Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test ny kæmpe webshop!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Med ny profil og vind i håret indbyder jeg jer hermed til at teste vores nye webshop: www.worktools.dk

www.worktools.dk bliver Danmarks største webshop med professionelt hånd- og elværktøj der henvender sig til alle der vil have kvallitet.

Lige nøjagtig kvallitet skulle vores webshop gerne udstråle. Det vil derfor være en stor hjælp hvis I vil komme forbi og prøve at suse rundt i shoppen og lade jer fylde med indtryk omkring funktionalliteten samt designet. Derefter må i gerne komme med forslag, ris/ros eller andet her i tråden, så vil vi tage alle tingene til efterretning. Eneste krav er at kommentarene ikke indeholder følgende:

Kommentarer om varene. Herunder: Manglende billeder, tekster, priser eller andet der specifikt vedrører de enkelte varer. Vi ved allerede hvor der ligger fejl og arbejder hårdt på at få dem løst.

Bemærk venligst: Shoppen er åben! Hvis der fortages prøvekøb skal dette meddeles i kommentarfeltet. Ellers bliver varen(e) sendt og pengene trukket på det brugte kreditkort.

Her til slut vil vi gerne takke en af de "faste" her fra Amino, der har stået for design og implementering, Kristian Sørensen - www.cygnet.dk Vi giver hermed den bedste anbefaling. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Hej Thomas

Jeg synes der er rigtig flot, den er næste på niveau med BilligByg.dk Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:45

Rigtig flot, tillykke.

Umiddelbart 3 ting:

1) de øverste "faner" med kundeservice, kundecenter etc. spiller ikke i Firefox - er OK i IE

2) det samme gælder infoboksene under kundeservice, de flyder frit rundt

3) når man trykker på en "udvalgt producent", hvad skal der så ske? jeg bliver blot præsenteret for en række varer fra forskellige producenter.

Venlig hilsen
Ole

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 14:53

Hej ole

Jeg kan umiddelbart svare på punkt 3.

Det bliver sådan at man vil får præsenteret en smule info omkring den pågældende producent. Denne "service" spiller dog ikke 100% endnu, men jeg regner med det kommer efter weekenden. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:02

Ole Thorup, deside.dk:

1) De øverste "faner" med kundeservice, kundecenter etc. spiller ikke i Firefox - er OK i IE

Sgu rigtigt, de havde drillet fra starten og da jeg så sad igår og nørdede firefox hacks overså jeg dem sgu. Men de er nu rettet til og burde spille. Sidder også og roder med et lille hack der går at de bliver ved med at være "røde" når man er inde på siden. Men ikke altid let at hacke disse standard-shops.

Ole Thorup, deside.dk:

2) det samme gælder infoboksene under kundeservice, de flyder frit rundt

Rettet, den var sgu smuttet da vi ændrede teksterne.

Ole Thorup, deside.dk:

3) når man trykker på en "udvalgt producent", hvad skal der så ske? jeg bliver blot præsenteret for en række varer fra forskellige producenter.

Det er rigtigt - vi afventer lige information fra Thomas på dette punkt.

Men tak for kritikken, hvis du får gravet dybere i løsningen og finder flere bugs så sig endelig til.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:47

Henning Wraae:

Hej Thomas

Jeg synes der er rigtig flot, den er næste på niveau med BilligByg.dk Smile

Jep www.billigbyg.dk blev også ganske fin i sin tid, dog lidt synd de fjoller så meget rundt med forskellige fonte med de elementer der er kommet ind løbende og så de ikke rigtig kan finde ud af hvad forsiden skal være. Men fint site.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 19:23

Er der virkelig ikke flere der har en kommentar eller to?

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:01

Jeg syntes også den er flot.

Dog ville jeg flytte hele siden op ca. 1-2 cm - padding øverst er for stor, og det betyder noget for folk med en lille skærm. Desuden vil jeg opmuntre dig til at lave dit primære billede på midten i flash - måske med nogle budskaber/reklamer. Ellers godt gået - jeg har lyst til at handle i din butik.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:30

Flot webshop!
Jeg har lige et lille problem. Jeg kan selvfølgelig ikke afvise, at det kun er min pc, som har dette problem. Men under menuen "Tilbud", har jeg svært ved at indtræde i søgefeltet. Det virker nemlig ikke med et tryk i midten af feltet. Jeg skal derimod ud at trykke på kanten, for at starte med at skrive.
Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:47

Rigtig flot butik. Den virker meget seriøs og prof. Min eneste kommentar er til logoet. Jeg synes det virker underligt, at ".dk" står ovenover "WORKTOOLS". Jeg ved godt at det engelske navn signalerer en .com endelse og ikke .dk og at det sikkert er derfor .dk er tager med. Men det viker maplaceret der hvor det står. Det ville være bedre at integrere det, der i stedet stod WORKTOOS.DK med samme skriftstørelse på en linie.

En ting mere: Hvis jeg går ind på tilbuds-siden er alle 8-taller i før-priserne skrevet med fed. Jeg bruger Safari på mac.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)