Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BG Bank viser sig sande ansigt...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan sgu ikke lade være med at more mig over BG Banks reklame, hvor præsten vil have sig en motorcykel.
I forsøget på at være morsomme, kommer de til at vise deres sande ansigt. Præsten der ser ud til at være over 12 år gammel og gerne vil have en motorcykel, skal stå skoleret for en typisk bankrådgiver der ser ud som om han giver en 8 årig lov til at købe sig en is.

God damn it hvor jeg HADER den type....

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:48

Set i en større dansk avis......

Jobannonce:

Til hvor afdeling i xxx søger vi en ny bankrådgiver til erhvervsafdelingen.

Du kommer ind i et dynamisk team, hvor vi hver dag yder vort optimale for at skære ned på antallet af erhvervskunder, heriblandt de spirende iværksættere og entrepreneur-virksomheder.

Udover at være lettere risikobetonede, tager de for megen tid af vore kaffepauser, og derfor søger vi nu en aktiv teamplayer til kampen om nedskæringen! Er dette dig?!

Vi forventer af dig at du besidder følgende egenskaber;

- Usandsynlig usympatisk
- Menneskefjendsk
- Gode retoriske evner indenfor uforståelige fremmedord
- Arrogant holdning til selv de mest basale ønsker

Ligeledes vil vi se det som en stor fordel hvis du medbringer nogle års erfaring indenfor branchen, evt. kendskab til inkassovirksomhed vil være mere end velkomment.

Værste Hilsner / Yours Insincerely

Nordea, BGBank, Danske Bank, Jyske Bank etc. (Røverkompagnierne A/S)

-----------------------------------------

I ka' ta' det.... eller også kan I ikke, men hvem er det mest synd for?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:13
Du læste åbenbart ikke det med småt for neden:

"Da vi ønsker en mere ligelig fordeling på arbejdspladsen opfordres folk med alle rygmærker til at søge."

Hans
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:30
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:25
En reklame som viser det sande ansigt, og som jeg finder ubegribeligt, at den nogensinde er blevet godkendt er Danboligs "Vi gør alt for at sælge din bolig"

For et stykke tid siden sendte de bla. en reklame, hvor en ejendomsmægler stod og kastede noget der skulle forestille sne, så det hele blev meget mere romantisk for køberne.

Hver gang jeg så den reklame kom jeg til at tænke på, at man skulle passe på, hvis man en dag skulle bruge dem som mæglere, når de ligefrem reklamerer med at de fordrejer sandheden, og gør alt for at sælge boligen...
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:42

Jeg så en annonce forleden dag for et måske lidt tvivlsomt invisteringsselskab:

"Tag lån i din friværdi - uden sikkerhed"

Ja, tak.. :/

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 15:51
Mere bankhetz:

Efter at have skrevet 4 ubesvarede(!) e-mails og ringet ligeså mange gange, til min filial af Amagerbanken, griber jeg endnu engang knoglen og kontakter filiallederen.

Han svarer, "skriv en mail"

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:57
Skriv en mail til ham hvor du siger tak for samarbejdet og finder en anden bank ;)
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:16
Dato: 7/22/2005 3:56:36 PM
Forfatter: Sune Christesen
Skriv en mail til ham hvor du siger tak for samarbejdet og finder en anden bank ;)

Hehe. ja, det ender det nok med. Jeg er blot rystet over hvor utilsløret ligeglad Amagerbanken er med kunder uden friværdi, to-cifrede milliongager, eller omsætning i AP Møller størrelsen.

Jeg VAR engang i tvivl om det er intern politik i Amagerbanken, at fryse uinteressante kundesegmenter ud. Derfor anmodede jeg Amagerbanken om aktindsigt i de oplysninger de har registreret på mig. Det var siden den anmodning, at Amagerbanken har været underlig tavs.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Jul 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:29

Har lige et skrækeksempel mere på en tvreklame - nemlig dem for Europæiske Rejseforsikring

I såvel reklamen med Ebbe Sand og med Thomas Bjørn fremstilles telefonservicen hos Europæiske som decideret tungnemme og uvidende, og i det hele taget fatter telefondamen slet ikke, hvad "kunden" ringer om. Hmnnn... er det ikke en situation alle kan genkende, hvor man ringer til et forsikringsselskab, og de prøver at smyge sig udenom? :-)

Forestil dig lige at du står med et kæmpe problem på en ferietur, og nerverne hænger ude på tøjet. Du ringer til Europæiske for at for få problemet løst. Så får du telefondamen fra reklamerne i røret, som ikke fatter en yard og som begynder at lege "Schulstad-reklame-nu-skal-vi-lege-med-ordspil-og-flueknepperi-agtigt" :-)

Til gengæld må Europæiske have gjort et eller andet rigtigt. Kan i ærgrelse se, at jeg på trods af mit antipati mod tv-reklamerne selv har bestilt en rejseforsikring hos dem i forbindelse med min netop overståede ferie - DOUGH!!! Så VIRKER reklamen altså....øv... moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt så godt :-)

mvh

Søren Arnsbo

Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)