..starte en søgemaskine, som der er 86% hurtigere end google
jesperjet:
og 86% lyder jo ikke af meget da det i nogne tilfælde tager google om at finde et eller andet 1,000 sec. men i såfald vil det i mit tilfælde være 0,860 sec
..starte en søgemaskine, som der er 86% hurtigere end google
jesperjet:
og 86% lyder jo ikke af meget da det i nogne tilfælde tager google om at finde et eller andet 1,000 sec. men i såfald vil det i mit tilfælde være 0,860 sec
8 af dem er fyldt til randen med hardware, kabinetter, ciscoudstyr o.l. hejs, men de to sidste har vi pillet en hylde ud af hver, så passer det nemlig lige med der kan stå 16 standard desktop kabinetter, med det rigtige indmad bruger de ikke mere end 50-60 watt...og i modsætning til 250 watt per maskine kan det altså mærkes :)
Det er desuden også sådan Google gør .... men det er en helt anden historie :)
Nu er der heller ingen grund til at gøre mere nar en højest nødvendigt ... vi er jo alle startet på et eller andet tidspunkt :)
Kære Mikkel, at gøre opmærksom på en regnefejl, er ikke det samme som at gøre nar. Verden kunne havde været blevet fri for mange 'ideer', hvis man havde regnet efter/stukket tommelfingeren i jorden til at starte med. (og, nej, jeg er ikke matematiker).
Kære Mikkel, at gøre opmærksom på en regnefejl, er ikke det samme som at gøre nar. Verden kunne havde været blevet fri for mange 'ideer', hvis man havde regnet efter/stukket tommelfingeren i jorden til at starte med. (og, nej, jeg er ikke matematiker).
Vil godt væde med at det du har lært mest af ... ever ... er dine fejl! Du har med garanti oplevet at få at vide noget var farligt, eller gjorde ondt ... men du har ført rigtigt fået respekt for det når du selv har oplevet det, ikke? :)
Fejl er en del af det at lære ... desuden var det nu heller ikke møntet på dig men på tråden generelt ... vi må godt tænke lidt over hvordan vi er overfor de nye .... ellers ender vi som en gammel indspist loge af rygklappere ;)
RandomAccess
Sorry for offtopic men jeg var inde på dit website da jeg leder efter nyt hosting sted men jeg var der max i 20 sekunder da din menu irriterede mig grusomt
Det er altid dejligt med feedback, så jeg ville da gerne høre hvad der irriterede dig og hvad du mener vi kan gøre bedre, jeg ikke vil forstyrre tråden mere end nødvendigt så måske pr. pm?