Hejsa Jeg er ny her i jeres forum, men har med glæde læst en del af jeres indlæg gennem nyere tid. Nu er jeg kommet for at spørge om råd og go'e idéer. For ca. 1 år siden startede jeg min egen virksomhed op med salg af bilstereo produkter. Efter at have haft med alm. hifi og lyd til koncerter at gøre i 8 år, fik jeg mod på noget nyt og ville gerne prøve at starte for mig selv. Det blev desværre ikke helt det samme som jeg tidligere havde beskæftiget mig med, men stadig et stort interesse område for mig. Mit problem er bare, at jeg mangler et frisk pust til hvordan jeg markedsfører mit produkt. Kort fortalt om virksomheden: Jeg har egen import, samt agentur på et nyt mærke som jeg videresælger til forhandlere rundt omkring i landet. Se gerne min side for info: www.carfi-danmark.dk Mærket er nyt og har ikke før været på det danske marked, så jeg kan ikke spille på navnet som man kan med Sony, Panasonic, Pineer m.v. Dem som har set, hørt og endelig købt produktet er fuldt ud tilfredse, da kvaliteten/design er i den højere ende og prisen ikke er så gal igen. Men hvordan kan jeg bedst muligt opnå flere forhandlere samt skaffe mere fokus på produktet hos slutbrugeren, som i dette tilfælde er alle med bil. Min likviditet er selvfølgelig meget begrænset, da det hele stadig er meget nyt og at jeg har måtte binde meget kapital i et lokalt varelager. Har du/I nogen erfaringer på dette område? Har du spørgsmål, så skriv gerne i forummet, så svare jeg gerne på dem når jeg har tiden. Tak for et godt forum... ![]() |
Under alle omstændigheder må du indsnævre din målgruppe lidt.