Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye shop som lige er gået i luften.????

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra x
Tilmeldt 26. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har startet denne webshop, og er så småt ved at komme ordentligt igang.

Vil lige vide hvad i synes om den og hvad der evt. kunne laves om...

www.bravoshop.dk

Takker for hjælpen!.

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:41

Det ser ud til at virke.  Jeg må give dig ros for navnet "Bravoshop". Det er et godt navn, som du godt kan hype og gøre kendt. Smile

Dog ser din webshop ikke særlig godt ud. Den er meget standard og tør. Og måske skulle du undgå at "gentage" dit logo i toppen - og allerhelst hvis det er muligt: lave et nyt logo med mere gennemslagskraft, der lever op til navnet "Bravoshop".

Det sidstnævnte kan jeg godt hjælpe dig med for en MEGET god Amino-pris! Wink Du kan se nogle af mine værker på www.yusef.son1.org - hvis du skulle være interesseret.

Men ellers held og lykke med shoppen! Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23

TILLYKKE - GODT NAVN Big Smile

Synes også du skal have et lækkert banner foroven - gerne i stil med dit forside billede med manden i båden - og så ville jeg flytte betalingskortene nedenunder produktbillederne, eller ud til venstre, og få produktbillederne længere op, så man med det samme ser, nogle lækre iøjenfaldende produkter, og så ved man med det samme, hvad du sælger. Held og lykke med den,

VH Pernille

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:04

Lige kort.

Bredden på siden variere alt efter om man er på forsiden eller under produktvisning. 

Det kunne være super hvis man kunne se sin indkøbskurv et eller andet sted på siden (mens man handler). Det er bare alt for irriterende at skulle bruge tid på at tjekke om det man klikkede på nu også røg i kurven. Ved at bruge lidt ekstra tid fandt jeg en kurv i bunden af venstre side (ikke super man skal lede efter den. Og man kan ikke se hvad man nu har puttet i kurven. Altså tjener kurven kun et budget formål.

Når man skal til kasse trykker man på knappen bestil. Noget forvirrende, man er ikke lige klar til at blive mødt med "bestil" så tidligt i betalingsprocessen. Hvorfor ikke bruge "til kassen"? Som man ser de fleste steder.

Man kan ikke se betalingskort ikoner på alle "sider". Er det ikke lovpligtigt (om ikke andet så er PBS vist ikke så fleksible på det område)? Altså at det er et gennemgående designtræk.

Der skal (igen er det vist noget PBS går ret meget op i) stå at alle priser er inc. moms et eller andet sted på siden.

Hvad betyder kundecenter?

Jeg tror du bliver nød til at sluge kamelen og selv dække de forskellige omkostninger til betalingskort. Som kunde gider man ikke midt i betalingsprocessen at få at vide at der er flere omkostninger ved at købe en eller anden varer end der først blev givet udtryk for.
Så er det bedre at hæve shoppens priser en smule. Om ikke andet så ville det kunne få mig til at stå af som kunde.

Koster det virkeligt 70kr at få sendt de forskellige varer med postdanmark? Det kom lidt som et chock, med min testordre bestående af tre varer til en værdi af ca. 80kr. 

Ud over det, så er det selvfølgeligt elementet med at designet er noget kedeligt. Men på den anden side, så tror jeg måske (undskyld fordomme Huh? ) ikke nødvendigvis at lystfiskere går så meget op i æstetik. Så det går nok. Men hvorfor er siden så lang? Det er da overhovedet ikke særligt rart at sidde og kigge på.

Håber du kan bruge ovenstående til noget.

Mvh Peder

Fra x
Tilmeldt 26. Apr 07
Skrevet kl. 11:11

Hej Peder.

Kan helt klart bruge det til noget, jeg er også igang med at se at finde en som kan lave min forside helt om.

Kundecenter betyder at du kan senere logge ind og se tidligere ordre mm.

Omkostninger med betalingskort. Vil jeg klart lige tænke over.

Ang. Fragt, så er det 70kr som pakke.

Jeg ved ikke hvorfor siden er så lang, den skal som sagt også laves en del om.

Tak for kommentaren fyr endelig løs!

Mvh. Dennis Andreasen

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 11:17

Jeg så jeg daværet til lidt gavn i dag Stick out tongue

Angående kundecenter, var det så ikke en ide at kalde den noget andet. Jeg havde aldrig gættet hvad det var. Det er som sådan i grunden vældig smart men det er vel ikke til meget nytte hvis man ikke lige får ganget sammen hvad det er.

Kunne det ikke være en ide at lave et "tidligere kunde login" evt. over eller under kurven?

Mvh Peder

Fra x
Tilmeldt 26. Apr 07
Skrevet kl. 11:21

Hej,

Jo det kunne være en god idé men som sagt, aner ikke hvordan jeg ændre det..

Mvh. Dennis Andreasen.

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:04

Det kan vel klares designmæssigt i samme omgang som du får lavet nyt design til shoppen.

Det bureau du har brugt til at få lavet siden skulle gerne kunne implementerer den funktionalitet på en anden måde.

Mvh Peder

Fra x
Tilmeldt 26. Apr 07
Skrevet kl. 12:06

Hej,

Ja, det er igennem dandomain..

Mvh. Dennis Andreasen

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 12:10

Jeg kender ikke personligt alverden til dandomains system. Men jeg ved der er en masse andre aminor som arbejder med det. Så det skulle være muligt at få hjælp.

Der skal vel i grunde bare laves en forspørgsel på redesign af dandomain shop, så skal du nok få alle de tilbud du ønsker Big Smile

Mvh Peder

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)