Det undre mig meget at 50-60 mill er nok til at komme på din liste, det er altså ikke mange penge... |
Hej igen
Så tror jeg at du mener compumail.dk
Det undre mig meget at 50-60 mill er nok til at komme på din liste, det er altså ikke mange penge... |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hej igen Så tror jeg at du mener compumail.dk |
Jeg kunne nu godt nøjes med det på webshoppen.....til at starte med i hvert fald |
Ha' en fantastisk dag
Kennith Nielsen
Unique Systems
Det undre også mig meget, hvis ikke der er nogle aminoer, der kan komme med navne på nogle webshops der omsætter for mere end 40 millioner... Alt andet bliver konklusion at svenske webshops bare er 10 gange så store som danske... Selv om vi handler for det ca. samme online per indbygger i begge lande (sverige har flere indbygger). De 20 største svenske webshops kan findes på en liste her: http://internetworld.idg.se/polopoly_fs/1.130010!ehandel.pdf Hvis dansk webshops virkelige er så små i forhold til svenske, leder det til det næste spørgsmål.... Hvorfor?? Mine bud er:
Hvad er jeres bud, eller har i flere webshops der skal føjes til listen?
|
Jeg retter det til "DCS ApS". Tak for hjælp |
Hehe ja og med den avance som er på julepynt så kunne du holde juleaften et par gange om året med denne omsætning :-) Det jeg mener er at hvis en webshop sælger prudukter i den tunge ende 5-8000 pr stk i gns så skal der altså ikke mange ordre til om dagen for ar runde de 50-60 mill pr år |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hvad med danskejede shops, som også har sites i udlandet? Jeg sidder og tænker på om sådan nogen som Bonaparte.dk og Trendybaby.dk ikke sagtens kan finde plads på listen. Men de har begge udenlandske udgaver af deres shop, plus Bon'A Parte sælger også via postordre. De er garanteret store, men det bliver svært at grave rene omsætningstal frem for deres danske webshop alene. Og skal der være tale om en enkeltstående webshop, eller tæller ét firma, der ejer flere, også med? Her tænker jeg på Smartguy.dk/Smartgirl.dk/Smartkids.dk. /SørenS |
Afdeling18.dk - Blog om Nethandel i Danmark, set fra mit skrivebord.
Avancen i hardware branchen er ofte ikke højere end 5%. Se på top10 billigeste priser på edbpriser også er 5% måske endda højt sat og især på alle fokus produkterne. Derudover så betyder serial lancering af f.eks. grafikkort at et kort til 5000 kr på lager kan være 3000 kr værd eller usælgeligt på ganske kort tid. Det er altså ikke en nem branche at gå ind i. Men nu kan du jo ikke sammenligne en avance på 5% på et produkt der har ligget på lager i en uge med en avance på 5% på en obligation per år. |
Super indlæg Søren. Bonaparte vidste jeg ikke var dansk. Jeg skal lige finde udaf hvad deres omsætning er, og den vil være på listen. Jeg har også ledt meget efter Trendybaby.dk's omsætning. Tror også at de kommer på listen. Smartguy slår jeg sammen som med (DCS aps). Updated liste kommer i morgen:-)
Tak for hjælp |
Kan kun tilslutte mig deside.dk holdning igennem tråden. Listen er ekstrem søgt, både med hensyn til succes kriterier samt de konkrete tal. Det kræver dybdegående research inden man slynger sådan en opgørelse ud. / Jeppe |