Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test ny kæmpe webshop!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

designRus.dk:
Desuden vil jeg opmuntre dig til at lave dit primære billede på midten i flash - måske med nogle budskaber/reklamer

Det er også planen. Vi har dog valgt at priotere anderledes her i starten. Men ideen er at der kommer til at være, som du også skrver, budskaber, reklamer, info osv.

Du skal være velkommen til at handle på Worktools.dk. Mangler du noget du ikke kan finde skal du endelig ringe eller maile. Så finder vi nok ud af noget.

Tak for besvarelsen 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 20:57

Martin Wolsing:
Rigtig flot butik. Den virker meget seriøs og prof. Min eneste kommentar er til logoet. Jeg synes det virker underligt, at ".dk" står ovenover "WORKTOOLS". Jeg ved godt at det engelske navn signalerer en .com endelse og ikke .dk og at det sikkert er derfor .dk er tager med. Men det viker maplaceret der hvor det står. Det ville være bedre at integrere det, der i stedet stod WORKTOOS.DK med samme skriftstørelse på en linie

Med hensyn til logoet kan jeg godt forstå hvad du mener. Men men men, det bliver ved med at se sådan ud. I hvert fald indtil vores visitkort er brugt opBig Smile

Med hesyn til 8 tallerne vil jeg lade Kristian om at svare

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 20:58

Innoproces:
Men under menuen "Tilbud", har jeg svært ved at indtræde i søgefeltet. Det virker nemlig ikke med et tryk i midten af feltet

Har netop erfaret det samme. Der må vist kigges lidt i koderne.

Tak for komplimenten

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:14

Synes det ser lækkert ud. Overskueligt og god farvekombination. Men savner noget lidt levende som reklame banner/animation og evt. kan i lave jeres support logo så den følger med scrolleren som http://www.billigvvs.dk/.

Har i fysisk butik?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 21:33

Som svaret tidligere i tråden skulle der gerne komme lidt flash inden længe.

singleton:
Har i fysisk butik?

Nej det har vi ikke. Vi vil nemlig ikke bruge vores tid på at feje fortov og pudse ruderWink

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:24

Innoproces:

Flot webshop!
Jeg har lige et lille problem. Jeg kan selvfølgelig ikke afvise, at det kun er min pc, som har dette problem. Men under menuen "Tilbud", har jeg svært ved at indtræde i søgefeltet. Det virker nemlig ikke med et tryk i midten af feltet. Jeg skal derimod ud at trykke på kanten, for at starte med at skrive.
Casper

Hej Casper, godt spottet. Det er hermed rettet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:29

Martin Wolsing:

En ting mere: Hvis jeg går ind på tilbuds-siden er alle 8-taller i før-priserne skrevet med fed. Jeg bruger Safari på mac.

Hej Martin,

Der er du stødt på en af de sjobe ting fra DanDomain :-D De "striker" ikke 8-taller i før-prisen og den eneste mulighed for at lave forskel på før og nuværende pris er at style "strike"-tagget. Derfor er der sådan - noget rod.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 13:45

Kristian Sørensen - cygnet:
De "striker" ikke 8-taller i før-prisen og den eneste mulighed for at lave forskel på før og nuværende pris er at style "strike"-tagget

Det er derfor det er godt at have en der kan svare på sådan noget!

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 16:37

Hejsa

Umiddelbart synes jeg også det ser ok ud det hele. Dog må jeg krumme tæer: Hvorfor er der ingen tracking på sitet? End ikke Google Analytics kan jeg se i koden. For en ting er hvordan det ser ud, men ved hjælp af lidt tracking kan i meget bedre analysere brugernes adfærd og se hvor mange der falder fra i løbet af betalingsflowet osv...

Et forslag til forbedring er at vise alternative varer i bunden, ved fremvisning af en specifik vare. Det gør det lettere for brugerne at se et tilsvarende produkt med lidt andre spec fx. Det må alt andet lige give større fastholdelse af kunden (good old - kunder der har købt denne købte også - kan også bruges hvis i ønsker det er mere på tværs af værktøjsgrupperne).

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 08:21

Hej Jacob

Mht. tracking er dette taget til efterretning.

Mht. til funktionen med releterede/alternative varer der dette indarbejdet i shoppens opbygning. De er dog også at finde enkelte steder - hvis man ved hvor man skal kigge:-) Vi har dog, som før skrevet, meget arbejde endnu før shoppen er 100% som vi gerne vil have den. Det vi ønsker at fokuserer på lige pt. er selv funktionaliteten: Kan kunderne finde det de gerne vil, er det det rigtige udvalg, er sidens opbygning/struktur ok og hvordan presenteres varene bedst muligt.

tak for kritikken. 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)