Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til denne demo shop, som snart går i luften ?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Kristian og Allan Yes

Har lavet SLET ALT knap mere "farlige" :-)  man kan ikke lige slet den væk fra siden...

Kristian, jeg ser lige om de ikke kan finde ud af det med nyhedsmail, men det kan de nok Dandomain, eller det skal de jo vel :-)

mvh

Rigo

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:34

Er der amino rabat?
du skal gøre det smartguy.dk engang gjorde..
De sammensatte en hel dukke med tøj på, og satte link på tøjet, og en knap køb det hele..
 og så skift dukkerne ud hver uge eller noget.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 21:56

Hej Simon

jooo,  du kan bruge denne kode for at få 20% rabat:  jZ351tjnY9  Koden skal indtastes ved  navn og adresse felterne, derefter regner shop rabatten ud,  gælder til den første, og for alle Smile   så køb endelige ind Wink  

mvh
Rigo

.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:27

Hvad siger du evt til min idé?
Jeg gemmer koden, det er liidt FOR street til mig, jeg synes det er fedt.. jeg kan bare ikke bære det med stil ;)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:27

RigoRigo:

Hej Simon

jooo,  du kan bruge denne kode for at få 20% rabat:  jZ351tjnY9  Koden skal indtastes ved  navn og adresse felterne, derefter regner shop rabatten ud,  gælder til den første, og for alle Smile   så køb endelige ind Wink  

mvh
Rigo

Hvis du vil have lidt ekstra trafik, så smid den ind på www.rabatkoden.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 13:44

Ideen er ok, men lige PT for meget at lave. Har også tænkt på et webcam med life produkt visning:   TODAY fede  pris eller noget i den stil.

.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Skrevet kl. 13:46

Hej Simon

Yep! takker,

Er dog  godt træt af alle de tilmeldinger her og der, gad vide om de ikke kan gør det selv, der jo mange af de der shoppotaler

.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:57

RigoRigo:

Er dog  godt træt af alle de tilmeldinger her og der, gad vide om de ikke kan gør det selv, der jo mange af de der shoppotaler

Kan jeg sagtens ... den er hermed smidt på.

http://www.rabatkoden.dk/123yo-rabatkode-streetwear-e.html

Husk at sige til hvis den skal gælde efter den 1. august også, ellers bliver den fjernet der.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 23:35
Kristian Sørensen - cygnet:
Du mangler at lave mellemsider på sider med underkategorier, eks shorts
Husk at få gjort noget ved de mellemsider :) Synes som så mange andre at siden fin bygget op. Dog er den lidt for bred til min top, men der er desværre ikke så meget plads at tage af så det går nok. En anden ting er at jeg bliver lidt forstyrret af det banner der kommer oven over hver produktgruppe. Når jeg klikker på caps, ja så ved jeg godt det er caps - behøver ikke et kæmpe banner der fortæller mig det... Synes rigtig godt om siden ellers - held og lykke

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:59

Jeg synes det er en fed side, og kunne sagtens finde på at bestille noget, næste gnag jeg skal ha tøj. Det jeg synes der er specielt fedt, er at den virker meget dynamisk med de skiftende pics - med den meget vigtige detalje, at de skifter ikke så hurtigt, at de bliver forvirrende (noget jeg har oplevet andre steder).

Jeg fandt en mikro-mangel: i den ellers super gode størrelsesguide mangler du lige at få cm på str. 7 1/4 under caps - ellers en kanon guide med mange detaljer og god vejledning imo :-)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)