Tillykke med den nye shop
set med Kritisk øje: Der er alt for meget tekst og for lidt fotos. Jeg tror du vil glo lidt selv hvis du så en bilka reklame med så lidt fotos/små og så meget tekst. gode produktfotos siger mere en 1000ord :-) og det lokker til salg, og det vil se ud af noget, . Jeg syndes det virker tynd når man lige kommer ind på forsiden, udtryket som nystarter, hvis du forstå
mvh Rigo |
Hej Dennis, så er det min tur...
1. Der mangler i hvert fald et stort logo i Topmenu (du kan bruge evtl, hvad du har nu, men så slår "autoskalering" fra ved oploade)
2. Forsiden er for laaaang - øverst skal et stort foto (hent nogle gratis eller for små penge fra nettet, brug Paint.net til at indsætte dit logo på billedet) alt andet nedunder (med mindre skrift)
3. "Profil" - Mit navn er... : virker uprofessionel. Man har ikke særlig lyst til at købe ved naboen. Lad det virke anderledes, skriv lille historie om FIRMAET, ikke om dig. Husk, at danskerne ikke er vilde med nystartede shops, så undlad at skrive om det.
4. Du har for lidt varer i forhold til den navigationen, du tilbyder.
5. "Tilbud" - efter klick ønsker jeg ser dette - men så kommer der ikke noget, hvis der nogen ikke fatter, at man skal navigere sig videre, er den væk...
6. Deaktiver "Kundecenter" - det forvirrer kun.
7."Vis kurv" på forsiden skal op
8.Overskriften med "første 50 bestillinger...." tyder på, at du ikke sælger for meget. Hvis der nogen har besøgt din webshop i løbet af 2 uger (du ved godt-lang overvindelse) og ser, du er stadig efter første 50 kunder, så smutter han! Og de 10% er virkelig ikke værd at snakke om...
9.Differencere lidt venstre menu på forsiden: bogstaverne er små, alt virker ikke imodekommende. Tilføje mere afstand, måske farve, størrelse.
10. Ellers... Hav det godt!