Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

 

Jeg er ny på dette forum og vil derfor gerne have lidt råd og hjælp fra nogle med lidt mere erfaring end mig selv..

Jeg er en gut som godt kunne tænke sig at lave et firma der lave t-shirt med print til skater miljøet..

Skal jeg købe blanke t-shirts fra Kina eller Indien og så få tryk på her hjemme eller kan man ordne det hele i Kina/Indien?

Kunne evt. godt tænke mig nogle websites som viser nogle produkter, og evt. høre fra andre hvor man kan købe sådanne varer..

 

Hvordan skal man starte, er det bare at kaste sig ud i det og bestille et parti hjem og se hvor langt man når, eller er det en større kamp for at komme igang med salg og omsætning..

Jeg renger med at gå ud i nogle butikker og fremvise mit produkt og så håbe på man kan få nolge gode foretnings muligheder på den måde. Men igen jeg ved intet om emnet, håber der er nogle der kan hjælpe..

 

Er det farligt at låne penge til sådan et projekt for at få det igang? Skal man prøve at få det lidt igang inden man låner penge?

 

Mvh Tobias :)

Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at kontake http://www.tshirttrykkeren.dk/ de kan svare på mange af dine spørgsmål- og er rigtig dygtige til at trykke t-shirts...

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du ellers alt klart mht design og lignende?

 

Hvis du vælger at få lavet nogle prøver i Danmark, er det selvfølgelig nemt, problemet er bare at når du så får nogle ordrer så kan det være svært at finde samme kvalitet i østen eller hvor det nu bliver.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for dyrt at få dem trykt i DK.

Find en producent i østeuropa - ingen told og moms, men stadig meget billigere.

Få så nogle samples af de designs du vil ligge ud med, og gå ud i butikkerne og vis det. Er der så nogle butikker der er på, sender du en ordre afsted til din producent.

Læs evt. i gamle tråde herinde; mindst 10 folk herinde der kan hjælpe dig.

 

Good luck :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)