Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Indlæg idag" - igen igen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Er "indlæg idag" gået i ferie-mode...?

Jeg syntes den opdaterer meget sjældent og tilsyneladdende ikke alt der er lavet af indlæg.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08

Hej

Ja...har også de seneste par dage lagt mærke til, at det er ligesom opdateringen hænger.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:39

Det kan ikke passe - .NET er simpelthen så super stabilt :)

Well, alt tyder på, at i hvert fald de .NET'ere som oprindeligt har programmeret denne platform ikke har gjort det så godt som man kunne forvente. Dette er ikke en kritik af dem der har sat Amino op, men selve platformen. Det er helt uforståeligt, at et forum skal være SÅ tungt ...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Vi har opgraderet søgningen på Amino for at alt skal køre hurtigere og det er lykkedes.
Desværre har den opgradering giver os nogle problemer som kun Telligent (Dem der har lavet Communityserver) kan løse og det skal ske med en opdatering af softwaren.
Så den opdatering venter vi på og der er ikke så meget vi kan gøre ved det desværre.

Dbh Martin

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:44

Jeg ved godt at jeg bliver ved med at vade rundt omkring "indlæg i dag", men jeg syntes at det er mega problem at den ikke fungerer ordentligt.

Hvis jeg skal kigge på min egen selvegoistiske næsetip, så plejer jeg at spise frokost imens jeg screener "indlæg i dag" på Amino. Men problemet er blot at indlæg i dag ikke er indlæg i dag men mere "lidt stumper fra i dag og noget fra de sidste par dage som du allerede har læst".

Jeg syntes generelt, når jeg kigger rundt på emnerne i Amino, at de bærer præg af at folk er begyndt at lave færre indlæg (korriger mig endelig hvis jeg tager fejl) og at der ikke længere er så meget gang i nyoprettede tråde (diskussioner og indlæg) i forhold til tidligere. Men min teori er så at den lavere aktivitet i trådene måske netop skyldes at folk simpelthen ikke ser trådene med mindre de bevidst går ind og kigger alle emnerne igennem - hvilket jeg f.eks. ikke selv normalt gør. Men det kan også være at det bare skyldes ren sommerferie-stemning, men jeg syntes altså at der tegner sig et billede af en sammenhæng imellem "indlæg i dag" og mere/mindre dynamik i de forskellige tråde.

Blot lige mit indspark, nu hvor Amino-surfningen under frokosten er udskiftet med Amino-surfning-imens-jeg-venter-på-aftensmaden-bliver-færdig...

/Jesper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:50

Det er helt normalt at der er langt færre indlæg i sommerferien, faktisk syntes jeg ikke vi er så hårdt ramt i år.
Men som nævnt oven for, så er det ude af vores hænder, med mindre vi skal lægge rigtigt meget arbejde i det og det kan vi bare ikke lige nu.
Så gør som jeg, abonner på alle tråde og filtrer dem over i en seperat mappe, så har man alt hvad man skal bruge.

Dbh Martin

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:55

Det er selvfølgelig en skod situation at stå i, når systemet ikke virker og man skal vente på andre.....pispis

Personligt kan bruger jeg kun 1/10 del af den tid jeg brugte før på amino....faktisk til stor irritation :) Så jeg GLÆDER mig til vi får indlæg i dag tilbage Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:08

Jeg må også sige, at jeg bruger Amino en del mindre en jeg plejer - og mindre end jeg egenligt har lyst til. Og jeg er enig i, at det desværre meget skyldes at "Indlæg i dag" ikke virker, som det skal.

Jeg har tidligere forsøgt mig med det med at abonnere på det hele på mail - ikke lige på Amino, men andre steder. Det virkede slet ikke for mig - jeg fik simpelt hen aldrig kigget ned i den mappe - så de endte med bare at blive slettet en gang imellem ...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:08

Jeg sætter vores ekspert på sagen igen, alt kan vel for he... løses på en eller anden måde..

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:52

Ligesom der er en vis sandhed (ellers var joken jo ikke morsom), at man kan se på en advokat hvornår han lyver .... det er når læberne bevæger sig, så er der også en vis sandhed i, at når udviklere siger "det kan man ike", så lyver de :)

Man kan stort set alt - det er er bare noget der er SÅ besværligt eller dyrt at lave, eller noget man bare ikke liiige helt ved nok om (men måske burde) til at det måske kan betale sig. Men lade sig gøre, det kan det som regel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)