Hej. Vi har lige lanceret dinlydbog.dk der er en webshop der sælger lydbøger. Vi har prøvet at gøre shoppen simpel og overskuelig, og vil derfor meget gerne høre hvad andre syntes. Kom til shoppen her: www.dinlydbog.dk
På forhånd tak :) |
Input og forslag til dinlydbog.dk (lydbogs webshop)
Det er virkelig en lækker side. Utrolig let at navigere på og flot design. Kan især godt lide banner og baggrund i siderne. Nu mangler der bare nogle lækre bøger om økonomi og iværksætteri :) evt lav e-pusher bog til lydbånd - for iværksætteren der ikke kan læse ;) Tillykke med siden - den er virkelig flot |
Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.
Hej Nikolaj. Tak for komplimenterne! Jeg er helt enig med dig i at der mangler lydbøger om ihværksætteri, men det findes ikke rigtig endnu. Hvis Martin Thorborgs e-pusher nogensinde kommer som lydbog, vil der ikke gå mange øjeblikke før den lå på forsiden :) |
Hej Lasse. Også fra mig kun rosende ord om jeres overskuelige webshop. Det er en fornøjelse at bevæge sig rundt på den, også i Firefox. Tilpas megen tekst, rolig og enkel. Jeg er begejstret for jeres vejledninger om brugen af ipod og mp3 CD'er. SÅDAN skal en brugsanvisning vinkles, nemlig med en kort forklaring af mediet og derefter vejledningen i punktform. Jeg fandt nogle tekstmæssige småting ved en hurtig gennemgang, som lige skal rettes: Under overskriften: Hvad er en MP3 CD? pkt. 3. På en MP3-afspiller, hvor man via computeren, kan MP3 CD'en kopieres til MP3-afspilleren, så man kan have lydbogen med alle vegne. som er lidt svær at forstå. Under handelsbetingelser, 1. linje: leverancer staves med "a" som vist her. Ellers topkarakter! Hvis mine børnebøger engang bliver lavet til lydbog, ville jeg gerne se dem solgt fra en webshop som jeres, hvor præsentationen er så smuk og enkel. Held og lykke med jeres webshop.
Sommerhilsen Anne Øgendahl
|
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net
Hej Anne. Tak for de rosende ord! Jeg har rettet de tekstmæssige småting du nævnede. Tak for dét. Hvis du engang får lavet dine børnebøger til lydbøger, vil vi med glæde sælge dem i vores shop :) |
Bare sig til hvis du vil indgå i et samarbejde omkring dette.. |
Lige en lille ting på denne side http://www.dinlydbog.dk/index.php?controller=category&path=30 Måske skulle del 1 kommer først. |
Hej igen. Lyder godt - det vil jeg skrive mig bag øret!
God sommer Anne |
Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net
Og skulle det vaere rigtig vildt kunne man smide boegerne paa mp4 afspillere, hvor der saa ogsaa er billeder og beskrivelser af andre lydboeger fra dinlydbogs sortiment.. kunne nok stadig holdes i 100-150 kroner klassen.. Men som sagt tidligere i traaden saa er det fanderme en sweet side i har bikset sammen. Al held og lykke. |
Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk