Hej Astroman. Jeg tilslutter mig mange af de andre kommentarer om teksten. Den ville vinde ved at blive beskåret på forsiden. Nu kigger jeg på dit website som kunde. Jeg bruger altid en entreprenør i lokalområdet, som kan tilbyde mig mange tømrere/murere/malere under én hat. Så er jeg fri for at spekulere på, om håndværkerne kommer i den rigtige rækkefølge. Dette er et USP - unique selling point - som du også kan tilbyde. Det opdagede jeg først efter et stykke tid pga for megen tekst. Kunne du rykke de fleste af dine tekstbokse til undersider og i stedet lave nogle opsigtsvækkende linjer om dine kompetencer? Overskrift på siden, som handler om: "Her behøver du kun ringe til én håndværker" og så vise resten i billeder og nogle få tekster med store typer. Derefter kan kunderne klikke sig videre til undersider, så de kan læse mere. Held og lykke med siden, som ellers virker tiltalende. Sommerhilsen Anne Øgendahl
|
og nu er jeg begyndt bare lige til orientering til nye