Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min nye shop som lige er gået i luften.????

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den nye shop

set med Kritisk øje:  Der er alt for meget tekst og for lidt fotos.  Jeg tror du vil glo lidt selv hvis du så en bilka reklame med så lidt fotos/små og så meget tekst. gode produktfotos siger mere en 1000ord :-)  og det lokker til salg, og det vil se ud af noget,  .  Jeg syndes det virker tynd når man lige kommer ind på forsiden,  udtryket som nystarter, hvis du forstå

mvh

Rigo

Besøg min side her:  streetwear

.

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:22

Hej Dennis, så er det min tur...

1. Der mangler i hvert fald et stort logo i Topmenu (du kan bruge evtl, hvad du har nu, men så slår "autoskalering" fra ved oploade)

2. Forsiden er for laaaang - øverst skal et stort foto (hent nogle gratis eller for små penge fra nettet, brug Paint.net til at indsætte dit logo på billedet) alt andet nedunder (med mindre skrift)

3. "Profil" - Mit navn er... : virker uprofessionel. Man har ikke særlig lyst til at købe ved naboen. Lad det virke anderledes, skriv lille historie om FIRMAET, ikke om dig. Husk, at danskerne ikke er vilde med nystartede shops, så undlad at skrive om det.

4. Du har for lidt varer i forhold til den navigationen, du tilbyder.

5. "Tilbud" - efter klick ønsker jeg ser dette - men så kommer der ikke noget, hvis der nogen ikke fatter, at man skal navigere sig videre, er den væk...

6. Deaktiver "Kundecenter" - det forvirrer kun.

7."Vis kurv" på forsiden skal op

8.Overskriften med "første 50 bestillinger...." tyder på, at du ikke sælger for meget. Hvis der nogen har besøgt din webshop i løbet af 2 uger (du ved godt-lang overvindelse) og ser, du er stadig efter første 50 kunder, så smutter han! Og de 10% er virkelig ikke værd at snakke om...

9.Differencere lidt venstre menu på forsiden: bogstaverne er små, alt virker ikke imodekommende. Tilføje mere afstand, måske farve, størrelse.

10. Ellers... Hav det godt!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Din side er alt for kedelig, der mangler ligesom et ordenlig design.... De der boxe som kan laves på 0.5 i CSS er ikke det som passer bedst til en webshop hvor du vil sælge...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
RigoRige det der kryb som kravler rundt er godt sat, troede der var en dyr inde i min skærm...
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 15:53

hehe håber ikke at du fik slået den væk

Bravoshop.dk  hvor for lige det navn ?  Hvis det skulle være godt, så ville jeg finde et navn man ved hvad de sælger,  når jeg ser linket.

.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Fra  3KINGS Skrevet kl. 13:04

På trods af at folk har rost dit butiksnavn (bravoshop) vil jeg tillade mig at give det lidt ris. For det første kan jeg ikke lide at man ikke umiddelbart kan gennemskue hvad butikken handler med og dernæst synes jeg måske at bravo og shop som kombination er lidt banalt. Efter min mening ville bravofisk eller bravofiskeshop eller tilsvarende være bedre da det indikerer hvad navnet rent faktisk dækker over.

Fra x
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:03

Hejsa,

Grunden til Bravoshop er fordi at jeg ikke kun vil sælge fiskeudstyr, men senere hen gøre det til en stor side hvor jeg kan få en masse andre ting med også.

Jeg mangler en til at kunne lave mig en flot forside, den synes jeg heller ikke selv om, men kan ikk finde ud af at lave en bedre, da jeg bruger dandomain webshop.

Dennis.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 09:34

Så begår du en kendt klassisk fejl igen :-) at blande alt mulige sammen på samme en side. men minder man driver et loppemarked / DBA / guld og gratis

.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)