Det har altid irriteret mig, at mindre virksomheder – virksomheder, der måske kun har 5-10.000 kroner om året, at gøre godt med til markedsføring i søgemaskiner, så ofte ender med at få noget rigtig skidt. Problemet er, at med den pris mere erfarne søgemaskine-konsulenter, som jeg selv, tager kommer man ikke langt med 5-10.000 kroner. Og selv i mit firma deMib.com, hvor vi har nogle lidt billigere produkter og services end min personlige konsulent-tid, kommer man heller ikke så langt med så lille så et budget. På markedet for løsninger i 5-10.000 kroners klassen findes der desværre en uforholdsmæssig stor andel af udbydere med meget ringe produkter – for nu at sige det diplomatisk. Det er et marked der er præget af hidsige telesælgervirksomheder med mere fokus på salg end produkter. Jeg har i mange år spekuleret over, hvordan pokker jeg kunne finde på en SEO service, som mindre virksomheder og virksomheder med et lille online marketing budget, faktisk kunne få noget ud af. Noget som virker, og som ikke bare er den værdigløse fup-markedsføring disse virksomheder ofte bliver udsat for. Det skulle være en service, som jeg personligt kunne stå inde for den faglige kvalitet af. Indtil for kort tid siden vidste jeg ikke hvordan jeg skulle løse opgaven. Jeg har spekuleret over det i snart 7-8 år. Indtil det for nyligt slog mig ... Hvad er det egentligt mindre virksomheder mangler mest af alt, for at få lidt mere succes online – og i søgemaskinerne? Efter en del snak og eftertænksomhed fandt jeg frem til, at det de fleste mindre virksomheder grundlæggende set mangler er:
Udover ovenstående skal selve arbejdet med at optimere naturligvis også udføres. I mindre virksomheder, hvor økonomien er lidt stram, ordner de fleste selv tingene – ikke bare indenfor SEO men også så mange andre ting. Sådan er det at drive en lille eller nystartet virksomhed. Større virksomheder får typisk lidt eller meget ekstern hjælp til at udføre de praktiske opgaver. Og så var løsningen jo ligetil – jeg måtte lave en service der opfyldte de behov ... SEO Supporten er en abonnementsbaseret online service der indeholder lige præcis de tre ting, der er nævnt ovenfor i følgende form:
Alt i alt en service som jeg helhjertet mener at jeg kan stå 100% inde for. Det her er en virkelig god basis SEO Service, som de fleste virksomheder vil have meget stor glæde og værdi af. Naturligvis vil mange virksomheder gerne have meget mere end det SEO Supporten tilbyder – f.eks. håndtering af konkrete praktiske implementeringsopgaver, analyser, AdWords administration osv. Det kan vi også godt hjælpe med i deMib.com – det er det vi i forvejen laver for masser af kunder. Men det koster så, naturligvis, den timepris sådan noget koster. SEO Supporten er en god basis for enhver virksomheds arbejde med markedsføring i søgemaskiner. Hvis du driver en mindre virksomhed kan et abonnement på SEO Supporten give dig alt det du skal bruge for at lave optimeringen selv på den bedst mulige måde. Du kan få hjælp undervejs, og du har den data du skal bruge. Hvis du sidder i en lidt større virksomhed vil prisen på et abonnement på SEO Supporten sikkert betyde så lidt, at det ville være dumt ikke at have det. Man skal ikke stille mange support spørgsmål om året, før hele abonnementet ville være ædt op af markedsprisen på SEO konsulenter. Og så får du jo også en masse praktisk data, som du sandsynligvis ikke har i dag. Data du kan bruge til at dokumentere, at jeres indsats med markedsføring i søgemaskinerne bærer frugt. Og hvad koster det så at abonnere på SEO Supporten ...? 449,- kr. pr. måned v/ 12 måneders abonnement (+moms) Du kan tegne 2 slags abonnementer: -> 6 måneder, samlet pris: 2.994 kr (+moms) Så for lige godt 5.000 kroner kan du få al den viden, hjælp og data du skal bruge til at markedsføre dig effektivt i søgemaskinerne – i et helt år! Og jeg indestår som sagt for kvaliteten af det du får. Men ikke nok med det – du kan få 500 kroner i kontant AMINO-rabat, hvis du køber et 12 måneders abonnement inden d. 30. september, 2008! Du skal bruge denne URL for at få rabatten. Husk, det er kun registrerede medlemmer af Amino, som kan få denne rabat – så er du ikke allerede registreret her er dette jo en god lejlighed til at få det gjort :) Hvis du vil vide mere om SEO Supporten kan du læse en mere detaljeret beskrivelse her: Du kan også finde svar på mange af de mest almindelig spørgsmål i vores FAQ her: Hvis du har andre spørgsmål til SEO Supporten er du meget velkommen til at stille dem her. Du kan også benytte kontaktformularen på SEO Supporten eller sende en email til seosupport@demib.com |
Hej Mikkel
Det lyder som et rigtigt spændende produkt, godt tænkt, det skal du nok få succes med!
Dbh Martin