Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer Søges!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

For Hr og Fru Jensen har det, nok ikke den vilde betydning om deres website har trafik begrænsning, men for en spilleklan vil det være altafgørende, se et at Martin Thorborg link til iværksætter fordrag nederst på alle amino sider.

Der skriver han følgende citat :  Så vi blev skyld i at 8 millioner Europæere, spildte deres tid med at spille mere end 200 millioner spil. citat slut. Det må da være noget af en udfordring for en host.

For mig personlig og privat er 20 - 40 mb dagligt mere end rigeligt, for mit projekt kan det slet ikke komme på tale, at få en host der ikke tilbyder fri trafik som reelt er fri trafik.

Venligst

René Buch

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:27
Vi hostede spillet selv på 15 Dell Servere :-))

Dbh Martin
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:41
Jeg arbejder selv indenfor IT-området og har derfor nok ikke de store behov for jævnlig hjælp, så jeg vil nok ikke betale eksempel 99,- /md for support. Jeg har heller ikke haft problemer med mit nuværende web-hotel. Mit tidligere web-hotel havde dog telefonmulighed med i prisen, men de var nogle fjolser, der alligevel ikke kunne håndtere spørgsmål, hvor jeg skulle bruge en masse tid på at overbevise dem om at det var dem, der havde problemer - ikke mig. Der, hvor jeg primært har haft brug for hjælp hos mit nuværende web-hotel er, hvis jeg skulle have nogle informationer om deres produkter og brug af nogle af deres værktøjer. Det er dog områder, hvor jeg ikke forventer at skulle betale for at få informationer om. Hvis jeg skulle have hjælp til hvordan jeg udvikler noget med deres komponenter skal jeg dog betale dem. Der vil så være til en eller anden timepris. Det synes jeg er i orden.
Men at tilbyde faciliteten som tilkøb synes jeg er fin. Selvom det kan blive mere kompliceret kan du jo have et par niveauer af telefonsupport til forskellige priser. Der skal dog kunne defineres nogle klare grænser for hvor de skiller. Jeg vil gerne betale et par hundrede om året for at have muligheden for at kunne ringe (om småting) - og hvis det så kræver yderligere koster det timesats. Det er vigtigt at fastsætte, hvornår der egentlig er tale om support og om produktinformation (altså hvor kunderne ønsker at spørge om faciliteter m.m. der egentlig kunne kaldes salgsarbejde, hvis det ikke var fordi kunden havde købt det i forvejen). Med mindre jeg køber et fast abonnement, hvor jeg "uhæmmet" kan bruge supporten. Eller man kan købe et klippekort som supportmulighed. Der er mange muligheder. Men det er som sagt vigtigt at kunderne kan se og forstå forskellen mellem ordningerne - ellers bliver de bare sure, hvis de går forgæves, og så smutter kunderne.
Det blev vist længere end forventet, men det er jo ikke bare sort/hvidt men kræver lidt forklaringer - og der er sikkert for få alligevel.

Hilsen Jakob
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:08

Hej Henrik

Jeg tror fri telefonsupport er en rigtigt god feature hvis man skal havde op i et højere pris leje. Stabilitet tror jeg primært er væsentligt for mindre virksomheder. Jeg tror sagtens en privat person kan leve med en oppe tid der ikke er helt 100%.

Måske kunne du installerer nogle services der gør dit webhotel mere attraktivt, f.eks. fotoalbum, blog og cms der er jo masser af OpenSource systemer der tilbyder disse funktionaliteter. Hvis disse var preinstallerede og klar til brug, og til at få support om, ville jeg tro det kunne få nogen på krogen, så skulle ville ideen være at sælge et sted at lægge sine familie fotos, skrive sin dagbog eller debatere ens interrasser istedet for bare et sted at lægge sin html eller php.

Bare en ide...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:29

Jeg er én af dem, der betaler væsentligt mere end 9 kr. for at få hosted mine sider.

Jeg har især to grunde:
1. Det virker altid! Mine sider er altid oppe, og når de en sjælden gang har været nede, er de på vej op med det samme. Jeg har aldrig haft datatab hos min nuværende host.
2. Jeg har lov til at være dum - Jeg kan få al den hjælp, jeg har brug for - og oftest med ganske kort responstid.

Men når jeg skal være helt ærlig, så tror jeg nok, jeg har min nuværende host, fordi de har et godt ry. Jeg hører kun om tilfredse kunder hos dem, og helt ærligt, så gør det ikke den store forskel om en side, der laver penge, koster 9 kr. eller 299 kr. pr. md.

mvh Hans
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:28
Du skal som der er nævnt have alt det et hotel nu har, med mail, ftp, databaser, scriptsprog etc. etc.

Der ud over er der følgende ting som er vigtige:
* Oppetid
* Hastighed
* Support (tid fra man har et problem til det er løst) Her kunne man måske godt som du skriver lave en super support som koster ekstra og så have en almindelig med et andet niveau.

Jeg betaler ''ekstra'' hos min host for de specielle ting de har lavet. Eget kontrolpanel, supert administrationsinterface, versionskontrolleret backupsystem så alle filer i alle versioner kan hentes tilbage, Ruby-on-rails support, fleksibilitet mht. serverindstillinger (man kan selv bestemmer ting som SafeMode i PHP, Upload size etc. et)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:44
Jeg er enig i indlægget fra Hans - for en virksomhed, der tjener penge er det mindre væsentligt om man betaler kr. 9,-  pr. måned eller kr. 299,- pr. måned.

For mig at se, er det tre ting er der vigtige (i proriteret rækkefølge):
1) Oppetid - jeg lever af at du er oppe
2) Funktionalitet - jeg vil have alt samlet under et tag
3) Support - helst 24 timer i døgnet

Vi betaler til vores nuværende udbyder godt og vel kr. 40.000 årligt for de ydelser vi har behov for (inkl. webshop), og det er en pris jeg gerne betaler - fordi tingene virker! Jeg tror vi siden 2003 har haft en samlet nedetid på mindre end én time.

Der er masser af 9-kroners webhoteller, og jeg tror det er en niche, der bliver svær at konkurrere med, og i hvert tilfælde skal du vel op på 4-5000 kunder bare for at få det til at løbe rundt.

Næh, sats på kvalitet. Det mangler der noget af...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:47

Jeg hoster det meste af det jeg laver selv, men jeg ville fortrække (foruden det der allerede er skrevet):

• Frit valg mellem Unix-baseret webhotel (PHP, MySQL etc.) og Microsoft-baseret webhotel (ASP, ASP.NET, SQL etc.). Jeg vil naturligvis gerne betale mere for MS-webhotellet.
  • En fornuftig webmail - meget gerne én der kan ses på mobiltelefonens browser
  • God virus/SPAM filtrering
  • Gode tillægsprodukter - eks. nem SMS gateway

mvh Carsten

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 10:29
Dato: 4/17/2006 4:46:14 PM Forfatter:Henrik Nielsen

Hej Alle,

hvad er det som gør at du betaler extra for et webhotel
Hvad savner du ved de nuværende webhoteller?
Er prisen det altafgørende?
Jeg har brug for jeres erfaringer, hvad enten det er som iværksætter eller det er som privatperson, så bare fyr løs :)

Hej Henrik.

Da jeg startede ud med at skulle finde et webhotel skete det primært gennem Google-søgninger. Dernæst kiggede jeg på designet. Derefter hvor nemt det var at bestille webhotellet. Features også videre vidste jeg ikke en sk... om. Jeg var bare interesseret i, om man kunne få sin egen hjemmeside ved at købe webhotellet igennem dem.

Hvis jeg i dag, som rimelig erfaren, skulle ud og finde et webhotel, ville jeg idag også kigge på muligheden for hjælp(support)

Det irriterede mig grænseløst, at min nuværende udbyder kun tilbød e-mail support, da problemløsningen ofte tog over flere dage med flere e-mails tilfølge.

Idag er de begyndt at bruge live support, hvilket jeg med tilfredshed har brugt et par gange.

Telefonisk support syntes jeg er et "must" eller live support. Med hensyn til differentieringen af serviceniveauet, hvor man kan betale for hvilken service-level man er interesseret i, så er det helt i tråd med de nyeste trends inden for online kundeservice.

Nogen steder i Holland er man begyndt at sælge produkterne lidt billigere, men øger indtjeningspotentialet ved at kunderne betaler for at få en hurtigere og bedre service.
Eksempelvis:
Telefonisk support 4 minutters ventetid koster xx kr. 
Telefonisk support 2 minutters ventetid koster xx kr.

Hvorvidt jeg synes at denne form for forretning er i tråd med min moral må hænge lidt i det uvisse.

Konklusion:
Hvis det er nye brugere, så tror jeg, at det skal være enkelt at bestille webhotellet, men troværdigheden skal også være i top eksempelvis igennem kundeservicen.
Hvis det er mere erfarne brugere, så er det nok kvaliteten, features, anbefalinger og kundeservice.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:18
Dato: 4/20/2006 12:44:11 AM Forfatter: Kim Gam-Jensen
Der er masser af 9-kroners webhoteller, og jeg tror det er en niche, der bliver svær at konkurrere med, og i hvert tilfælde skal du vel op på 4-5000 kunder bare for at få det til at løbe rundt.
Næh, sats på kvalitet. Det mangler der noget af...

Det er osse min egen vurdering, markedet er mættet og folk i den prisklasse vælger alligevel en af de "store"

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)