Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sonofon mobilt bredbånd

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Weisel Jensen:

Jeg sagde intet med loven men hvad sonofon politik er :) - 14 dage er korrekt . Jeg har arbejdet som sælger hos sonofon så jeg burde vide det ;) - men det er ligemeget i dette tilfælde , eneste som han kan er at klage over produktet og sige at han er blevet vejledt.

Helt okay ... det var bare din udtallelse om at man altid havde det jeg tolkede som at du mente det var et lovkrav. Men det er der rent faktisk rigtig mange som tror, og det er altså forkert.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:26

Hehe, ja alt for mange tror man kan købe et produkt og komme tilbage og få pengene tilbage udfra at de ikke kan lide sit produkt :), har mange sjove historier ;)  - mange gange køber man katten i sækken og sådan er det bare.

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:35

3 er uden tvivl det bedste du kan få. Se mere her: http://media.ncom.dk/index.php/video/id=726 . Gear tv har prøvet de 4 udbydere af Turbo-3g i forskellige storbyer, og det er deres konklusion. Du kan også gå ind og kigge på lige specifikt den by du skal bruge dit net i, så har de lavet hastighedsmålinger. Der er til 5-6 største af de største byer i DK. (Sonofon bliver faktisk nr. 2 i testen :) )

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:05

Wildman, ring til mig på 6050 6541, så skal jeg hjælpe dig Smile

// Anders

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:00

Jeg har kun hørt dårlige ting om sonofon mobile bredbånd. ifølge siden http://www.billigt-mobilt-bredbaand.dk betaler man også alt for meget for deres produkter. Siden sider at man skal vælge noget billigere eller i hvert fald noget med højere hastighed og dækning.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:10

Ja som de andre skriver er 3 vist kongen og deres billigselskab Oister er Prins. ALLE test jeg har set har kåret dem som vinder, både So ein ding og Gear. mm.

Har desværre set det så tit, at dækningskortet ser godt ud, men så står der lige en bygning i vejen, så det er kun hvis man bor på flade områder eller på bakketoppen/penthouse. at du er 100% sikker på at der er dækning.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18

Har desværre set det så tit, at dækningskortet ser godt ud, men så står der lige en bygning i vejen, så det er kun hvis man bor på flade områder eller på bakketoppen/penthouse. at du er 100% sikker på at der er dækning.

Det er faktisk mærkeligt. Jeg bor på 4. sal og der er stort set intet mobilselskab der kan dække. Lige overfor min lejlighed har jeg en mobilsendemast. 100m til venstre og 100m bag lejligheden er der opstillet to andre... klog af skade beder jeg nu altid om at få alt mobilt på prøve, men Telia forsøgte at sælge mig et mobil netværk til min virksomhed, men sprang fra da jeg bad om prøvetid.

For mig er det en lidt blakket branche og spørger er helt sikkert ikke alene om at have pumpet penge i ubrugelig mobilprodukter.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 14:21

Arkitekt:

Det er faktisk mærkeligt. Jeg bor på 4. sal og der er stort set intet mobilselskab der kan dække. Lige overfor min lejlighed har jeg en mobilsendemast. 100m til venstre og 100m bag lejligheden er der opstillet to andre... klog af skade beder jeg nu altid om at få alt mobilt på prøve, men Telia forsøgte at sælge mig et mobil netværk til min virksomhed, men sprang fra da jeg bad om prøvetid.

For mig er det en lidt blakket branche og spørger er helt sikkert ikke alene om at have pumpet penge i ubrugelig mobilprodukter.

Måske masterne ikke dækker lige nedenfor hvor de står... ved det ikke. Sikkert er det bare at der er mange lokale forhold der påvirker styrken af mobilenetværk. Så disse dækningskort må siges at være vejledende....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:23

Jeg har 3 mobil net det ligger normalt på 4-5 Mbit/s. og det er jeg tilfreds med og jeg kan komme næsten på overalt i Danmark Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 14:46

Fordelen ved 3 er også at man har gratis brug af deres net i Sverige...

Generelt er jeg ellers lidt træt af deres smarte sælgere, i butikscentre mm. men deres mobile bredbånd kan man vist ikke komme uden om....

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)