Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velværd webshop?.. :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig lang tid før min webhop er færdig da vi starter helt fra start med den.
Men jeg har nok snart en aftale klar med et firma i DK som er distibrutør for mange af de gode firmaer, som netop sælger wellness varer.
Mærker som, MOR, Anthousa, AMENITY, osv.
så mit lille projekt bliver snart mere realistisk!
iøvrigt er en forretningsplan udviklet også!.. Party!!!

Mathias

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 17:11

Hej Mathias.

Lyder som et rigtig spændende idé.

Jeg er selv nystartet iværksætter inden for samme område - dog bare som grossist. Hvis det skulle have din interesse er jeg leveringsdygtig i elektriske massageprodukter såsom puder, sæder, madrasser m.m. Det kunne måske være et suplement til dine andre produkter. Se mere på min hjemmeside http://www.hoevsgaard.dk.

Kontakt mig endelig, hvis du kan bruge det til noget eller har yderligere spørgsmål. Held og lykke med din kommende shop.

Mvh.

Kasper Høvsgaard

Høvsgaard Group - Velvære til boligen og virksomheden 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 17:31

kasperh:

Hej Mathias.

Lyder som et rigtig spændende idé.

Jeg er selv nystartet iværksætter inden for samme område - dog bare som grossist. Hvis det skulle have din interesse er jeg leveringsdygtig i elektriske massageprodukter såsom puder, sæder, madrasser m.m. Det kunne måske være et suplement til dine andre produkter. Se mere på min hjemmeside http://www.hoevsgaard.dk.

Kontakt mig endelig, hvis du kan bruge det til noget eller har yderligere spørgsmål. Held og lykke med din kommende shop.

Mvh.

Kasper Høvsgaard

Høvsgaard Group - Velvære til boligen og virksomheden 

Det var pænt af dig at tilbyde, men desværre vil jeg desværre ikke forhandle sådanne produkter, da det ikke er det jeg vil lægge min vægt på.
men hvis jeg skulle få andre tanker, vil jeg "keep you in mind".. :)

Mathias

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi mangler et navn til min webshop..
-lige i øjeblikket går det strygende med forretningen!
vi har vores leverandøre vi er ved at have styr på hjemmesiden, og vi er ved at få styr på kapital og reklamation.

Men tænk lige over et navn ikk?! - det ville være lækkert at få et navn, vi tænker og tænker..
det må gerne være specielt, og det må gerne være noget som appellere til wellness'ens følelse, hvis i forstår.. :)

Mathias Christoffersen

Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:02

Det kunne altså være super hvis vi vidste hvem der fik "ordren".. og god reklame for dem :-)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:29

Hej Mathias.

Hvad med noget ala: Reed-Wellness.dk eller: Centrum-Welness.dk eller lign.

Slogan: Nyd dig selv og livet!

Hvis du skulle være interesseret så kan jeg hjælpe dig hvis du skulle være interesseret i massagestole og lign.?
Jeg importerer varer af mærket Human Touch som er nogle af verdens førende indenfor massageteknologi og motionsrobotter.
Du er velkommen til at skrive hvis det skulle have interesse.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)