Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af website

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Ved ikke om det er det rigtige at skrive i denne topic men here goes......

Jeg handlede hos Ultrabilligt.dk, da jeg skulle betale var deres Dankorts system nede så jeg fik at vide at bankindbetaling var vejen frem.

Det gjorde jeg så, men jeg har ingen varer fået og alle mine mails bliver ikke besvaret, den første mail blev dog besvaret men det er 4 mails siden.

Jeg fik ordrebekræftigelsen d. 16/6. 

Hvis jeg slår firmaet op står det i navnet LARS CHR. HANSEN som også ejer butikken digitalartshop.dk.

Det ene telefon nummer er ikke tilgængeligt det andet bliver der ikke svaret på. 

Er der nogle der kender noget til ham eller de butikker?

Det er ikke alverdens jeg har købt for men det er mere princippet at der ikke er nogle der skal snyde mig og jeg vil gøre alt for at få skovlen under ham.

anybody heeelp ;)

Mvh

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:27

Der er to ting du kan gøre

1) Melde det til PBS. Har de en indløsningsaftale med PBS ser PBS nok ret alvorligt på sådan en sag.

2) Mail dem om at hvis de ikke har leveret varerne eller tilbagebetalt pengene inden en uge indsender du en politianmeldelse for bedrageri. Og gør det hvis det ikke hjælper.

Men surt :-(

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:29

3) Kør ud og held hundelort i deres brevkasse - så har du da fået lidt fornøjelse for pengene :)

Det er sgu irreterende at der stadig er folk der ikke gider drive anstændig forretning på nettet. Jeg tror bl.a. det er det der gør, at der fortsat er en alt for stor restgruppe tilbage, som slet ikke handler på nettet.

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 09:11

Tror jeg prøver 1 & 2 først derefter går jeg til 3 ;)

Desværre er deres adresse nok falsk jo....

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:16

Har "kopieret" følgende fra deres hjemmeside:

Levering :
Ved registreret betaling sendes det bestilte.
Der sendes altid kun forsikrede pakker, med PostDanmark eller en certificeret fragtmand."

Så vidt jeg er oplyst må man først hæve pengene på kundens konto når varene er afsendt.

Derfor er det altid en god ide at "baggrundtjekke" virksomheden der står bag inden køb.

Mikkel deMib Svendsen:
) Kør ud og held hundelort i deres brevkasse - så har du da fået lidt fornøjelse for pengene :)

Helt enig. Sæt evt et flag iWink

Hilsen Thomas A

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 12:49

Jeg kunne desværre ikke finde noget på den virksomhed, hverken godt eller dårligt.

Vidste selvfølgelig godt at man skal passe på med bank overførsler.

:(

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 20:14

Jeg har nu prøvet at handle der igen i en andens navn samt email.

De besvarer fint mail til "nye" kunder og laver nye ordre, så de kører åbenbart deres scam videre.

Nogle gode råd til hvad for et tv program man kan oplyse dette til?

Basta eller Operation X, eller tror i ikke at de gider at beskæftige sig med det?

Kunne jo også bare lave en masse ordre for at irritere dem ;)

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lavede lige lidt research.

Adressen for domænet er:

Name:    L Christian Hansen

Address:   Knastebakken 231Postalcode:  2750City:  BallerupCountry:  Danmark 

Hvis man slår det op på krak så finder man ud af at der også er et andet firma på den addresse, http://www.digitalartshop.dk . Hvilket også er ejet af den L Chr. Hansen. Der er dog ingen kontakt informationer overhovedet. (Der er en kontakt formular, prøvede og gå ind i vis kilde, men kunne ikke finde nogen e-mail den blev sendt videre til.) Når man går ind under bestilling kan man dog skrive hvem regningen skal sendes til, der kunne du jo evt. skrive at du ønsker regningen sendt i brev, og på den måde få fat i adressen eller evt. andet info omkring hvor han kommer fra. Evt. se hvor frimærket er stemplet henne og lign..

Jeg fandt ham også på alibaba.com , http://www.alibaba.com/member/ceodas/aboutus.html . Der kan man også under kontaktinformationer finde et nummer, nemlig 45-41244130. Ved ikke om det er det samme nummer du allerede har prøvet?
Digitalartshop.Dk V/ Lars Chr. Hansen
Knastebakken 231
2750 Ballerup
  Hovedselskab:
CVR. nr.:
P. nr.:
TDC ID:
Ja
29042071
1011792657
202078961

Nu ved jeg ikke hvad et P. nr. eller et TDC ID er, men ved ikke om man kan finde adresse ud for det? CVR nummeret fra ultrabilligt kører også direkte til digitalartshop.dk. Det er også CVR-reklame beskyttet eller hvad det var det hed.

Ellers er den anden på adressen:

Bente Jensen

Knastebakken 231
2750
Ballerup
·    Tlf: 44658549 ·     

Cell Mobil: 30261801

Hende kunne du jo prøve at ringe til, og hører om der er en ved det navn som hun kender? Samtidig så har du jo også bank oplysningerne, hvorfor du kunne gå ned i banken og hører om de kunne hjælpe dig?

Der var desværre ingen regnskaber eller lign. på navne numre erhverv hvor man kunne have fundet en anden adresse eller lign..

Men der er da ingen tvivl om han skal meldes til polititet, men for at der skal ske noget i denne sag så skal man nok servere det hele på et sølvfad.

EDIT:

Så fandt jeg lige en anden hjemmeside, som linker til ”familiens” hjemmesider.

www.chrilarhan.dk

Der kan du se en lang række hjemmesider, http://infokunst.dk/ , http://sesbedstifirefox.dk/ , http://sbiff.dk/ , www.libratas.com , kalaka.dk , hans datter her på www.trinef.dk , www.multistedet.dk .

Der er rigtig mange hjemmesider, som alle viser tilbage til knastebakken 321.

Jeg vil dog sige at det måske lyder som en misforståelse, kan jo være muligt at han ikke har set indbetalingen. At han dog hverken svarer på mails eller lign., ja det hælder så til den anden siden.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:18
Digitalartshop.dk v/Lars Christian Hansen Se stedets placering  
Knastebakken 231   Telefon 41244130
2750  Ballerup   Telefax

Kommune/Region Ballerup - CVR.nr 29042071
Etableringsår 2005 P.nr
Firmatype Enkeltmandsvirksomhed REG.nr
    KOB.nr 1278187
  Status Aktivt
  Off.reg Nej

Hovedtal i kr. 1.000       Vækst   Nøgletal pr.

Nettoomsætning

Dækningsgrad

Dækningsbidrag

Overskudsgrad

Årets resultat

Kapitalgrad

Egenkapital

Soliditetsgrad

Samlet balance

Beregnet skat

Antal ansatte

N/A            

Selskabskapital

Nuv. Kapital

Seneste antal ansatte

N/A

Bifirma og kaldenavne Digitalartshop.dk Kaldenavn

Tidligere navn Lars Chr. Hansen

Hjemmeside www.digitalartshop.dk
E-mail digitalartshop@digitalartshop.dk

DB07-brancher (NACE) 47.91.10 Detailhandel fra postordreforretninger

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Tilmeldt 5. Dec 06
Skrevet kl. 10:11

Hej Steffen,

Jeps jeg fandt også de oplysninger.

Banken vil ikke røre det med en ildtang siger de.

De tager ikke telefonen og besvarer ikke mine mails. Selv efter jeg har politianmeldt dem som jeg skrev i en mail til dem.

Men det er jo MEGET let at "fange" dem.

Konto nummeret jeg har indbetalt til står jo i hans navn, så politiet skal "bare" lige snakke med banken så er de knaldet. 

Eller ip nummeret fra deres ordrebekræftigelse, ISP'en kan jo se hvem de er så let som ingenting, kræver bare igen politiet ind over.

Jeg kan ikke rigtig lave det trick med at få tilsendt en regning da de jo allerede har min adresse fra min første ordre der aldrig kom.

Er der ikke een der vil gøre det for mig ;) og få ham ned med nakken ;)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)