Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger I til hjemmesiden for min hustrus virksomhed Kennedys: www.Kennedys.dk ?

Branchen er brudekjoler, bryllupsplanlægning og selskabstøj, hvor fokus er på at levere en oplevelse. Vi har bevidst fravalgt online salg for at fokuserer på den personlige betjening.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 20:53

kan kun sige dette, skide flot tillykke med den

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 23:53

Ser udemærket ud :)

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 00:47

Lækker, smagfuld, high quality.Til lykke med jeres flotte side.

Stor ros for, at der også er kjoler op til str. 58.Vist ikke helt almindeligt? Det ville være et stort plus, efter min mening, hvis der også blev vist billeder af kvinder i de store størrelser, så enhver kunne identificere sig med en kjole fra jer. 

Jeg savner også et billede af jeres forretning. Måske har jeg ikke ledt godt nok. Men det lyder som et hyggeligt sted, og jeg kan forestille mig nogle lækre lokaler. Derfor vil jeg foreslå, I viser dem på jeres hjemmeside.

Da jeg selv er taleskriver og festsang-forfatter,  lagde jeg mærke til, at der ikke er links eller henvisning til samarbejdspartnere inden for denne kategori. Hvis I har lyst til et eventuelt linksamarbejde, er I velkomne til at tage et kig på min hjemmeside og kontakte mig: www.taler.mono.net.

Sommerhilsen

Anne Øgendahl

Forfatter af "Til lykke på bryllupsdagen"

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)