Lige kort.
Bredden på siden variere alt efter om man er på forsiden eller under produktvisning.
Det kunne være super hvis man kunne se sin indkøbskurv et eller andet sted på siden (mens man handler). Det er bare alt for irriterende at skulle bruge tid på at tjekke om det man klikkede på nu også røg i kurven. Ved at bruge lidt ekstra tid fandt jeg en kurv i bunden af venstre side (ikke super man skal lede efter den. Og man kan ikke se hvad man nu har puttet i kurven. Altså tjener kurven kun et budget formål.
Når man skal til kasse trykker man på knappen bestil. Noget forvirrende, man er ikke lige klar til at blive mødt med "bestil" så tidligt i betalingsprocessen. Hvorfor ikke bruge "til kassen"? Som man ser de fleste steder.
Man kan ikke se betalingskort ikoner på alle "sider". Er det ikke lovpligtigt (om ikke andet så er PBS vist ikke så fleksible på det område)? Altså at det er et gennemgående designtræk.
Der skal (igen er det vist noget PBS går ret meget op i) stå at alle priser er inc. moms et eller andet sted på siden.
Hvad betyder kundecenter?
Jeg tror du bliver nød til at sluge kamelen og selv dække de forskellige omkostninger til betalingskort. Som kunde gider man ikke midt i betalingsprocessen at få at vide at der er flere omkostninger ved at købe en eller anden varer end der først blev givet udtryk for.
Så er det bedre at hæve shoppens priser en smule. Om ikke andet så ville det kunne få mig til at stå af som kunde.
Koster det virkeligt 70kr at få sendt de forskellige varer med postdanmark? Det kom lidt som et chock, med min testordre bestående af tre varer til en værdi af ca. 80kr.
Ud over det, så er det selvfølgeligt elementet med at designet er noget kedeligt. Men på den anden side, så tror jeg måske (undskyld fordomme
) ikke nødvendigvis at lystfiskere går så meget op i æstetik. Så det går nok. Men hvorfor er siden så lang? Det er da overhovedet ikke særligt rart at sidde og kigge på.
Håber du kan bruge ovenstående til noget.
Mvh Peder