Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en lejebolig i København

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besluttet at sælge min andelslejlighed og få en sjat penge på kontoen i stedet for et 30 år langt boliglån, så nu søger jeg noget at bo til leje i i stedet for! Derfor smider jeg lige denne føler ud:

Hvis du kender nogen der har noget de vil udleje eller fremleje (minimum 2 år), så send dem endelig forbi denne tråd!

Jeg vil helst blive boende i København, men skulle den rigtige bolig ligge lidt udenfor, så går det nok også. De eneste krav jeg umiddelbart har til mit nye sted at bo, er at der er mulighed for at tilslutte egen vaskemaskine (jeg er sgu blevet for gammel til at rende på vaskeri), og at der er et badeværelse med en ordentlig bruseplads. Størrelsen på lejligheden er ikke så vigtig - den skal bare ikke koste mere end 5000 kr. om måneden.

Jeg ryger ikke, har ingen husdyr og er vist forholdsvis stille at have boende. Jeg spiller selvfølgelig lidt på min tværfløjte, men ikke i timevis og ikke på upassende tidspunkter.

Jeg håber nogen kan hjælpe. :-) (Det siges at være svært at finde en lejebolig i København, men jeg har besluttet at "svært" ikke gælder for mig!).

~
Anja

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)