Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velværd webshop?.. :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Indlæg ialt: 555
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu siddet og tænkt godt og grundigt over hvad jeg tror som kunne sælge i disse år..
Folk vil gerne gøre noget ud af sig selv, og se godt ud!
folk stresser, og for at slappe af tager man på SPA ophold, eller noget i den stil.

Jeg tror en webshop med vare som ligger under katagorien "Velværd" kunne blive en succes, selvfølgelig hvis det bliver gjort på den rigtige måde.
de vare som jeg har tænkt på der evt kunne i sådanne en shop, skulle være ting under disse emner: Comfort, Gastronomi, HealthCare, SPA, hygiene, Musik (og med musik mener jeg afslappende musik).. :)

Jeg tror det kunne blive en god forretning!
med forskellige slags Te, Kaffe, skincare, ansigtspleje, hårpleje, sæbe,olier, aroma dufte, osv!.. :)

Hvad tror i?.. :D

Mathias Christoffersen

Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Heysa,

Er det en hjemmeside der sælger produkterne eller er det en side der henviser til steder hvor de kan købe disse ydelser?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 00:13

Det er en shop der sælger varende.. :)

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 00:54

Hej Mathias

Hvis siden bliver lavet godt og du tilbyder de rigtige produkter vil det sikkert blive en god forretning.

Det er lidt svært at komme med indput til ideen, når den ikke er nærmere diffineret. Jeg kan måske være bange for at spreder dig over for meget. Jeg tror ikke det er hensigtsmæssigt at blande produkter som kaffe og skincare på samme side. Som besøgende på din side ville jeg ikke føle at du hverken var ekspert i kaffe eller skincare og derfor ville jeg nok vælge andre sider til begge produkter.

Jeg ser overordnet to veje. endten en butik der sælger kvalitets delikatesser, kaffe, te, chokolader, ect (forkæl dig selv siden). eller en butik der sælger kropspleje (forkæl din krop siden). Disse retninger skal så efterfølgende yderligere specificeres.

Jeg går ud fra at målgruppen hovedsagelig er kvinder. Det skal du tage med i overvejelserne inden du lytter til mig (26 årig mand)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 08:55

WinkJeg står her midt i målgruppen for spa og chokolade - og jeg synes, det er en rigtig fin idé Wink

Lækkert setup (se evt. hjemmesiden for Danmarks Japanske Have. Elsker den!). Her kan vi snakke alternativt produktmix - have, bolig, wellness og restaurant. Men det fungere jo ganske glimrende. http://danmarksjapanskehave.dk

De fleste webshops for bodycare på nettet ligner noget, der lige så godt kunne sælge elektronik eller båthorn! Altså ikke tilegnet det blødere univers, som velvære-tanken appellerer til. Og for gud skyld! Lad nu være med at lave den lyserød!

Glæder mig!

LotteA

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 11:31

Jeg prøver og arbejde videre med det.. :)
tak for svarende!
i er selvfølgelig stadig velkommen til at komme med ideer! :D

Mathias

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 12:12

Well - vær kritisk med valg af leverandører. Tag evt. nogle kendte udenlandske luxusmærker ind. Inspiration kan findes på div. kvindesites med Oestrogen.dk i front.

Så tror jeg også, at det er vigtigt at have nogle kendte navne med til at indikere stil og prisniveau. Det kunne være Summerbird chokolade og Ole Henriksen/Tromborg cremer.

Og så skal der naturligvis også være nogle indtjeningsmæssige stjerne på programmet. Det kunne være noname/private label. Her er emballagen vigtig. Husk, at vi tøser ikke bryder os om øjen-bæ'er på hylden under spejlet...

Husk også at lave et herre-sortiment. Og måske et lille lækkert udvalg af champagner! Der er da ingen ende på, hvad der kan sælges i din shop :-)

De bedste hilsner

LotteA

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 15:10

Jeg har nu besluttet mig for at arbejde med denne idé!
jeg har sammen med et familie medlem, begyndt at snakke om hvad der skal være i den shop..
Han vil tage sig af forretningen på internettet med webdesignet osv osv..
jeg vil tage mig at det økonomiske, og finde vores produkter.. :)
Indtil videre prøver jeg at få fat i mærker som "Anthousa" "MOR" "Dankos" - more is coming.. ;)

Mathias

Tilmeldt 25. Jul 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:50

Keep up the info...

Det er en spændende ide, og det kunne være spændende at følge i Amino-ånden helt tæt. Så skriv noget mere om hvordan dit projekt forløber... :-)  Dagbog om hvordan man starter en webshop - og hvordan du tjener penge på det, ikke mindst interessant :-)

//Søren

Fra Odense
Tilmeldt 4. Aug 08
Skrevet kl. 16:51

Der er stadig lang tid før min webhop er færdig da vi starter helt fra start med den.
Men jeg har nok snart en aftale klar med et firma i DK som er distibrutør for mange af de gode firmaer, som netop sælger wellness varer.
Mærker som, MOR, Anthousa, AMENITY, osv.
så mit lille projekt bliver snart mere realistisk!
iøvrigt er en forretningsplan udviklet også!.. Party!!!

Mathias

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)