Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lave animation/flash????

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg er ved at lave en hjemmeside/ internet shop.

og så kommer jeg på et problem. for på forsiden vil jeg gerne have en billed animation eller flash

hvor jeg vælger nogen billeder som kommer frem på skift.

er der nogen der har en meget simpel ide hvordan man laver sådan noget???

faldt over siden slide.com og det skal være noget lignende det, men man skal kunne gemme filen uden reklamme fra dem så jeg kan uploade

det i mit hjemmeside program!

håber der er nogen som kan hjælpe.

mvh sirin

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:07

Det er ikke så svært at lave.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 12:13

Remydk

Hvorfor ikke give trådstarter et link, eller fortælle hvordan man gør? Dit indlæg hjælper ham ikke meget..

-------

Kig på downloads.com der ligger nogle forskellige programmer, der er meget simple, men som virker, er lang tid siden jeg har forsøgt så ved ikke hvilke du skal lede efter..

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:47

Et link har jeg ikke. Du går bare ind i Flash CS3 eller et andet flash program og laver det. De fleste kan downloades gratis i 30 dage. Det burde du kunne lave det på! Selv om du ikke har prøvet det før.

Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:14

Hej Sirin

Hvis du har flash 8, så kan jeg sende 48 lektioner, på englisk som underviser dig fra A til Z.

Mvh

dilshad

inxaxis

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:15
Kunne egentlig også tænke mig sådan en guide step by step :)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:11

Hej Sirin,

Hvis du er på bar bund mht. Flash, ville jeg overlade opgaven til et grafisk bureau som har erfaring med at lave flotte Flashfiler, få det bedste ud af dine billeder og optimere Flashen mest hensigtsmæssigt til brug på din webshop.

Når det er sagt, vil jeg gerne hjælpe dig videre:

Du skal ganske rigtigt benytte dig af programmet Flash CS3. Det kan downloades gratis på prøve her, når du har oprettet en gratis Adobekonto.

Der ligger en guide her fra Entheosweb.com, som forklarer det grundlæggende omkring 'fade in - fade out' princippet. Dette er dog kun en af mange muligheder for skift af billeder, som kan laves i Flash.

Held og lykke med det..

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:01

hmm tak for en masse svar har kigget lidt på cs3 adobe men det har ikke gjordt mig ret meget klogere, der må være nogen programmer der er simplere eller en dansk guide hvordan man laver det trin for trin????

håber på en masse gode svar!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)