Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

alternativ til post DK

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige dele denne med jer alle sammen

http://comon.dk/index.php/news/show/id=26418

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:09

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:19
Vi snakkede med GLS for blot et par dage siden, og det blev os i denne forbindelse oplyst, at de også leverede til B2C, og at vi endda kunne få en rigtig god pris ved forsendelse af over 40.000 pakker årligt.

Venlig hilsen,
Kasper
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:37
Cool fedest for GLS kørte ikke til private for bare 1½ år siden da jeg kørte hos dem.

Venligst

René Buch

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:32
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 17:19
Nu har vi praktisk erfaring med GLS og magen til firma skal man lede længe efter(og det er ikke positivt ment)

jeg har en fin kontrakt liggende fra dem som det tog 2 mdr at få sat i stand.

vi indkøbte papkasser specielt til at GLS kunne acceptere vores forsendelser faldtestere dem med flasker og alt var i den fineste orden.

Da den lokale vognmand så kan kobles på,går det helt galt. fordi ,som de siger så kan vi jo fylde deres vogn op, (ja hvad havde I regnet med??)

Magen til amatører skal man lede længe efter.

Jeg burde sende dem en regning på de udgifter/ vi har haft i forbindelse med den aftale vi indgik som de ikke overholdte.

Hvad synes I ?

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:30
Dato: 5/12/2006 5:18:38 PM
Forfatter: Michael Brogaard

Da den lokale vognmand så kan kobles på,går det helt galt. fordi ,som de siger så kan vi jo fylde deres vogn op, (ja hvad havde I regnet med??)

Magen til amatører skal man lede længe efter.

Jeg burde sende dem en regning på de udgifter/ vi har haft i forbindelse med den aftale vi indgik som de ikke overholdte.

Hvad synes I ?

Havde I for mange pakker?
Hvis det er rigtigt, så skal amatørerne efterleve aftalen, der velsagtens var baseret på antal, eller til lommen.

Hilsen
Flemming
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:57
Ja dels for mange pakker ,men også for tunge pakker(selvom de kendte vægten på de enkelte kasser)

De bruger små varebiler der kan transportere måske 1.200 kg og sådan en fylder vi hurtigt op i højsæsonen hver dag.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:25
Jeg kan kun tilslutte mig hvad Michael siger. Vi havde også en skriftlig aftale som var underskrevet og sendt retur, men efter at have holdt os hen med snak i et par måneder ville de alligevel ikke køre med pakker til private, selv om det ikke var et problem i første omgang. Det er sgu for uprofessionelt så jeg vil nok lige vælge at se tiden an inden jeg springer på den vogn...

Vi benytter pt. PostDK og kvaliteten af leveringen er nogenlunde, men det er dyrt og vi søger konstant efter nye muligheder. Men man kan jo så håbe på at en ny spiller på markedet medfører lidt konkurrence på prisen og måske at andre også byder sig til.

Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:25
Hej,

Vores erfaringer med GLS ligger i den anden ende, nemlig som modtagere. Når vi benytter leverandører der insisterer på at sende via GLS, kan vi ikke være sikre på om pakken når frem til tiden.

Derudover har vi oplevet at pakken er røget retur til leverandøren med "Nægtet modtagelse" påstemplet, selvom vi aldrig har hørt fra eller set til GLS.

Breve omkring at de har forgæves har prøvet at levere pakker hos os kommer ofte først 2 dage efter de har prøvet at levere.

De har som regel prøvet at levere pakker inden kl. 8!?! Hvem h..... åbner sin varemodtagelse før kl. 8?

Jeg synes de er meget useriøse.

Jeg foretrækker klart PostDK, ikke at der ikke hos dem også er plads til forbedringer, men vi modtager 95% af alle pakker dagen efter de er afsendt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)