Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intet salg - hvad mangler der

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanette

Det er helt sikkert blevet bedre.

Du kunne overveje at skrive en pris og en overskrift til hver af produkterne på forsiden.

Ellers vil jeg bare sige at du ikke skal tabe modet. Det er drøn svært at skabe den første omsætning i en e-shop, men efterhånden som din side bliver bedre, du finder ud af hvilke produkter der sælger, og får skabt nogle faste kunder, bliver det lettere. Så bare klø på, så skal det nok komme.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14

Må jeg spørge hvor du har din side henne?

Mvh Thea

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 18:52

www.playwithme.dk:

Må jeg spørge hvor du har din side henne?

Mvh Thea

Scannet tror jeg ;)

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:12

Jeg synes siden er rigtig lækker, og jeg bliver nok osse snart kunde.Big Smile

Faldt over et par solbriller til damen på din sideSmile

Hvis du gerne vil have et link kan du via karrieredroem.dk reklamere lidt for din shop.
dog kræver det at du opretter en bruger, jeg er sikker på at der er flere af mine brugere der vil være nysgerrig omkring din side.

Om ikke andet så held og lykke og forsat god søndag.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:56

Hej

Tusind tak for rosen. Det varmer. Jeg har nu oprettet mig som bruger på Karrieredrøm.dk. Og der går ikke længe før jeg laver lidt reklame for mig selv.

Også god søndag til dig.

Hilsen Jeannette

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 10:58

Hej Jeanette.

På siden hvor der står gode links så sørg for at når man trykker på et link at det åbner i et nyt vindue. Som det er nu ryger jeg væk fra din side. Det går ikke for ikke alle der kommer tilbage til din side igen når de først er kommet videre.

mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk IndustriBasen.dk er for virksomheder i Industrien.

Tilmeldt 30. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:52

Hejsa har lige set jeg synes din hjemmeside virker super jeg tror barer ikke dine produkter er af høj nok kvalitet og trendy nokk jeg tror du skal satse på nogle dyrer pro. i højrer kvalitet, det er teenagegerne hvor pengene sidder løst og ikke har andet at bruge pengene på

Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 47
Fra  StudioOne Skrevet kl. 00:09

Nu er det ikke for noget men hm hm.

Billeder taget med et lommekamera, op af en tilfældig væg eller nede på dit gulv virker ikke. Gulvet har iøvrigt vidt forskellig farve fra billede til billede hvilket fortæller mig, at der ingen farvestyring er på dine billeder, så produkterne på hjemmesiden og produkterne i virkeligheden er vidt forskellige. Den går ikke i en web-shop. Og uanset hvordan du vender og drejer det, så sælger produkter hjemme fra stuen ikke.

Tænk på, at folk køber ikke en taske, med en oplevelse. Tasken skal udstråle, at kunden er en bestemt type når de har denne taske. Og gøres dette ikke allerede i billedet, så køber de ikke. Så ind til en fotograf og få nogle ordentlige billeder.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)