Hold op hvor er det bare vildt! Kanon idé..... Jeg har en lille hjemmeside omkring pasning af kæledyr http://www.dyrebilen.dk og det kunne være vildt sejt med sådan en lille video-sekvens. Gerne med lidt kant omkring de mange skeptikere der synes at kæledyr er noget pjat. Dit websted er tilføjet foretrukne på min browser, - for det her skal jeg simpelthen bare have sparet sammen til. Alt muligt held og lykke fremover..... Jeg har ikke den store IT-viden så jeg kan ikke give dig feedback som du kan bygge videre på, men som betragter kan jeg kun sige WOW. |
Brian Albrektsen:Kristian-K:Som de andre.......
- .......pænere. Dette var en af de første ting jeg lagde mærke til; skyggen er et billede! (ikke fordi det er det største problem, men nogle (som mig) ligger mørke til det. En skygge der passer perfekt, kan laves inde i Adobe After Effects. Regner med at i bruger Flash? For så kan After Effects også lave flash filer.
- Gøre det mere tydelig, hvad det hele går ud på. Som i selv skriver: "En person afgører inden for 15 sekunder om man vil blive på siden eller fortsætte.
Men godt koncept, som er nyskabende
Hej Kristian.
Yep.. Teksterne.........Så endnu engang, tusind tak til jer der har - og vil, tage jer tiden til det!
Og til dig Kristian, Tak fordi du tog dig tiden.. Det var god feedback!
Mvh.
Brian Albrektsen
Det var så lidt :D Firmaer har brug for feedback for at udvikle sig.
Jeg så lige at jeg kom til at skrive "mørke" i stedet for "mærke", ved skygge-delen. Kunne ikke lige redigere, så nu har jeg lige skrevet det. (Så du lige ved det :P )