Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris: Aminos sjoveste indlæg....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:55

Er det meningen at du linker til mit indlæg som det sjoveste, eller er det tråden som helhed du tænker på?

For jeg må indrømme at jeg ikke selv mener at mit indlæg er synderligt morsomt, nærmere lidt tragisk at man er nødt til at piske oplysningerne ud af folk der spørger efter hjælp til noget.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 20:05

Anders Christensen:
Er det meningen at du linker til mit indlæg som det sjoveste, eller er det tråden som helhed du tænker på?

Hej Anders.

Det er absolut tråden som helhed jeg tænker på.

Hvis jeg som "ny" person på et forum skulle komme med et indlæg - ville jeg nok undersøge hvordan andre havde gjort. Og det er næsten det samme hver gang: Jo mere info man er villig til at dele ud - jo mere/bedre hjælp får man.

Men her er tilsyneladende en person, navnet nævnes ikke, der ikke fanger det selv om flere Aminos forsøger at hjælpe.

--Du var ved at kaste op - Jeg var bare flad af grin. Håber der kommer en fortsættelse. 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 07:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme, at jeg på ingen måde synes, at det er underholdende at gøre personer til grin på den måde. Ligemeget om personen så har været helt utroligt uvidende eller måske endda direkte dum - hvis den slags spørgsmål ikke kan komme på Amino, uden at man får at vide, at man er helt til grin, ender det vel med, at Amino slet ikke er noget rart sted at komme?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 12:47

Mattias Skovhøj:
Jeg må indrømme, at jeg på ingen måde synes, at det er underholdende at gøre personer til grin på den måde

Det var som heller ikke for at gøre nogen til grin. Overhovedet ikke. Set fra mit synspunkt svarer det bare lidt til at gå ind til en bager og spørge hvad brød koster! Det kan der jo ikke gives noget præcist svar på medmindre personen kan være lidt mere specifik med hvilket brød det skal være. Det nytter jo ikke noget bare at sige det skal spises.

I min lille verden af alvorlighed oplevede jeg bare en tråd hvor jeg morede mig for en gang skyld. Ja, det var på andres bekostning det ved jeg godt og det er ikke politisk korrekt. Men når alt kommer til alt var det mere for at gøre opmærksom på at jeg havde moret mig. Det kunne jeg måske godt have holdt for mig selv. Men det gjorde jeg ikke!

For mig at se er Amino et rart sted at komme. Man kan få alt den hjælp man har brug for (som regel) men man er bare nødt til at give for at kunne få noget igen. Mange tråde herinde indeholder indlæg hvor der bliver bedt om supplerende oplysninger før den rette hjælp kan gives. Mange reelle tråde bliver aldrig besvaret og mange tråde slutter et helt andet sted end de startede. Mange Aminoer får også at vide at så lang tid de er "anonyme" bør de enten ikke blande sig eller komme med beskyldninger.

Men alle hovedemnerne på Amino ligger under fanen debat. Og det er lige nøjagtig det det er. DEBAT. Og i en debat er alle velkomne hvis de har noget på hjerte. Men der vil altid være nogen der er anderledes, altid være nogen der morer sig mere end de andre, altid være nogen der krummer tær over et spørgsmål eller et svar. Der findes sågar dem der brokker sig over udfaldet af et valg men selv har stemt blankt.

Denne gang stod jeg bare på sidelinien og morede mig over det jeg læste. Er det ikke ok?   

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 22:20

Jeg ville føle mig til grin nu, hvis jeg var forfatteren af den tråd, du linker til. :)

Det kan godt være, at hans spørgsmål og efterfølgende kommentarer ikke var de klogeste i Aminos historie, men jeg synes sgu det må være ubehageligt på den måde "uden forlæg" at få en titel for at have skrevet det sjoveste (dummeste) indlæg.

Dine andre betragtninger er jeg i øvrigt enig med dig i - det er fantastisk, når man kan more sig over noget, og det skal du også helt sikkert have lov til - jeg synes blot det er ubehageligt når det foregår på andres bekostning - især et sted så offentligt som Amino jo er.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:54

Hvis vi skal vende tilbage til det som tråden handler om "Amino's sjoveste indlæg", så er der en tråd der helt klart slår alle andre indlæg/tråde med flere længder - ihvertfald set med mine øjne og min humor.

Men det er en ældre tråd, så det er nok en del nyere Amino'er som ikke har set den.
Men til dem er den så her: http://www.amino.dk/forums/t/18498.aspx?PageIndex=1

Kort fortalt omhandler tråden en amino's kamp med Fona omkring en defekt Mac.

Det er en lang tråd, men giv Jer god tid til at læse den helt fra start til slut - Det er simpelthen noget af det sjoveste serveret af Lone Sanco Hansen, som vi desværre ikke længere ser så tit herinde.

/Jesper

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 14:35

Jeg må kapitulere!!! Falder gudsnådigt på knæ i latterkrampe og lover mig selv ikke at indtage nogen form for føde før jeg læser tråden igen. Undskyld.

Tråden ligger i øvrigt som nr. 5 på google

Thomas A

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:09
Thomas A:

Tråden ligger i øvrigt som nr. 5 på google

Det kan man da ikke sige, det giver i hvert fald ingen mening. :-)

Du må lige ud med, hvilke(t) søgeord den ligger nummer fem på på.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Skrevet kl. 12:18

Martin Wolsing:

Du må lige ud med, hvilke(t) søgeord den ligger nummer fem på på.

prøv at skrive fona

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)