Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imagine if

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
So, imagine if you had a product that improved the mileage of any car – foreign, domestic, large or small –
by as much as 25%!!!
Do you think there’s a market for a product like that???

Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:48

Hvad bliver prisen for pillerne i Danmark?.

Er det fuldt godkendt at bruge produkterne  i DK?

Tilmeldt 12. Apr 06
Skrevet kl. 15:08

Det koster ca. 12,-kr. pr. pille og det er nok til en hel tankfuld brændstof.

Produktet er ikke giftig og kan spises, og bliver godkendt af Danmark her i løbet af maj måned.

Tilmeldt 8. May 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:12

OK.

Hvor meget forventes det at en bil kører længere på literen?.
Kan man prøve produktet allerede nu? Kunne da være sjovt at prøve.
Tilmeldt 12. Apr 06
Skrevet kl. 15:30

Bilen kan køre 10-25% længere afhængig af bil og kørsel.

Pga. næsten hysterisk efterspørgsel i USA og Canada er vi nødt til at vente knap 3 uger inden vi får den første pakke. Men det vil ændre sig fra maj måned, hvor ventetiden bliver op til 3 dage. Du kan også læse lidt mere om produktet i min første artikel "CO2"

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:40

Det lyder da spændende :)

Er der nogle undersøgelser af langtidseffekterne på bilerne? Og hvordan forholder bilproducenterne sig til det - vil garantien f.eks. fortsat gælde?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 16:55

er med på siden, kan godt se afsætningsmulighederne i det produkt hvis det holder "vand"

Tænker lige:

Hvor mange biler i DK?

Både benzin og diesel?

Lastbiler, busser, TOG?

Enorm indtægts kilde hvis det virker!

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:25
Jeg synes det er sjovt så mange af den slags produkter der vælter frem for tiden.
Det er vist 3. gang i denne uge jeg hører om et vidundermiddel der kan give ens automobil en forbedret brændstoføkonomi på helt op til 20%.

Uden at have noget vildt og forkromet videnskabelig dokumentation for det, så tvivler jeg på at effekten er en anden end penge i lommen på forhandleren, hvilket jo også er fint nok for denne.

Personligt ville jeg aldrig putte en pille "et eller andet" i tanken på min motorcykel, medmindre det direkte anbefales i instruktionsbogen.
(Og ja, der er da også folk der argumentere med at det ikke er kommet frem før nu da oliebranchen har holdt sådanne ting langt væk fra offentligheden, den tror jeg bare ikke på) :)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 12. Apr 06
Skrevet kl. 19:03

Jeg kan se, at du er generelt er skeptisk af alt fra MLM.

Mht. piller jo der er 3 slags produkter og nu er de tilgængelige til civilt og begynder at sprede sig i verden. Der er ingen tvivl at MLM er hurtigst og billigste metode for at reklamere dig overalt.
Mht. videnskaben kronologisk; først kommer forsøg og videnskab og siden hen kommer produktet. Så videnskaben eksisterer.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:04
Dato: 4/16/2006 7:02:49 PM Forfatter: CO2

Jeg kan se, at du er generelt er skeptisk af alt fra MLM.

Mht. piller jo der er 3 slags produkter og nu er de tilgængelige til civilt og begynder at sprede sig i verden. Der er ingen tvivl at MLM er hurtigst og billigste metode for at reklamere dig overalt.
Mht. videnskaben kronologisk; først kommer forsøg og videnskab og siden hen kommer produktet. Så videnskaben eksisterer.

også i en skrift form vi må se?

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)