Hej Amino. Jeg har betalt for VIP-adgang, da jeg gerne ville kontakte en sælger af en virksomhed. For at være sikker på at få adgang med det samme betalte jeg med VISA-kort. Efter 3 telefonsamtaler med fuldstændig hjælpeløse piger ("jamen det er altså kun Nicolai der ved noget om det, og jeg ved ikke hvor han er"), og 2 emails (den ene til Nicolai) er der stadig ikke adgang til VIP-annoncer. Kan det virkelig være rigtigt at Amino som den eneste i denne verden ikke kan sammenkøre betaling og adgang? Mvh. ditbrugtmarked |
Kære ditbrugtmarked
Tak for din henvendelse.
Din VIP-status er nu åbnet. Registreringen af din betaling skete kl. 16:18, e-mail blev modtaget kl. 16.39 og din konto er åbnet her kl. 18:15.
Pt. sker åbning af VIP-adgang manuelt. Det gør at der kan være nogle timers forsinkelse på oprettelse alt efter om vi lige er på kontoret til at åbne betalende for adgang.
Vores udviklingsteam arbejder pt. på en helt ny Amino-platform. Lanceringen er lidt ud i fremtiden. Men når den er på plads vil håndtering, herunder aktivering af VIP-brugere samt gentegning, ske automatisk. Så kan vi levere en endnu bedre service end vi gør i dag.
Vores piger hos "City Call Center" gør et ganske glimrende arbejde. De har da også lagt beskeder med det samme til mig vedr. din hastesag.
Nicolai