Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatkoden.dk i beta

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle i kære med-amino'er,

Så er endnu et internt projekt hos cygnet ved at se dagens lys.

Ideen er at lave et site, der samle en lang række rabatkoder der kan gøres de besøgenes færden på nettet billigere.

Siden hedder Rabatkoden.dk

Og i den forbindelse vil jeg spørger hvad I ville gøre anderledes?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:33

Hej Kristian,

Det eneste, som jeg lige falder over at RABATKODEN.DK, ikke står centreret i højden i logoet.

Ellers synes jeg at siden virker fint og kan godt lide at kontaktinformationerne ikke kun er en kontaktformular, men også lidt info om firmaet bag.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:05

Flot site.

Der skal arbejdes meget mere på søgefunktionen. Den er vital for mig, da jeg ville bruge jeres side som et opslagsværktøj når jeg alligevel lige skulle ind og have et webhotel hos unoeuro. Når jeg søger på unoeuro.dk kommer der f.eks. intet frem, heller ikke hvis jeg søger på webhotel.

Sørg for selv at tilføje de første 20-25 rabatkuponner, sådan at siden ikke virker alt for tom når i åbner dørene helt op. Så kommer folk nemlig kun forbi 1 gang.

Held og lykke med siden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:36

Brian Nielsen:

Det eneste, som jeg lige falder over at RABATKODEN.DK, ikke står centreret i højden i logoet.

Der må jeg jo give dig ret - og grunden til der var et blankt område, var der skulle en logo-titel på - men den er kommet på nu.

Brian Nielsen:

Ellers synes jeg at siden virker fint og kan godt lide at kontaktinformationerne ikke kun er en kontaktformular, men også lidt info om firmaet bag.

Takker.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:40

Martin Tygsen:

Flot site.

Takker - jeg er også ganske godt tilfreds. Selvom der jo altid er noget man vil gøre anderledes. Men nu kom beta'en. Dels for at fornemme om folk og netbutikker tager godt i mod og hvordan søgemaskinerne finder rundt på sitet.

Martin Tygsen:

Der skal arbejdes meget mere på søgefunktionen. Den er vital for mig, da jeg ville bruge jeres side som et opslagsværktøj når jeg alligevel lige skulle ind og have et webhotel hos unoeuro. Når jeg søger på unoeuro.dk kommer der f.eks. intet frem, heller ikke hvis jeg søger på webhotel.

Du har helt ret - jeg optimeret den en smule. Nu må vi se om den spiller bedre. Men alle søgninger bliver også gemt, så der er noget at arbejde videre med.

Martin Tygsen:

Sørg for selv at tilføje de første 20-25 rabatkuponner, sådan at siden ikke virker alt for tom når i åbner dørene helt op. Så kommer folk nemlig kun forbi 1 gang.

Jep - du har ret. Jeg har smidt lidt mails ud, men ja, der skal gøres noget benarbejde - det ved jeg.

Martin Tygsen:

Held og lykke med siden. 

Takker.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:30

Jeps, flot. Og den skulle da være let at få profileret i diverse rabat/spar-penge udsendelser i TV.

Jeg vil da overveje at lægge en rabatkode ind, når i går i luften. Smider i en mail, når det kommer dertil?

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:39

Søgefunktionen fejler ved søgning på"børnetøj"

http://www.rabatkoden.dk/?Page=Search&Tags=37&Tags=38&Tags=61&Tags=54&Tags=62&Tags=53&Tags=60&Tags=72&q=b%F8rnet%F8j&imageField.x=33&imageField.y=14

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:40

deside.dk:

Jeps, flot. Og den skulle da være let at få profileret i diverse rabat/spar-penge udsendelser i TV.

Takker. Det satser vi også hårdt på :-D

deside.dk:

Jeg vil da overveje at lægge en rabatkode ind, når i går i luften. Smider i en mail, når det kommer dertil?

Siden er som sådan allerede i luften, så du skal føle dig hjertelig velkommen til at smide tilføje en rabatkode.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:46

Hej Kristian

Det virker uklart hvordan man som webshop tilmelder sig og hvad det teknisk kræver. Skal man have en speciel landing page der tracker koden i url'en eller hvordan?

Og hvordan som bruger, skal man blot klikke på linksne eller skal man taste koden ind manuelt på de pågældende sites.

Sørg for at besvar det i en FAQ eller på anden synlig vis.

:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:54

deside.dk:

Søgefunktionen fejler ved søgning på"børnetøj"

http://www.rabatkoden.dk/?Page=Search&Tags=37&Tags=38&Tags=61&Tags=54&Tags=62&Tags=53&Tags=60&Tags=72&q=b%F8rnet%F8j&imageField.x=33&imageField.y=14

Er fikset, tak for det.

Ser frem til at modtage en kode fra deside.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)