Som de andre har sagt, så:
- Skal teksten værre større (nogle ser ikke særligt godt)
- Sætte en "Pause" "Stop" og "Lyd" knap på, så siden ikke ligefrem skræmmer mennesker, eller iriterrer.
- På en eller anden måde gøre sådan at man kan markere teksten, der ligger bag videoerne. Eller ihvertfald gøre sådan at videoen fjerner sig selv efter den er færdig. (nogle bruger musen til at markere teksten, så det er nemmere at finde ud af hvor man er)
- Gøre skyggen pænere. Dette var en af de første ting jeg lagde mærke til; skyggen er et billede! (ikke fordi det er det største problem, men nogle (som mig) ligger mørke til det. En skygge der passer perfekt, kan laves inde i Adobe After Effects. Regner med at i bruger Flash? For så kan After Effects også lave flash filer.
- Gøre det mere tydelig, hvad det hele går ud på. Som i selv skriver: "En person afgører inden for 15 sekunder om man vil blive på siden eller fortsætte.
Men godt koncept, som er nyskabende
Hej Kristian.
Yep.. Teksterne, der bliver læst korrektur på dem, og de vil komme til at stå langt stærkere.
Lige nu afventer jeg blot at få rettelser retur. Om alt går vel, er det rettet i løbet af den næste uges tid.
Pause - stop. Lige nu er der faktisk en stop funktion på filmene. Kør musen over, og stop funktionen kommer frem.Men ja, vi tager med i tankerne, at dette kan forbedres objektivt!
Omkring markering af tekster og lignende, Der bliver ryddet op efter sekvensen er kørt. Giv det lidt tid, og videoen er ryddet op. Så kan der markere tekster. (jeg bruger faktisk selv den "teknik" med at markere teksterne)
Skygger.. Alt er relativt. Her handler det om smag og behag, nøjagtig som når man ser et website. Enten kan man li det, eller også kan man ikke. Vi har faktisk forskellige skyggeformer på de forskellige sekvenser der kører på sitet.
Som man kan se på sitet og ellers læse i min tekst øverst i denne post, Så er vi helt nystartet. Derfor vil der være ting og sager der løbende skal, og VIL blive rettet til. De fleste kan dog først blive rettet til, når "fejlene" opdages, eller vi får feedback som denne.
Derfor er det vildt fedt, at i er nogle der gider tage tid til at give os feedback!
Vi vil ret sikkert ikke kunne tilfredsstille alle idet lange løb. Men hvor om alt er, vil vi bestræbe os på at få dækket så bredt, at det for de fleste af de besøgende, vil blive en god oplevelse at komme ind på Flaysia.dk,
Så endnu engang, tusind tak til jer der har - og vil, tage jer tiden til det!
Og til dig Kristian, Tak fordi du tog dig tiden.. Det var god feedback!
Mvh.
Brian Albrektsen