Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

http://www.sc-g.dk/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Stødte tilfændigvis på http://www.sc-g.dk/
i toppen af siden på Google Adwords.
Har set siden før men bare surfet videre.

Er godt træt af den slags sider der ikke forklare hvad deres "koncept" går ud på, men blot at man bliver successfuld og tjener kassen.

Nogen der kender til dem?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:56

i første omgang troede jeg du mente http://www.s-c-g.dk/ da de har leveret små sedler rundt til alle postkasser og brevsprækker i mit område, og det var igen også noget med at man ikke rigtig vidste hvad man skulle men man kunne ihvertfald tjene en masse penge.

jeg tror næsten at den side du henviser til er noget af det samme, og de eneste der tjener penge ved den slags er stifterne. Men jeg kender ikke til præcis det eksmpel du viser, med mindre det er de samme ejere som på s-c-g.dk ( har desværre min kode ud)
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 12:41
Har heller ingen tillid til den slags "virksomheder", synes blot det kunne være sjovt at vide hvad det rent faktisk går ud på.

http://www.s-c-g.dk/ ligner meget den anden, de har blot lavet kode på siden, så man følger sig speciel. Prøv med "1000" ;)

Ved at læse lidt videre, ser det ud som man skal sælge deres "Herballife" produkter.

Uddrag:

Vores produktleverandør er den verdenskendte virksomhed Herbalife.

Herbalife havde sidste år en omsætning på over 15 mia. danske kroner – en omsætning som svarer til den samlede omsætning i verden for LEGO og B&O.

Herbalife har siden starten i 1980 ekspanderet til over 50 lande, og er nu et af verdens allerstørste firmaer indenfor Network Marketing industrien. Firmaet forventes at blive verdens største indenfor få år.

Herbalife som var et aktieselskab på NASDAQ børsen, blev i 2002 opkøbt af investeringsselskabet Whitney og Golden Gate Capital for over 5 mia. kr.

Whitney havde gennem 1 år gennemsøgt hele markedet for at finde den rette virksomhed at opkøbe inden det store boom i industrien.

Valget faldt på Herbalife.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:55

haha jeg sad og prøvede men masse tal kombinationer af, havde dog ikke lige valgt den åbenlyse 1000.

Jeg synes s-c-g.dks metode at markedsføre sig på er langt ude. Jeg bor i noget boligblok, hvor nogle af lejlighederne står tomme, her klistrer viceværten en seddel over brevsprækken hvor der står ingen reklamer tak, da lejligheden står tom.

Her havde de simplthen fået revet de skilte lidt af så de alligevel kunne få presset deres små visitkort med koder ind, de lå simpelthen over alt. og det samme i nærliggende supermarkeder var der overklistret med deres sedler.

Allerede her ville jeg aldrig kunne finde på at arbejde for sådan et firma.
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 13:01
Tsk.. Ja det virker ikke ligefrem som en seriøs virksomhed. Denne slags virksomheder burder imo. forbydes ved lov.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:22
Uanset hvad, så har alt jeres klikkeri på deres reklame givet en indtægt på 8 US$, så fortsætter i på den måde, så bliver jeg sgu snart millionær

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 13:25
Vi er altid glade for at kunne hjælpe hr. Thorborg
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:37
Takker og bukker
Tilmeldt 27. Mar 05
Skrevet kl. 14:44
Klikker kun på sc-g.dk for at de skal af med penge, at det så giver et bidrag til Martin er helt ok ;-)

Indimellem kommer der dog også interessante sider frem. :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:20
Ja det giver lidt ekstra at købe Google Adwords reklame til Amino for
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)