|
Erhvervsbladet skriver i dag, at der er to nye sager på vej, der ligner sagen mod Lasse Schou. Da der ikke er rejst tiltale endnu er navnene på disse firmaer dog ikke offentliggjort. Citat fra artiklen: Det er mig der har fremhævet den midterste del, for den synes jeg er særlig interessant. Peter Forstrøm er vicepolitiinspektør og afdelingsleder for afdelingen for Økonomisk Kriminalitet ved Københavns Politi. Det interessante er, at han på baggrund af den tidligere dom mod Lasse Schou konkluderer, at det er ulovligt bedrageri, at sælge annoncer som reelt ikke har nogen særlig værdi, hvis det modsatte påstås. Det synes jeg er godt, men med denne udlægning tror jeg der vil komme mange flere sager - muligvis også mod større og mere veletablerede virksomheder. Jeg synes i hvert fald vi meget ofte, f.eks. her på Amino. har hørt om over-ivrige annonce-sælgere mange forskellige steder fra. Sælgere der ganske enkelt lover langt mere end der er hold i - eller ligefrem forsøger at presse små erhvervdrivende til at købe annoncerne fordi at "det bliver de nødt til ..." |
2 nye sager om annoncehajer på vej
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem