Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg - hvad mangler der

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har for meget kort tid siden startet min web-shop op, som hedder Trendy & Beautiful. Herfra sælges accessories til unge piger.

Jeg har måske i gennemsnit 160 besøgende om dagen, men ingen køber noget. Hvad går der galt her ?   Jeg er klar over at der bør være et større udvalg af varer, men det kommer i august når nye kollektioner af diverse er på gaden.

Håber at i kan tage et kig på min side : http://www.trendyandbeautiful.dk og evt. give mig lidt konstruktiv kritik.

Er der ellers nogen, som har kendskab til steder hvor jeg kan købe tøj engros. Jeg har støvet internettet igennem og synes ikke at jeg rigtig kan finde noget.

1000 hilsner fra

Jeannette

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:57

mit indtryk er der mangler noget deer fanger øjet på forsiden, det sier ikke waw med det samme, banneret er okey synes jeg, men prøv at vise nogle af dine flotteste vare på forsiden, og læg de infomationer om nyhedbrev og andet et andet sted,

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 02:02

Der er mange der roser e-pusher til skyerne: http://www.e-pusher.dk/. Jeg tror det er et rigtigt godt sted at starte. Søg evt. efter den her i forummet for at se hvad folk skriver.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:55

Steffen H.:

Der er mange der roser e-pusher til skyerne: http://www.e-pusher.dk/. Jeg tror det er et rigtigt godt sted at starte. Søg evt. efter den her i forummet for at se hvad folk skriver.

Den er guld værd. Som der også blev skrevet mangler forsiden et pift. Det første man ser er at man skal betale fragt, fremfor noget positivt. Om du vil skifte fragtskiltet ud med et skilt der siger at du sender varen samme dag, eller om du viser nogle af dine varer er en forbedring uanset hvad du vælger.

Sælger du SLET ingenting eller er det bare meget lidt? Måske du har en fejl i din købsprocedure?

Når man skal skrive leveringsoplysninger står der ikke at man kun skal udfylde leveringsadresse hvis den er forskellig fra den man lige har indtastet. Lav evt. en "kopier" knap hvis felter skal udfyldes.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 09:53

Hej Jeannette,

Træls situation - har selv en netshop, så jeg kender fornemmelsen!

Jeg er enig i de øvrige kommentarer - prioriter anderledes på forsiden. Fragtpriser mm. ud til højre i et tekstfelt. Put varer på forsiden. Så tænker jeg  også, at du skal droppe det med gratis øreringe hvis ordrenummeret er mellem 21-30 - giv dog gratis øreringe til alle kunder!

En anden ting jeg savnede - hvad sælger du? Når jeg kommer ind på dine side, så kan jeg se et logo (flot) og nogle tasker. Men hvorfor skriver du ikke "accessories til unge piger" (se dit eget indlæg). Så kan jeg som kunde hurtigere sætte din side i en kategori og gå i gang med handel.

Ud af dine 160 besøgende - kan du se hvor mange der klikker dybere end forsiden? Kan du se om det er søgemaskiner eller reelle besøgende?

En sidste ting - er dine varer ikke for "billige"? Her tænker jeg eks. på solbrillerne. Folk vil have mærkevarer i dag. Hvis du vil sælge til unge piger, tror jeg at du skal have "mærker på dine varer"!

Pøj pøj

Mvh Mikkel Smith
http://flexinfonet.com - Lean på nettet

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:23

Hej Jeannette

Hvad gør du for at markedsføre din hjemmeside?

Derudover synes jeg du skal overveje følgende ændringer:

- Fjern dine "grimme" billeder på forsiden og få nogle grafisk flottere.

- Overvej om du ikke kan give øreringe til alle der bestiller (hvorfor kun 21-30??)

- Fortrydelsesret: Informer kunden noget mer! Hvor skal jeg sende min returvare hen? Hvornår får jeg pengene retur?

Ellers synes jeg faktisk det en flot hjemmeside du har dig Yes Kunderne skal nok komme, hvis du opnår kvalificeret trafik.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:53

Hej igen

Tusind tak for den respons jeg har fået.

Har nu forsøgt at gøre noget ved forsiden - så godt som jeg nu kan med de evner jeg har - Det kan i hvert fald ikke blive bedre før jeg har fået en proffesionel til at give en hånd. Håber i hvert fald at den er blevet bedre :  http://www.trendyandbeautiful.dk

Jeg har skam også købt e-pusher her til morgen  -  og så må vi se hvad jeg kan få ud af den. 

Med hensyn til hvad jeg har gjort for at få yderligere trafik til min side - så har jeg indtil videre ikke gjort andet end at linke til forskellige link-portaler (uden redirects) - og har forsøgt at finde de rette link-partnere. Og det er sørme ikke nemt. Men jeg er nu ved at forsøge at sætte mig lidt ind i Google ad-words.

Og ja det er nok en glimravende ide at få nogle mærkevare ind i shoppen. Skulle der evt. være nogle herinde som ligger inde med informtion om gode steder at handle

1000 hilser fra

Jeannette

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:21

det hjalp da en hel del,

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 01:35

Ikke noget der fremmer dit salg, men hvorfor står en del af menupunkterne to gange f.eks. i siden og oppe over logoet, fjern dem i siden, sammen med "Gode links" - så bliver det mere overskueligt

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 18:15

Hej Jeanette

Tillykke med din shop :) 

E-pusher er et godt sted at starte, så pøj pøj med den :)

Noget, som jeg umiddelbart kom til at tænke på, da jeg browsede din side, var hvem er din målgruppe ? Jeg tror umiddelbart at der kunne ligge en hel del guldkorn i at tilnærme dig din målgruppe meget mere præcist med dine tekster. Eksempel: Der er jo stor forskel på teksterne i f.eks. Costume (et blad for helt unge piger) og så Femina (som jo er for de lidt ældre). Mit forslag ville være at du nærlæser disse blade og tilnærmer dig dine tekster, så du rammer noget i hjertet af din ønskede målgruppe.. I f.eks.Femina (som jo er til min alder :) ) er der nogle fashion sider hvor man kan se alle de kendte med de dyre mærkevarer på og så ved siden af nogle bud på hvor man kan finde noget, som ligner uden at der står f.eks. D&G på.. Også måden som teksterne er skrevet på kunne hjælpe dig en hel del... Jeg så f.eks. i et blad en beskrivelse af en taske, hvor der stod noget med: "Tasken til en succesbrunch med veninderne med plads til både kalender og mobil".. Og på billedet stod så Paris Hilton foran en cafe og storsmilede og der var noget mere tekst også, som jeg ikke lige kan huske.. Men pointen er jo at Paris sælger og hvad hun har, må andre også have.. Og man kan jo undre sig over at en taske kan gøre en brunch til en succes, men hvis det kan sælge dine tasker, så er det jo bare super... Og lige netop her tror jeg at du kan komme længere med dine tekster på dine vare.. Men du skal vide hvilke piger, som skal købe dine ting, for jeg ville ikke falde for det med tasken til brunch, men havde jeg været 10 år yngre, så havde jeg måske (ingen kommentarer vedr. min alder, vel :) )

Håber at du kan finde hoved og hale i det, som jeg har skrevet (det er midt i madlavningen), men jeg ønsker dig held og lykke med shoppen.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)