Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO fra deMib for godt 5.000 kr. om året!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Måske et dumt spørgsmål....men jeg er sgu ligeglad :)

Hvad vil du selv mene er "levetiden" for dit produkt. Altså i hvor lang tid skal jeg arbejde koncentreret med supporten m.m. før jeg er "selvkørende"?

1-2 år mere?

   

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for fejlmeldingen - jeg retter med det samme

> Måske et dumt spørgsmål....men jeg er sgu ligeglad :)
> Hvad vil du selv mene er "levetiden" for dit produkt.

Der er ingen dumme spørgsmål :)

Jeg tror ikke du vil ende med at få nok af SEO Supporten - tværtimod, jeg tror du vil blive mere og mere afhængig af den jo længere tid du bruger det. Benchmarking og konkurrentovervågning stopper jo aldrig - det er en løbende opgave. Det samme gælder viden om de forskellige ting man støder ind i gennem årene, som man udvikler sig website og den support man måske har brug for.

Så levetiden er vel ligeså lang tid, som du gider at fokusere på markedsføring i søgemaskinr. Når du bliver træt af at have alle de skide søgebesøgende rendende i din butik, så kan du overveje at stoppe med SEO Supporten :)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Fantastisk godt initiativ, som vi helt bestemt vil benytte os af, så snart jeg lige får "lidt luft" når vi har overstået åbningen af vores to nye afdelinger i oktober/november.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - du skal være meget velkommen ... any time :)

Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Det ser ud til at kunne være en løsning for mig, du her skitserer.

Jeg har lige "åbnet" en webshop og prøver ihærdigt at finde ud af det med SEO, AdWords og så videre, men jo mere jeg læser og bliver klogere, des flere spørgsmål opstår (-sådan er det vel oftest!).

F.eks. er jeg ikke helt klar over, om min eksisterende webshop er god nok at bygge videre på. Webshoppen er OsCommerce-baseret, og valgt fordi det er vigtigt for mig at kunne redigere shoppen selv. Mit spørgsmål er derfor: Er en sådan webshop "bygget" til at kunne  få gavn ef en SEO Support-løsning, eller skal jeg få lavet en mere prof shop? Det sidste vil jeg pt. være lidt ked af, da jeg har brugt vildt meget tid på at lægge tekst og fotos ind.

Mange hilsner MarianneB, 1.gangsbruger men fler´gangs lurer af Amino

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

> Er en sådan webshop "bygget" til at kunne  få gavn ef en SEO Support-løsning, eller skal jeg få lavet en mere prof shop? 

SEO Supporten tager ikke udgangspunkt i bestemte systemer, men forsøger at komme med mere generelle råd om hvordan ethvert system opsættes og optimeres bedst. Alt efter det system du har valgt kan det så være mere eller mindre besværligt, at gennemføre det mest optimale løsninger, og så må man nogle gange nøjes med den næst-bedste løsning på et eller andet. Et kompromis. I den sammenhæng er det vigtigt at kende vigtigheden af de enkelte udfordringer indenfor SEO. Der er f.eks. ingen som helst pointe i, at bruge en masse tid på at optimere TITLEs, hvis der er tekniske problemer på dit website, som gør at søgemaskinerne slet ikke kan se en eneste side.

Så ja, du vil uden tvivl få gavn af SEO supporten - både fordi du vil finde brugbar hjælp og support her, men også fordi du får de mange detaljerede rapporter, som løbende kan fortælle dig mere om hvordan det så faktisk går med din optimering og sammenligne det med konkurrenterne. Det er helt ligegyldigt hvilket system du anvender - god benchmarking rapportering er altid godt :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det ved at være sidste chance i denne omgang, hvis du vil have de 500 kroner i AMINO-rabat på SEO Supporten.
Tilbudet udløber som nævnt d. 30. september - det vil sige i morgen!

Du skal klikke her - hvis du vil have rabatten.

Vi arbejder iøvrigt på nogle særmvideoer, der viser en hel masse mere om, hvad man får med SEO Supporten - du kan se de første versioner på vores SEO Support YouTube kanal her. Desværre ser skærmvidoer ikke så godt ud med YouTube's comprimering, men i løbet af et par dage kommer de højopløselige Flash-versioner op på vores site.. Originalerne ser faktisk rigtig godt ud - altså, inden YouTube "behandler" dem :)

... Og så opdagede jeg lige, at man nu også kan lægge videoerne fra YouTube direkte herind på Amino - så det vil jeg da prøve. Om ikke andet, så lige for at teste det :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)