Er "indlæg idag" gået i ferie-mode...? |
Hej
Ja...har også de seneste par dage lagt mærke til, at det er ligesom opdateringen hænger.
Er "indlæg idag" gået i ferie-mode...? |
Hej Ja...har også de seneste par dage lagt mærke til, at det er ligesom opdateringen hænger. |
Det kan ikke passe - .NET er simpelthen så super stabilt :) Well, alt tyder på, at i hvert fald de .NET'ere som oprindeligt har programmeret denne platform ikke har gjort det så godt som man kunne forvente. Dette er ikke en kritik af dem der har sat Amino op, men selve platformen. Det er helt uforståeligt, at et forum skal være SÅ tungt ... |
Vi har opgraderet søgningen på Amino for at alt skal køre hurtigere og det er lykkedes. |
Jeg ved godt at jeg bliver ved med at vade rundt omkring "indlæg i dag", men jeg syntes at det er mega problem at den ikke fungerer ordentligt. |
Det er helt normalt at der er langt færre indlæg i sommerferien, faktisk syntes jeg ikke vi er så hårdt ramt i år. |
Det er selvfølgelig en skod situation at stå i, når systemet ikke virker og man skal vente på andre.....pispis Personligt kan bruger jeg kun 1/10 del af den tid jeg brugte før på amino....faktisk til stor irritation :) Så jeg GLÆDER mig til vi får indlæg i dag tilbage
|
Jeg må også sige, at jeg bruger Amino en del mindre en jeg plejer - og mindre end jeg egenligt har lyst til. Og jeg er enig i, at det desværre meget skyldes at "Indlæg i dag" ikke virker, som det skal. Jeg har tidligere forsøgt mig med det med at abonnere på det hele på mail - ikke lige på Amino, men andre steder. Det virkede slet ikke for mig - jeg fik simpelt hen aldrig kigget ned i den mappe - så de endte med bare at blive slettet en gang imellem ... |
Jeg sætter vores ekspert på sagen igen, alt kan vel for he... løses på en eller anden måde.. |
Ligesom der er en vis sandhed (ellers var joken jo ikke morsom), at man kan se på en advokat hvornår han lyver .... det er når læberne bevæger sig, så er der også en vis sandhed i, at når udviklere siger "det kan man ike", så lyver de :) Man kan stort set alt - det er er bare noget der er SÅ besværligt eller dyrt at lave, eller noget man bare ikke liiige helt ved nok om (men måske burde) til at det måske kan betale sig. Men lade sig gøre, det kan det som regel |