Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for feedback!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
I mange måneder, har jeg arbejdet meget målrettet på, at få min iværksætter virksomhed til at blive en realitet.

Nu er det endelig kommet så vidt, og vi åbnede sitet www.flaysia.dk  fredag den 8. august.

Hvad jeg efterlyser her, er ganske enkelt feedback – ærlige svar på hvad andre virksomheder/iværksættere mener om Flaysia konceptet, såvel som hjemmesiden! ALLE svar kan bruges!
Der er kun en vej frem for udvikling, og det den kritik man oplever derude. Hvad enten den er meget, eller mindre positiv.

Her i starten vil man kunne opleve små tekniske fejl, da vi KUN kan teste sitet og services af på én måde.. Nemlig ved at gå live! Det er her prøven skal bestås og tilrettelse udføres. Jeg valgte bevidst ikke at bruge ”eventuelle tilrettelser” da det hører til sjældenhederne, at alt er fejlfrit fra start. Specielt når det gælder software
J

Hvad jeg er meget nysgerrig efter at vide er bla:
Kommer mulighederne tydeligt nok frem. - kan du se mulighederne med Flaysia mediet?
Er kvaliteten tilfredsstillende?
Ville du overveje at bruge vors service til din side, webshop eller lignende?

Det skal nævnes, at vi stadig er i udvikling og vil løbende forny siden såvel som softwaren. Hermed, at få bygget nye platforme til.

Vi er opmærksomme på, at der stadig er lidt grammatiske rettelser samt generel korrekturlæsning på siden. Men derfor er vi alligevel meget modtagelige for enhver kritik.
Så derfor, som skrevet og ønsket.. Lad os få DIN ærlige… hudløst ærlige mening.. Den vil bibringe til fortsat udvikling og forbedring af Flaysia.dk og vil betyde meget for os!

På forhånd, tusind tak fordi du gider!

Brian Albrektsen

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 21:27

Hej Brian.

- Helt generelt: jeres tekst skal være større. Den er meget svær at læse. 

- I skal meget klart formulere med ord, hvad I leverer på forsiden. Jeg ville normalt aldrig bruge så lang tid på en forside, hvis jeg ikke havde valgt at kommentere jeres hjemmeside. Altså: fortæl med store bogstaver øverst og som det første, hvad I leverer, så ingen er i tvivl.

- Der mangler en knap på undersiderne, som hedder "home" eller "forside". 

- Og ja, der mangler korrekturlæsning. 

- Jeres hjemmeside er ikke så god i Firefox.

Konceptet virker ellers spændende, men der skal strammes en del op. Men det er I jo allerede klar over, så det skal nok blive godt, når I er kommet lidt videre i processen.

I ønskes al mulig held og lykke.

Mange hilsener

Anne

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:34

hej

jeg synes det er  en fed ide, synes også siden er flot sat op, ser faktisk lidt fedt ud med de folk der sådan hopper ind, tror helt sikkert der er marked for det, dog henvender det sig til lidt større firmaer tror jeg grundet priserne, selv om det ikke er enormt dyrt, er det jo mange penge for iværksættere f.eks. et stort held og lykke

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:53

Hej Brian,

WOW! det er cool! 

Een kommentar, på siden med modeller, få dem da til at fortælle om sig selv, den ligger lige til højrebenet. 

Jeg er i Filippinerne og 1902's websiet er ved at få sig en major update hvor sådan noget kunen være sjovt, vil det være muligt at bruge jeres service hvis vi lever video?

Mvh

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 10:51

Hej Anne.

Tak for dit svar Big Smile

Tekster, størrelse.. Ja, du har fat i noget!

"Home" eller "forside". Det er både og med denne. havde egentlig lavet et design med "Forside", men valgte fra, da man oftest i dag blot klikker på logoet og derved kommer til forsiden. Det er efterhånden almindelilgt kendt.

Firefox bliver tilpasset. Jeg havde set det og var derfor opmærksom på det. 

Tusind tak fordi du tog dig tiden til det! Big Smile

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 11:00

astroman:

hej

jeg synes det er  en fed ide, synes også siden er flot sat op, ser faktisk lidt fedt ud med de folk der sådan hopper ind, tror helt sikkert der er marked for det, dog henvender det sig til lidt større firmaer tror jeg grundet priserne, selv om det ikke er enormt dyrt, er det jo mange penge for iværksættere f.eks. et stort held og lykke

Hej Astroman.

Også TAK til dig..  det er fedt med den feedback.

Du er Iværksætter, det samme er jeg. jeg ved hvordan det kan være i opstartsfasen..  Der er rigeligt at bruge penge til, og man skal være bevidst om sine omkostninger.

Lige nu har vi jo en halvering af opstarts prisen. Dette indtil d 29 August. Se mere under "et tilbud der basker" boksen. Den ligger blandt andet på siden med priser.

Hvad der endnu ikke fremgår af siden er, at man kan købe sig en video pakke. Det vil sige, dele udgifterne op over x antal måneder. Det kunne være en vej for mange?

Også til dig.. TAK fordi du tog dig tiden til at se, og besvare Big Smile

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 11:10

Peter Skouhus:

Hej Brian,

WOW! det er cool! 

Een kommentar, på siden med modeller, få dem da til at fortælle om sig selv, den ligger lige til højrebenet. 

Jeg er i Filippinerne og 1902's websiet er ved at få sig en major update hvor sådan noget kunen være sjovt, vil det være muligt at bruge jeres service hvis vi lever video?

Mvh

Peter

Hej Peter.
Også stort TAK til dig, for din respons!

Ja, vi har allerede planer om anderledes approach til modellerne, og nøjagtig som du skriver "den ligger lige til højrebenet" + vi i stedet vil lave forskellige cases, hvor de kan træde ind i rollerne, nederst på deres eget personlige afsnit.

Mht. vores service, kontakt mig eventuelt via skype brian_flaysia eller send mig en mail brian@flaysia.dk

Endnu engang, tak for feedback Big Smile

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 11:33

Peter Skouhus:

Hej Brian,

WOW! det er cool! 

Mvh

Peter

JA.. nu opdagede jeg jo lige, at jeg nok ikke helt fangede teksten med "få da modellerne til at sige noget".

Det gør de rent faktisk! Klik ind på deres personlieg profil, og klik så på ders billede..  Så sker der lidt igen Wink

Fra Herning
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:26

Som de andre har sagt, så:

• Skal teksten værre større (nogle ser ikke særligt godt)
  • Sætte en "Pause" "Stop" og "Lyd" knap på, så siden ikke ligefrem skræmmer mennesker, eller iriterrer.
  • På en eller anden måde gøre sådan at man kan markere teksten, der ligger bag videoerne. Eller ihvertfald gøre sådan at videoen fjerner sig selv efter den er færdig. (nogle bruger musen til at markere teksten, så det er nemmere at finde ud af hvor man er)
  • Gøre skyggen pænere. Dette var en af de første ting jeg lagde mærke til; skyggen er et billede! (ikke fordi det er det største problem, men nogle (som mig) ligger mørke til det. En skygge der passer perfekt, kan laves inde i Adobe After Effects. Regner med at i bruger Flash? For så kan After Effects også lave flash filer.
  • Gøre det mere tydelig, hvad det hele går ud på. Som i selv skriver: "En person afgører inden for 15 sekunder om man vil blive på siden eller fortsætte.

Men godt koncept, som er nyskabende

Fra Odense
Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 20:57

Kristian-K:

Som de andre har sagt, så:

• Skal teksten værre større (nogle ser ikke særligt godt)
  • Sætte en "Pause" "Stop" og "Lyd" knap på, så siden ikke ligefrem skræmmer mennesker, eller iriterrer.
  • På en eller anden måde gøre sådan at man kan markere teksten, der ligger bag videoerne. Eller ihvertfald gøre sådan at videoen fjerner sig selv efter den er færdig. (nogle bruger musen til at markere teksten, så det er nemmere at finde ud af hvor man er)
  • Gøre skyggen pænere. Dette var en af de første ting jeg lagde mærke til; skyggen er et billede! (ikke fordi det er det største problem, men nogle (som mig) ligger mørke til det. En skygge der passer perfekt, kan laves inde i Adobe After Effects. Regner med at i bruger Flash? For så kan After Effects også lave flash filer.
  • Gøre det mere tydelig, hvad det hele går ud på. Som i selv skriver: "En person afgører inden for 15 sekunder om man vil blive på siden eller fortsætte.

Men godt koncept, som er nyskabende

Hej Kristian.

Yep.. Teksterne, der bliver læst korrektur på dem, og de vil komme til at stå langt stærkere.
Lige nu afventer jeg blot at få rettelser retur. Om alt går vel, er det rettet i løbet af den næste uges tid.

Pause - stop. Lige nu er der faktisk en stop funktion på filmene. Kør musen over, og stop funktionen kommer frem.Men ja, vi tager med i tankerne, at dette kan forbedres objektivt!
Omkring markering af tekster og lignende, Der bliver ryddet op efter sekvensen er kørt. Giv det lidt tid, og videoen er ryddet op. Så kan der markere tekster. (jeg bruger faktisk selv den "teknik" med at markere teksterne)

Skygger..  Alt er relativt. Her handler det om smag og behag, nøjagtig som når man ser et website. Enten kan man li det, eller også kan man ikke. Vi har faktisk forskellige skyggeformer på de forskellige sekvenser der kører på sitet.

Som man kan se på sitet og ellers læse i min tekst øverst i denne post, Så er vi helt nystartet. Derfor vil der være ting og sager der løbende skal, og VIL blive rettet til. De fleste kan dog først blive rettet til, når "fejlene" opdages, eller vi får feedback som denne.
Derfor er det vildt fedt, at i er nogle der gider tage tid til at give os feedback!
Vi vil ret sikkert ikke kunne tilfredsstille alle idet lange løb. Men hvor om alt er, vil vi bestræbe os på at få dækket så bredt, at det for de fleste af de besøgende, vil blive en god oplevelse at komme ind på Flaysia.dk,

Så endnu engang, tusind tak til jer der har - og vil, tage jer tiden til det!

Og til dig Kristian, Tak fordi du tog dig tiden.. Det var god feedback!

Mvh.

Brian Albrektsen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)