Hey folkens, ny her på forummet. Min far har webshoppen www.netblomster.dk. Det er mere en sidehobby for ham end det er en decideret levevej (endnu). 2 ordrer om dagen betragtes forløbigt som en succes, men jeg tror der et større potentiale her. ANYHOW. Vi har bemærket, at når man søger på netblomster på google har Eurofloristen taget navnet til sig. Hvordan? Tjek her: http://www.google.dk/search?hl=da&q=netblomster&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta= Som I kan se bruger Eurofloristen 'netblomster' som overskrift på deres sponserede link. Spørgsmålet er meget simpelt, men om svaret er, ved jeg ikke. Må de godt det, selvom de ikke har noget som helst at gøre med os at gøre overhovedet? |
Hejsa
Svaret er også simpelt: det er der ingen problemer i.
Og prøv iøvrigt at se samme søgning men efter "net blomster", her bliver konkurrentens annonceoverskrift også til "Net blomster" - der er alene tale om en adWords feature som hedder KeyWord, hvor Google automatisk indsætter søgetermet som del af overskriften. Der er altså ikke tale om et bevidst brug af jeres domænenavn.
Venlig hilsen
Ole