Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mange kigger, men hvor bliver de af

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

endnu en side I gerne må kigge på. www.sensolin.dk der er ca 170 - 200 inde og se hver uge. hvilket jeg selv synes er okey, det er jo håndværk. det jeg tænker på hvis bare 10% bestilte en opgave, men der er der ikke,

gider I lade som om I skal bruge en gulvmontør ... gå ind på siden og se om den virker god eller, om du synes du lige vil prøve en anden.

hvad er jeres indtryk??

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:49
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ihvertfald ikke overskue alt det tekst....

Andre der har det på samme måde??

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 08:54

Hej.

Umiddelbart synes jeg siden er fin fin, og jeg kan godt lide sproget (der er dog fantastisk god grund til at få en til at læse korrektur på den...)

Jeg kan ikke svare på hvad der får andre til at stikke af, men jeg har dog et par småting jeg lige vil nævne:

• Siden er umulig i Firefox
  • Du har ligesom en menu (ikke klikbar) under hovedmenuen. Det forvirrer lidt.
  • Du mangler din adresse og kontaktoplysninger på forsiden.
  • "Alle priser er eksl. moms" står på alle sider. Jeg har ikke fundet nogle priser endnu på din side?
  • Væk med din counter..En rædsel, en øjebæ.
  • Billeder på din side er meget små, og kunne god poppe op i en større visning. De er desuden "tvunget" ned i størrelse. Et af dem er eks. 2048x1536px i virkeligheden, men er i koden skaleret ned til 139x108px. Det får billederne til at se grumsede og utydelige ud. De burde være klargjort i eks. Photoshop.

Bortset fra flere småting, ville jeg som sådan ikke tøve med at kontakte dig.

Håber du kan bruge noget af det.

Mvh

Jacob

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:53
Jeg er meget enig i hvad Jacob skriver.

Siden er slet ikke optimeret til Firefox eller Safari, og det kan helt sikkert med være med at skræmme kunderne væk.

For at Du kan se hvad vi taler om, har jeg taget til screenshot af dit site, vist i Firefox browseren: Klik her!

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Aalborg (gug)
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:06

Gør meget ud af at fortælle i hvilket område du opererer, som også nævnt tidligere. Hvem vil læse et helt site igennem, for at finde ud af at du bor i den anden ende af landet...

Du skal i øvrigt være opmærksom på at en del af dine hits pr. uge KAN være forskellige søgemaskiner, der indekserer dit website løbende, og derfor ikke er "rigtige" besøgende.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:27

Jeg vil ikke komme med nogle konkrete kommentarer til designet og opbygningen af siden, men vil i stedet forholde mig til, hvad jeg som kunde ville have brug for. Det mener jeg ikke helt du/i har taget stilling til, ud fra alle de informationer du/i har på din side.

Nu har jeg aldrig prøvet at købe et gulv; ja, jeg har ikke engang haft mit eget hus endnu, så følgende er bare en tankestrøm, jeg ville tro, en evt. køber kunne have.

Hvis jeg skal have lagt gulv i stuen, og jeg ikke ved noget om gulve, udover vil have lagt eg, så finder jeg frem til din side via fx Google. Nu er jeg på din side, og skimmer den hurtigt igennem, for at se om det er noget. Det der rammer mig er fx begreber som: vådrum (badeværelse og vådrum er vist 4 gange på forsiden!), totalrenovering, vores speciale (vådrum), erhverv og undergulve.

Alt sammen noget jeg ikke er kommet på siden for at finde, indtil jeg så opdager, at trægulve er listet under undergulve. Jeg bliver hurtig opmærksom på, at det selvfølgelig ikke er et undergulv, jeg behøver, men i og med at jeg går igennem menuen fra venstre af, så er fanen "Undergulve" det første sted, hvor jeg møder det jeg søger ("Trægulve").

Da det ikke var det jeg søgte, så prøver jeg i stedet belægningstyper, og finder her det jeg er ude efter nemlig "Trægulve", af den slags jeg skal have lagt. Jeg trykker og kommer ind på en side, som indeholder meget relevant lidt information. Der burde være forskellige valgmuligheder mht. sorter (du tilbyder ikke kun 6 forskellige sorter (som vist), information om priser, belægningstid osv.

Altså forlader jeg din side, og fortsætter min søgen andetsteds.

Da jeg ikke er i din målgruppe, så er der måske handlinger ovenfor, som aldrig ville forekomme. Min pointe er blot, at man bør sætte sig godt og grundigt ind i sin målgruppes bevægelser på nettet. Altså, hvor surfer de ellers? Hvor meget tid bruger de på Nettet, er de vandte Internetbrugere? Hvad fanger dem? Blikfang, er de korrekt placeret på siden? Hvilken funktionalitet foretrækker brugerne? etc.

Jeg kunne fx godt bruge en simplificering af din side... Less is more. Forestil dig evt. en forside med 4 valgmuligheder, lavet store og "lækre" at se på :) Trægulve , Flisegulve , Lenoleumsgulve, Gummigulve (eller hvad de 3-5 største kategorier du supportere ville være)... På den måde kan du guide kunden hen til indholdet meget lettere, i stedet for at kaste ham/hende ud i en jungle af begreber og gulve..

Håber du kan bruge det til noget :)  

Mvh, Marc Falk

Fra København V
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:25

Sig til, hvis du mangler en korrekturlæser.

Med venlig hilsen

Christina Møller

www.cmco.dk

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:57

Hej Astroman.

Jeg tror du skal kigge lidt på din hjemmeside som en tragt, der gradvist fører den besøgende hen til siden, hvor du ønsker en konkret handling foretaget i den forbindelse kontakt om tilbud.

Prøv at tage et kig på el installatør Timitech.dk

Hjemmesiden har 4 markante felter, som enten består af tilbudte ydelser eller handlinger, som Timitech ønsker at brugeren skal foretage sig

Bestil et eltjek

Bestil en elektriker

Bliv kontaktet

Få en cirka pris.

Måske kunne du bruge den opsætning her følger et eksempel.

• Få et tilbud på et nyt træ eller parketgulve
  • Få et tilbud på slibning af det gamle gulv.
  • Få et tilbud på nyt badeværelsesgulv
  • Bliv kontaktet

Som en af de andre nævner, så har du alt for meget tekst på din forside, hvilket sikkert få mange til at springe fra.

Hvis jeg søgte en gulvlægger, så ville jeg hurtig tabe overblikket på din side, så prøv at rens den, og forestil dig, at de besøgende, som du får ind allerede godt ved, hvad de vil have  - de vil bare gerne vide, hvordan de kan få det hos dig, og hvor meget det koster.

Jeg håber du kan bruge det til noget. - Det er altid nemmere at hjælpe andre end sig selv.

Held og lykke 

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 12:32

Alt for meget tekst.

Det får mig til at forlade siden med det samme. Du skal stille det op i punkt form.

Frem med 1 eller 2 billeder på forsiden istedet for så der er lidt at kigge på også. f.eks nogen af jeres referancer.

Flot logo.

Du har fint med besøgende men at 10% skulle blive kunde er alt for højt sat. Regn med 1-3%

Jeg synes det er en fin side du har samlet set men for meget tekst.

mvh

Morten

www.industribasen.dk industribasen.dk er for virksomheder indenfor industrien.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:03

mange mange tak for den gode kritik, nu har jeg gosdt nok fået noget at arbejde med, glæder mig til at komme igang. og tak for komplimetet med mit logo, er selv lidt stolt af det da jeg selv har lavet det

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)