Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop - 4men.fo - åbnet

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg kan med stor glæde og stolthed fortælle, at min netbutik - 4men.fo - er åbnet.

Al konstruktiv kretik modtages gerne. For at se shoppen på dansk, trykker I bare på det danske flag på forsiden.

Venligst

Allan

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 11:14
minder utrolig meget om made4men.dk ellers utrolig lækkert design og flot opsat side

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:30

Enig Wink

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:56
Minder da slet ikke om www.4men.dk det er sku da til fede mænd. Superfed side men du få nok nogle problemer med at folk skal huske .fo ihvertfald fra Danmark... Men det er du vel klar over.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 16:57

Kunne du ikke lige sætte et lille script ind så når man nu kommer fra Danmark så står det også på dansk Big Smile

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 17:08

Hejsa

Først vil jeg takke for de positive tilbagemeldinger vedr. design etc. Den ros skal Martin fra MBC-Design.dk have. Han har gjort et stort arbejde, og kan ihvertfald anbefales.

Mht. at den ligner made4men.dk, så kan jeg kun være stolt, fordi det er også en fed side. Men synes nu ikke at den ligner andet end, at jeg sælger nogle af de produkter made4men.dk også gør. Men da de også er min leverandør af nogle af de varer jeg sælger, kan det ikke undgås at noget går igen, når jeg så reklamerer med disse produkter.

Shoppen ligger på Færøerne, hvor jeg bor, og er det derfor den hedder .fo. Klik på det danske flag under topbanneret, så har du den danske udgaveSmile

Venligst

Allan

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 17:10
Remydk:
Minder da slet ikke om www.4men.dk det er sku da til fede mænd. Superfed side men du få nok nogle problemer med at folk skal huske .fo ihvertfald fra Danmark... Men det er du vel klar over.

Heller ikke 4men.dk
Men made4men.dk

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 17:14

nåå.. Big Smile

Den skulle nu selv skifte sprog hvis det stod til mig. Det er ret simpelt at lave..Smile

Tilmeldt 20. Jan 08
Skrevet kl. 17:16

Hej Remy

Det må jeg lige kigge på. Det ville være at foretrække, hvis den kan det.

Venligst

Allan

Fra København V
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:21

Fin prof hjemmeside. Der sker meget, kan du evt lægge nogle "rolige" zoner ind, hvor øjet kan hvile lidt.

Jeg synes toppen af hjemmesiden er for amerikansk (det er svært at forklare hvad jeg mener - sådan et ikke så brugervenligt udseende). Drop stregerne ude i siden + fartstriberne i teksten "personlig pleje..." og det skråtstillede "60%". Måske vil nogle runde hjørner bløde toppen lidt op (og gøre det mindre amerikansk/stift) og så synes jeg at toppen skal have en anden farve end baggrundsfarven.

Fint at du arbejder med så få farver i designet, da produkterne på siden er ret farverige.

Det var mine umiddelbare kommentarer.

Med venlig hilsen

Christina Møller

www.cmco.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)