Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor finder jeg"server reoler"?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager da netop pis på os ved at tilbageholde oplysninger der vil gøre det nemmere at rådgive dig.

Prisen på strøm er en helt anden i USA end den er her i Danmark, ligesom prisen på hardware også er en anden derovre.

Så jo, du har holdt os for nar og spildt vores tid.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:10

jesperjet:
..starte en søgemaskine, som der er 86% hurtigere end google

jesperjet:
og 86% lyder jo ikke af meget da det i nogne tilfælde tager google om at finde et eller andet 1,000 sec. men i såfald vil det i mit tilfælde være 0,860 sec

jesperjet:
jeg er bare programør og matematiker

Zip it!

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 21:15

davidchristensen:

jesperjet:
..starte en søgemaskine, som der er 86% hurtigere end google

jesperjet:
og 86% lyder jo ikke af meget da det i nogne tilfælde tager google om at finde et eller andet 1,000 sec. men i såfald vil det i mit tilfælde være 0,860 sec

jesperjet:
jeg er bare programør og matematiker

Zip it!

HAHA, den tager sq prisen! Cool

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 21:24

davidchristensen @ OMG jeg sad og tænkte det samme da jeg læste tråden..
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:26

Mark:

davidchristensen @ OMG jeg sad og tænkte det samme da jeg læste tråden..

Nu er der heller ingen grund til at gøre mere nar en højest nødvendigt ... vi er jo alle startet på et eller andet tidspunkt :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:32

Noget helt andet ... så har vi sådan en ti stykker her stående på lageret:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9976&n=10

8 af dem er fyldt til randen med hardware, kabinetter, ciscoudstyr o.l. hejs, men de to sidste har vi pillet en hylde ud af hver, så passer det nemlig lige med der kan stå 16 standard desktop kabinetter, med det rigtige indmad bruger de ikke mere end 50-60 watt...og i modsætning til 250 watt per maskine kan det altså mærkes :)

Det er desuden også sådan Google gør .... men det er en helt anden historie :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 02:04

Mikkel Mikjær Christensen:
Nu er der heller ingen grund til at gøre mere nar en højest nødvendigt ... vi er jo alle startet på et eller andet tidspunkt :)

Kære Mikkel, at gøre opmærksom på en regnefejl, er ikke det samme som at gøre nar. Verden kunne havde været blevet fri for mange 'ideer', hvis man havde regnet efter/stukket  tommelfingeren i jorden til at starte med. (og, nej, jeg er ikke matematiker).

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:15

davidchristensen:

Kære Mikkel, at gøre opmærksom på en regnefejl, er ikke det samme som at gøre nar. Verden kunne havde været blevet fri for mange 'ideer', hvis man havde regnet efter/stukket  tommelfingeren i jorden til at starte med. (og, nej, jeg er ikke matematiker). 

Vil godt væde med at det du har lært mest af ... ever ... er dine fejl! Du har med garanti oplevet at få at vide noget var farligt, eller gjorde ondt ... men du har ført rigtigt fået respekt for det når du selv har oplevet det, ikke? :)

Fejl er en del af det at lære ... desuden var det nu heller ikke møntet på dig men på tråden generelt ... vi må godt tænke lidt over hvordan vi er overfor de nye .... ellers ender vi som en gammel indspist loge af rygklappere ;) 

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 22:44

RandomAccess Sorry for offtopic men jeg var inde på dit website da jeg leder efter nyt hosting sted men jeg var der max i 20 sekunder da din menu irriterede mig grusomt
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 01:00

Hej hxs.dk

Det er altid dejligt med feedback, så jeg ville da gerne høre hvad der irriterede dig og hvad du mener vi kan gøre bedre, jeg ikke vil forstyrre tråden mere end nødvendigt så måske pr. pm?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)