorteret de mest useriøse fra. Hvis man ikke gider/kan/vil sende et brev til en potentiel kunde der har bedt om det, så virker man i mine øjne ikke særlig seriøs, hvis man samtidig fabler om kampagner til millioner og konsulentbesøg osv.

 

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 2 ud af 8 (80 indlæg)