Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT! Helt nyt MLM-koncept lanceres i norden. Du kan være en af de første...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, til alle MLM interesserede.

Et helt nyt, revolutionerende koncept starter nu op i Prelaunch-fasen i norden. Du kan være en af de første!

• Vores produkter ejes i forvejen af 9 ud af 10 Danskere, vores priser er 50% under markedspriserne og
  • som partner sparer du yderligere 30%, samt har del i marketingplanen.
  • Der er ikke tale om kosttilskud eller lignende
  • Vi arbejder med et kommisionskoncept, dvs. du betaler varerne først, efter de er blevet solgt! 
  • du har fuld, total retur- og bytteret og løber dermed 0 risiko.
  • Portoudgifterne bortfalder ligeledes, da vi arbejder med et landsdækkende depot-koncept, som giver dig
  • fleksible afhentnings- og leveringstider til dine kunder.

Vores koncept er afprøvet i 5 europæiske lande med gigantisk succes og med mere end 18.000 partnere lige nu.

Vil du høre nærmere er du velkommen til at kontakte mig direkte, som din personlig sponsor på tlf. 60 65 66 75 

Vi er i gang med at etablere nye, store central-lagere i Danmark (Taulov), Norge og Sverige.

Med venlig hilsen,

Christoffer

Tilmeldt 19. Aug 06
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 18:48

Kunne du komme bare en smule ind på hvad selve produktet er? Indtil da er det ikke videre interessant.

www.ClubTanSoroe.dk - CLUBTAN Sorø, dit solcenter i Sorø!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:00

ckring:
Vores produkter ejes i forvejen af 9 ud af 10 Danskere, vores priser er 50% under markedspriserne

Det kunne være vaskemaskiner, her er normalprisen også 50% af skilteprisen Cool

Tilmeldt 16. Aug 08
Skrevet kl. 19:15

Hej, igen.

Jeg vil gerne afsløre hvad det er:

Designer Cowboybukser i strørrelserne fra 25 - 56 til en fast, lav pris, med 30% avance på brutto udsalgsprisen (198,- SP).

Vi er ved at etablere Centrallager i Taulov ved Fredericia og søger depot-partnere i hele landet. 

Kvaliteten er supergod og alle varer kan afhentes på kommission, d.v.s. betales først EFTER de er blevet solgt!

...og så har vi verdens mest sensationelle marketingplan oveni. 

Håber det var introduktion nok til dig ;-)

Vi er den største struktur med i alt 7500 partnere i alle 5 lande. Danmark er i Prelaunch og forventes åbnet medio septembeer 2008.

Kontakt mig ved interesse via www.jeans-party.dk, så vil jeg gerne sende yderligere oplysninger til dig.

Hilsen, Christoffer

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:51

Er der tale om et kendt jeans-brand? Hvis ikke, er det jo umuligt at prissætter - så derved syntes jeg ikke i kan udtale jer om nogle procenter. Der findes jo også butikker hvor i kan få jeans til 150 kr.

// Jesper Skov

Tilmeldt 16. Aug 08
Skrevet kl. 21:12

Hej, Jesper.

Det har du fuldstændig ret i !  Vi kan ikke sammenligne prisen på denne måde.

Jeg vil i den forbindelse for en god ordens skyld pointere, at vi mener forholdet mellem pris og kvalitet.

Du får hos os et bredt udvalg fra str. 25 helt op til 56 til en og den samme, lave udsalgspris (198,- kr.) og

sammenlignet med kvaliteten på markedet, svarer vores Cowboybukser så til dem i prisklassen 400 - 600,- kr.

Udover det kan bukserne KUN og udelukkende købes hos os med egne vildt flotte designs til alle aldergrupper.

Vi har p.t. ca. 120 forskellige modeller på lager !! Der er altid omkring 250.000 par på lager.

Udover det kan du som partner købe dem ind til ca. 120,- kr. inkl moms, som så er meget billigt, også selvom du

plejer at købe dem i Bilka.

Du har som partner desuden INGEN forpligtelser overhovedet.

INGEN omsætningskrav

INGEN gebyrer

INGEN skjulte følge-omkostninger

INGEN lejepris på party-vare

INGEN købetvang efter starten

INGEN kontraktløbetid (f.eks. 1 år)

INGEN græser for Team-provisioner

INGEN måneds-omsætninger og dermed forbundne stress-faktorer

INGEN forklaring af produkterne

JEANS SÆLGER SIG SELV, ALTID.

Jeg glæder mig til at se jer på vores central-lager. Overbevis dig selv, ellers vil jeg også gerne besøge dig med 100 par bukser ;-)

Har du yderligere spørgsmål, ring!

Mvh.,

Christoffer

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:47

Prisen og kvaliteten hænger langt fra altid sammen. Man får derfor ikke altid bedre kvalitetsjeans til 1000 kr. i forhold til dem til 200 kr., det man betaler for er udelukkende branding. Det er derfor ikke kvaliteten forbrugerne køber, men det image der følger med produktet.

Derfor syntes jeg stadig slet ikke at du kan sammenligne det på den måde, men det må være op til jer. Held og lykke til.

// Jesper Skov

Tilmeldt 16. Aug 08
Skrevet kl. 00:50

Hej, Jesper.

Det har du ret i! Kvalitet og pris hænger langt fra altid sammen, men det gør den hos os!

På den positive måde...

Du betaler 198,- kr og du får et par bukser, som er 500-600,- kr værd. 

Er det så svært at forstå? Se på varen først, så kan du bedømme kvaliteten og udtale

dig om noget, du ikke ved noget som helst om. 

Nogle mennesker går forbi, andre bukker sig og samler guldklumpen op! Det er op til en selv.

Held har man ikke, held er noget man gør sig fortjent til. Lykken kommer med et positivt syn på livet.

Du skulle øve dig på det. Det virker for mig ;-)

Med venlig hilsen,

Jeans-Party.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 08:42

Nu er der jo ingen grund til at blive helt sekt-agtig omkring dette. Jespers udtalelser er jo blot en konstatering af, hvordan markedet for jeans og mange andre produkter er. Det kan sagtens være at jeres jeans er gode til prisen, men spar os for de hellige udtalelser, om hvordan i vil revolutionere jeans-markedet og markedsføringen gennem tupperware parties.

Held og lykke med det - jeg håber, at du får mange henvendelser, men giv nu folk lov til at have deres mening.

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 16. Aug 08
Skrevet kl. 12:53

Hej, Ole.

Jeg vil lytte til din anbefaling og at spare os for de hellige udtalelser.

Jeg mener at man først og fremmest, og det gælder i øvrigt alle produkter solgt gennem MLM, skal

se på produkternes kvalitet og om man 110% kan stå inden for dem.

Derefter kan man kigge på konceptet, logistik,virksomheds-struktur, omsætningstal og indtjeningsmuligheder for HELE

downlinen .

Er man så tilfreds med "hele pakken", kan man finde sig en KOMPETENT sponsor, som vil gøre en indsats.

Er disse betingelser opfyldt: Halleluja og fuld fart frem ;-)

En negativ grundholdning er dog gift for enhver MLM virksomhed og jeg gider personlig ikke høre mere på dem,

som kan finde "fejlen" også selvom der ikke er nogen.

En positiv, men kritisk startindstilling kan være grunden til, at man ikke igen ser de andre løbe afsted med hele markedet,

mens man selv endnu engang taber. Chancer kommer, men de går også. Grib den når du ser den og lyt til din naturlig

fornemmelse. Det virker for mig og jeg har opbygget mange, store netværk også udenfor MLM-verdenen.

Det er jo det, de fleste mennesker stræber efter: Succes.

Her har i muligheden! Spørg konerne. De er de bedste til at bedømme det reelle potentiale i Jeans-markedet.

De køber nemligflest af dem.

...og helt ærlig... tror i ikke at lillemor gerne vil købe 3 istedet for 1, hvis design, kvalitet, pasform og service er bedre?

... og ikke mindst når tøj-butikken kommer hjemme i den gode stue? 

- Det ved jeg! Pigerne slås om dem! Jeg oplever det næsten hver aften. Iser når de går i "prøvekoma". De prøver ALLE modeller

hver gang. Jeg smækker dem bare på bordet i forskellige størrelser og går ud. Nemmer kan det ikke gøres. Jeans, sælger sig selv ;-)

I må gerne låne 50 par af mig og prøve... Jeg taler sandt.

Hilsen, Christoffer 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)