Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatkoden.dk i beta

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

deside.dk:

Kristian, det er fint at I selv laver grafikken til rabatkoderne ved at klippe lidt fra hjemmesiden, men proportionerne mellem stor og lille grafik er forkert. Det store billede er 300x200px, mens det lille er 150x105px - det skævvrider grafikken. Mest tydeligt ved "min" rabatkode.

Og var det ikke bedre at de deltagende butikker selv kunne uploade grafikken (som en option) ? 

Venlig hilsen
Ole

Jo, det har ret, jeg fik også lige det spottet. Og jeg får det rettet og lavet den mulighed du efterspørger.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 18:57

Hej Kristian

Super side, både grundideen og udførelsen. Jeg har været inde og bruge fjæsbook koderne.

Mit indput er i forhold til søgefunktionen. Jeg ved det stadig er beta, og at man derfor ikke kan forlange, at der er så mange koder endnu, men jeg tror at der skal være rigtig mange koder inden der er resultat ved blot 50% af gangene, og søgninger uden resultat er frustrerende, og det gør at jeg går fra mange sider. Mit indput er derfor at fjerne søgefunktionen, og kun satse på kategorierne til venstre, indtil du når en forudbestemt antal koder eks. 500 stk.

Jeg syntes derudover det kunne være en god ide, hvis man kunne se nogle af de nyeste koder uden at scrolle ned.

Men som jeg startede med, syntes jeg at det er en super ide og hjemmeside, pøj pøj med det.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 22:47

Kristian Sørensen - cygnet:
Tror desværre kun der er plads til én ... så jeg synes du skal prøve at finde på noget andet at lave, hvis altså du ikke blot vil spilde din tid.

Hvad baserer du den spøjse bemærkning på, Kristian?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:37

Fint design i øvrigt, om end ikke videre originalt. Ikke desto mindre brugervenligt og enkelt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:31

Nees:

Mit indput er i forhold til søgefunktionen. Jeg ved det stadig er beta, og at man derfor ikke kan forlange, at der er så mange koder endnu, men jeg tror at der skal være rigtig mange koder inden der er resultat ved blot 50% af gangene, og søgninger uden resultat er frustrerende, og det gør at jeg går fra mange sider. Mit indput er derfor at fjerne søgefunktionen, og kun satse på kategorierne til venstre, indtil du når en forudbestemt antal koder eks. 500 stk.

Tak for dette input, du har jo så evigt ret. Jeg har rettet lidt af det, men får lige kigget på det lidt mere over weekenden. Takker.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:35

Lasse H. Kristiansen:

Kristian Sørensen - cygnet:
Tror desværre kun der er plads til én ... så jeg synes du skal prøve at finde på noget andet at lave, hvis altså du ikke blot vil spilde din tid.

Hvad baserer du den spøjse bemærkning på, Kristian?

Skal den baseres på noget? Vi er jo kun en lille slat danskere, og så mange ideer rundt om på det store internet, der bare venter på at blive samlet om, omformet og gjort klar til det danske marked, så hvorfor dog tage noget andre allerede har gjort? Derudover vil jeg jo helst være den eneste der udbyder det - det kan jeg vel ikke klandes for.

Det er rigtigt vi har lade sig inspirerer af den side, samt en del andre i samme kategori der findes "out-there".

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)